Opinie klientów o Sri Lanka - Smak Herbaty z Cynamonem

5.3 /6
108 
opinii
Intensywność programu
4.2
Pilot
5.4
Program wycieczki
5.2
Transport
5.0
Wyżywienie
5.1
Zakwaterowanie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Joanna 05.02.2015

Wycieczka niezapomniana chociaż niewielka w tym zasługa biura

Polecam wycieczkę oby tylko zmienił sie pilot

3.5/6

Ewa, Łódź 25.03.2018
Termin pobytu: czerwiec 2018

SRI LANKA zielony kraj uśmiechniętych ludzi

W wycieczce uczestniczyłam w terminie 10-21.03.18. Pomimo dokładnego zapoznania się z programem wycieczki okazało się, że moje wyobrażenia znacznie odbiegły od rzeczywistości. Przede wszystkim 'Smak herbaty z cynamonem" jest dla osób lubiących ciągłe podróże autokarem. Czas przejazdów jest porażający jak na tak mały kraj, jak nie autokar to jazda jeepami na safari.. i znowu autokar.. Samego zwiedzania jest naprawdę mało, natomiast traci się czas na "wykład" w ogrodzie z przyprawami oraz sklepie z ciuchami, gdzie łącznie straciliśmy (dla mnie to czas stracony) prawie 4 h.. w tym czasie wolałabym zwiedzać..niestety w programie mimo bliskiej odległości nie uwzględniono Dambuli czy Polonnaruwy.. Biuro nadal uważa, że klienci marzą o tym, żeby słuchać referatów o olejkach zamiast zobaczyć zabytki. Wiem, że żaden program nie zawiera wszystkiego ale spokojnie można byłoby to uwzględnić.. czasu by wystarczyło bo wycieczka nie należy do intensywnych.

3.5/6

Grzegorz 19.01.2018
Termin pobytu: marzec 2018

Sri Lanka-Smak Herbaty z Cynamonem

Wyjazd ogólnie udany, poza dwoma zdarzeniami- pierwszy to hotel Alpine w górach, według organizatora to 2 gwiazdki w rzeczywistości 1 i nie będę się rozpisywał o obsłudze , brudzie i dziurawej wannie . Drugi to zakupy w muzeum szafirów ze sklepem jubilerskim, zaproponowane jako jedna z atrakcji. PRZESTRZEGAM przed zakupem, jeśli już zdecydujecie się,sprawdzajcie przed wyjściem co zapakowano w etui. W naszym przypadku podmieniono pierścionek, na owszem taki sam lecz z uszkodzonym szafirem. Dobrze wiedzieli, że turysta na objazdówce nie ma już możliwości powrotu z reklamacją.

3.0/6

I'M, Warszawa 04.02.2020

opinia

uważam, że ja i moja współtowarzyszka tej wycieczki powinnyśmy dostać od R wynagrodzenie za animacje reszty współpasażerów. Najlepsze wspomnienia to te, które same sobie stworzyłyśmy i zorganizowałyśmy.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem