Opinie o Cinnamon Bay

5.5/6 (22 opinie)

Kategoria lokalna 5

5.5/6
22 opinie
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.7
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    Cinnamon Bay

    Hotel OK ale bez szału jak na *****. Serwis jedynie dostateczny. Publiczna plaża przy hotelu pozostawia trochę do życzenia (rafa) lecz w odległości ok. 100 m plaża piaszczysta. Rezydent (ka) w zasadzie nie istniejąca.

    Miroslaw Jaworzno - 28.03.2014

    5/8 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Wiele hałasu o nic

    Niestety mimo 5-gwiazdek sam pobyt oceniamy na średni. Owszem - pokoje w wysokim standardzie, zaś serwis żywieniowy - znakomity, ale tak by coś tam było do roboty - to nie bardzo. Jeden płytki basen i leżaki. Wieczorami dobra muzyka na żywo, plaża bardzo nieciekawa. Brak informacji o ewentualnych atrakcjach (byliśmy po objeździe więc i tak byśmy raczej nie wychylali już nosa, ale nigdy nie wiadomo). Bardzo czysto, obsługa sympatyczna. Niestabilny internet - musieliśmy dwukrotnie prosić o resetowanie hasła. All inclusive to raczej tylko w nazwie. Jedno miejsce gdzie serwowane były mocno rozcieńczane drinki (obsługa niemalże kelnerska - co zrozumiałe, chodzi o napiwki i ograniczenie konsumpcji :). Jakimiś wielkimi amatorami alko nie jesteśmy, ale spodziewaliśmy się jednak bardziej komfortowego korzystania z baru na wakacjach :). Cicho i spokojnie (ale byliśmy w końcówce sezonu i w pandemii - generalnie mniej turystów). Rozczarowujące - dostępny był tylko bufet (choć mega bogaty i urozmaicony). Restauracje a'la carte (miały być 4) były wszystkie nieczynne, o czym nie poinformował nas agent Rainbowa podczas zakupu/wyboru hotelu (już wówczas było wiadomo, ze te restauracje są nieczynne).

    Bartek , Poznań - 03.04.2022

    7/7 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem