Opinie klientów o La Plage Noire

4.1 /6
66 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
4.5
Plaża
3.8
Pokój
3.9
Położenie i okolica
4.2
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Ewelina 10.06.2022

Hotel miał swoje lata świetności 30 lat temu

Przyjechaliśmy do hotelu 01.06.2022 i tego też dnia hotel został otwarty. Powiedzieć, że hotel był nieprzygotowany na nasz przyjazd to mało powiedzieć....Razem z nami zjeżdżała też obsługa hotelu ... recepcjoniści, którzy nie potrafili dostarczyć nam podstawowych informacji, jedni bronili się tylko tym, że sami pracują tu od paru dni i jeszcze nic nie wiedzą, drudzy byli bardzo niemili i aroganccy jak i sam dyrektor hotelu, któremu najwidoczniej zależy tylko na zarobku bez żadnych inwestycji. Hotel swoje lata świetności miał około 30 lat temu, obecnie jest bardzo zaniedbany z wieloma niedociągnięciami: brak jakiegokolwiek kosza na śmieci na terenie całego ośrodka, chwasty w donicach lub zwiędnięte, niepodlewane rośliny. Również czystość pokoju jest kwestią sporną - nigdy nie były zmywane ani zamiatane podłogi. Jakiekolwiek animacje zaczęły się dopiero na 3 dzień pobytu i były tylko w języku włoskim. Animacje w języku polskim miały zacząć się dopiero od 15 czerwca. Miła pani rezydent, jednak na takim stanowisku powinna znaleźć się osoba zdecydowana, konkretna, potrafiąca szybko działać i dbać o interesy gości hotelowych. Jedyne co broni ten hotel to doskonałe obiady i kolacje: makarony, lasagne, owoce morza, warzywa, różne rodzaje mięs, pyszne desery, dobre wino. Podczas naszego pobytu był długi weekend we Włoszech i przyjechało mnóstwo gości co spowodowało niewydajność na kuchni; jedzenie kończyło się w parę minut i nie było dodawane. Jeżeli przyszło się na śniadanie pół godziny po otwarciu restauracji, na stołach nic już nie było i o wszystko trzeba było się prosić, a nie takie jest założenie all inclusive. W umowie było zapisane, iż w godzinach od 10:00 do 23:00 w barze hotelowym goście mieli ujęte w cenie napoje: wodę, soki, colę - niestety musieliśmy o to walczyć, ponieważ obsługa hotelowa nie chciała nam wydawać napojów i za wszystko kazała płacić. Byliśmy traktowani jak biedni Polacy, a przecież za to zapłaciliśmy kupując wycieczkę i normalnie "nam się to należało" ;-) Kolejną kwestią sporną jest Wi-Fi, które jak podano w opisie miało działać, a nie działało. Ogromna ilość gości i niedziałający drugi basen spowodowała tłum na jedynym niewydajnym na taka ilość gości basenie....Z hotelu jest bardzo ciężko a wręcz niemożliwe wydostanie się na własną rękę - autobusy nie jeżdżą, a wypożyczalnia aut, która była w opisie hotelu nie miała do wypożyczenia żadnego auta - bo jak stwierdzono "nie dojechały". Gdyby nie nasza znajomość języka włoskiego, było by bardzo trudno cokolwiek załatwić w tym hotelu. Jedyne co polecamy to wycieczki, aby jednak wspomnienia z wakacji były miłe ;-) Fantastyczna wycieczka na archipelag La Maddalena, Alghero, Stintino i plaża La Pelosa - niezapomniane widoki. Do hotelu na pewno nie wrócimy. Najprawdopodobniej i z biura też zrezygnujemy, ponieważ sami załatwiliśmy sobie więcej rzeczy niż przez rezydenta.

