5.0/6
Ogólnie oceniam 5 punktami z 6 możliwych. Największy podział na tej ocenie mają zastrzeżenia do kwaterunku ..
Eduard, Stonava - 12.12.2024 | Termin pobytu: listopad 2024
14/15 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Sri Lanka- kupując herbatę w markecie pochodzącą z Cejlonu, zawsze marzyłam o tym zeby zobaczyc ten kraj, i... udało się..., Po długim i męczącym locie humory nam sie zdecydowanie poprawiły gdy ujrzelismy , pilota- Dorotę Nyderek - mielismy juz przyjemność z Pania Dorotą zwiedzac Izrael i Jordanie, jej wiedza , kontaktowośc i umiejętności zjednywania ludzi, poczucie humoru ,nas zachwycily,wtedy i teraz na Sri Lance, Równiez tym razem Pani Dorota nie zawiodła, niesamowita ilośc informacji, legend, wiadomoci historycznych przekazana z poczuciem humoru. Colombo, troszke przelotowo potraktowane, przpiekne ogrody. Podczas postoju w hotelu trafilismy na wesele gdzie to my dla tubylcow stanowilismy atrakcję, lankijczycy sa niezwykle otwartymi i usmiechniętymi ludźmi chętnymi do rozmowy i pomocy co niezwykle uprzyjemnia pobyt w obcym miejscu. odwiedzilismy wiele pieknych niezwykle urokliwych miejsc jak i wiele miejsc kultu religijnego gdzie wymagane bylo chodzenie boso , byly to duże obszary warto zabrac skarpetki , łatwiej przyjemniej i higieniczniej . ogólnie uważam wycieczkę za dobrze zorganizowaną i na pewno wartą polecenia, dni zaplanowane spokojnie bez zbytniego pospiechu i pogoni, hotele w części objazdowej dobre i bardzo dobre, z dużym wyborem jedzenia, trasy przejazdu nie męczące, program wycieczki bardzo ciekawy i bogaty.Kolejna wycieczka z biurem Rainbowtours warta polecenia... pozostało mnóstwo wrażeń , przezytych emocji i album z pięknymi zdjeciami...
Beata, Wągrowiec - 29.04.2014
7/7 uznało opinię za pomocną
5.0/6
pilotka zrobiła program zgodnie z programem i nic pozatem
Jaroslaw, SOKÓŁKA - 07.04.2015
7/16 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Imprezę Łza z policzka Indii oceniam wysoko. Szkoda tylko ,że przy takich kosztach (7,5 tys od osoby) Państwa biuro nie dba o komfort klientów podczas długiego lotu. Trwający ponad 10 godzin przelot czarterowy odbywał sie w warunkach skandalicznych. Samolot był mały , nie na dalekie trasy. Lekceważący stosunek do klientów pogłębiał fakt ,że na pokładzie nie było nawet ciepłęj herbaty dla klientów w ofercie darmowej. Mała woda kosztowała 2 Euro. Pisiłki sewrowane odpłatnie po pewnym czasie się skończyły. Zainspirowałynas opowieści korzystających z wyjazdów do Sri Lanki znjomych , którzy latali w godnych warunkach. Czarterując samolot Państwa firma powinna mieć na względzie przede wszystkim wygodę klienta , anie zyski. Można negocjować godne warunki przelotu. Przelot w tej imprezie był jej najsłabszym punktem. W XXI wieku standardy przewożenia pasażerów powinny być inne. . Z przykrością informuję Państwa o moich odczuciach.
MARCIN, SZCZECIN - 21.01.2017 | Termin pobytu: grudzień 2016
23/24 uznało opinię za pomocną