2.0/6

Andrzej, Warszawa 06.07.2021

Sardynia do zwiedzania piękna ale nie z tego miejsca

Miał być all inclusive .... opis wyżywienia w formie niedostępnego bufetu, nie można sobie podejść i nałożyć. Nie ma na obiekcie baru otwartego od 10 do 23 gdzie można iść po wodę, na kawę czy herbatę. Można iść kupić kawę, sok, czy wodę i zapłacić za nie, aby mieć do obiadu czy kolacji Nie ma plaży i na obiekcie miejsca do wypożyczania ręczników. Nie ma plaży piaszczystej, która była na zdjęciach a kamienista i brudna. Na obiekcie jeden basen jest pusty bez wody. Co do kortów to boiska są ... tylko bez siatek, siłownia ... podobno jest i faktycznie nie do użytku ze względu na zepsuty sprzęt. Co do pokoju, zamawiane było łoże małżeńskie a zastaliśmy dwa zsunięte materace które w nocy się rozjechały. Nie ma w pokojach nawet szklanek, mimo iż prosiliśmy aby we własnym mieć w czym się napić, czajnika aby zrobić picie. Bar który jest otwarty na terenie jest płatny. Ten all inclusive tutaj to czysta iluzja, a 4 gwiazdki... byłem w 2-3 lepiej doposażonych.

2.0/6

Zawiedziony turysta - Jacek 25.06.2018
Termin pobytu: czerwiec 2018

Ten hotel to nieporozumienie

Byłem na miejscu w hotelu ok 18 godzin. Hotel w części przymorskiej jak w opisie. Jednak bungalowy dla dyspozycji polskiego Rainbow to zaniedbana część hotelu z epoki Gierka /nie obrażająć go/. Bungalow który otrzymałem moim zdaniem to pomieszczenie ok 8m2 zaniedbane ze śmierdzącą klimatyzacją oraz tarasem w zarośnietym terenem chwastami powyzej pasa. Na tarasie rozpadające się mebelki ok 20 letnie sądząc po wyglądzie. Ostrzegam wszystkich którzy biorą pod uwagę ten hotel. Po reklamacji w recepcji stwierdzono, że dla Polaków innych pokoji nie posiadają. Na prośbę o odesłanie nas do kraju rezydentka stwierdziła, że nie ma żadnych miejść w samolocie na powrót. Oczekując na rozwiązanie problemu w budynku recepcji /temp. ok 26stC/ bez jedzenia i picia. Dopiero ok godz. 0,30 po północy znaleziono jednak pokój 4* na jedną noc. Głodni położyliśmy się spać. O godz 10.00 musieliśmy się wyprowadzić i oddać klucz. Potem za dopłatą 125Euro na dwie osoby wywieziono nas do drugiego hotelu. Ostrzegam wszystkich przed bungalowem nr 5 oraz nr 12. Obydwa mi proponowano. Jakość nie do przyjęcia. Jeśli cena pobytu dotyczy 4* wymagaj warunków zbliżonych do oferty. To co nam zaproponowano było upokażające, żenujące i uwłaczające ludzkim warunkom wypoczynku. Nie dajmy się wykorzystywać. Zaproponowane nam bungalowy są klasy turystycznej inni mówili że to 2*. Jacek Nowacki z żoną.

1.5/6

Iwona 12.09.2019

Wakacje na Sardynii

Nie polecam hotelu, nie jest wart swojej ceny ani 4*. Jestem zawiedziona, ponieważ to Pani z Rainbow nam ten hotel poleciła. W hotelu czuliśmy się źle, mieliśmy inne opaski niż inni goście : Włosi, Francuzi a nawet niektórzy Czesi a all inclusive soft- nie można się napić piwa w barze czy kawy poza posiłkami chyba że odpłatnie. Napoje tylko z dystrybutorów, woda do picia pachnąca chlorem. All Inclusive do 23,00 a przed 19,00 przy górnym basenie już był zamykany. W hotelu mnóstwo niedoróbek, Polacy zakwaterowani w gorszej części, pokój czysty ,regularnie sprzątany. Jedzenie też nie zachwycało, śniadania niesmaczne, mięso grillowane niedopieczone. Spodziewałam się lepszych warunków po hotelu czterogwiazdkowym.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem