Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ten Pan nie powinien pracować z turystami- słaba wiedza mało empatii brak znajomości języka włoskiego i reliów Sycylii, zachorowała współtowarrzyszka podrózy nie ussołzyskałam od tego pana żadnej pomocy i wsparcia a apteko szukał cały nastepny dzień
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dobry program wycieczki .Przewodnik z dużą wiedzą merytoryczną, dobry organizator. Posiłki ubogie monotonne niesmaczne poza fakultatywną kolacją/ dodatkowo płatną/. Hotel ARES w którym spędziliśmy 5 nocy miał pokoje z zagrzybiałym brodzikiem ,zepsutą spłuczką w toalecie , brak ciepłej wody przez 2 doby, zepsute rolety brak ręczników i całkowity brak reakcji obsługi na zgłaszane uwagi. Ten hotel to nieporozumienie , a spędziliśmy tam aż 5 z 7 nocy. Ostatni dzień pozostawieni byliśmy sami sobie , od śniadania do godz 20. Musieliśmy organizować czas we własnym zakresie i na własny koszt.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dwutygodniowy wyjazd, 7 dni zwiedzania i 7 wypoczynku. Pogoda nam trochę nie sprzyjała, aczkolwiek na Malcie było pięknie, słonecznie i ciepło. Sycylia powitała nas chłodem i deszczem. Na Etnie było zimno, wietrznie i padał deszcz ze śniegiem. Patrząc już z kilkudniowej perspektywy nie było źle, biorąc pod uwagę aurę. Generalnie podczas zwiedzania nie padało, ale kurtka musiała być pod ręką. Pilotka, Pani Kasia dysponowała ogromną wiedzą, którą potrafiła przekazać w interesujący sposób. Generalnie na objeździe było świetnie, ale...oba Hotele na objeździe, Biancaneve i Alceste, porównywalne biorąc pod uwagę wielkość i wyposażenie pokoi, oraz wielkość łazienki (kabina prysznicowa 50cm X 50cm). Natomiast śniadania w Biancaneve, to pieczywo, szynka i żółty ser, brak jakiejkolwiek zieleniny, pomidora, ogórka, w Alceste zaś tylko spaliśmy, a na śniadania trzeba było chodzić do innego hotelu, tam z kolei śniadania były bardziej urozmaicone, ale jeden ekspres do kawy dawał jednoczasowo tylko 4 małe filiżanki kawy, co przy ponad 40 osobach było kuriozalne. Oba hotele nie są przygotowane na jednoczasowe przyjęcie kilkudziesięciu osób. Jest to bolączka od wielu lat, jeżdżę od kilkudziesięciu lat, czasem kilka razy w ciągu roku i nic się nie zmienia. Ale nie narzekam, tylko przedstawiam swoją opinię.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Moim zdaniem nie do końca przemyślana organizacją wycieczki. Jeśli chodzi o Maltę to rozważyłabym tam nocleg. Jest na tyle piękna że jest co zobaczyc. A jechanie do portu 2 godz Potem tyleżsamo płyniecie promem i to razy 2 to zmarnowane 8 godz. Żeby zwiedzać 6... To było nieporozumienie. Meczace i uważam nieprzemyślane. Po drugie nastąpiła zmiana w programie co oczywiście sobie zastrzegacie. Słuchajcie jednak swoich pilotów układając program. Oni najbardziej znają rzeczywistość tam na miejscu. To co ładnie wygląda na papierze nie zawsze idzie z realizacją. Zawsze jeżdżę na objazdówki ale na tej byłam wyjątkowo zmeczona długa jazda i krótkim zwiedzaniem.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ciekawy program wycieczki ale sama wycieczka nie udana. Problemy z samolotem i kilunasto godzinne oczekiwanie na wylot z Warszawy (dlaczego Rainbow współpracuje ze Small Planet, jednym z najgorszych przewoźników?). Pogoda nie dopisała np. W Erice nic nie było widać z powodu mgły i deszczu a temperatura 13 st C i silny wiatr sprawiały, że odczuwalna temperatura była poniżej 10 St. Odwołana Malta z powodu sztormu i wreszcie ogromna , 48 osobowa grupa ( i tu znowu pytanie do Rainbow dlaczego nie dba o komfort klientów). W takim tłumie zwiedzanie nie należy do łatwych i przyjemnych.I ostatnia sprawa, pilot, który cedził słowa i nie wysilał się żeby przekazać jak najwięcej informacji o historii wyspy jej mieszkancach i czasach współczesnych. Zwlekał z rozdabniem programu (trzeba było go o to poprosić kolejnego dnia zwiedzania), czytał niektóre informacje i był mocno zdystansowany w stosunku do uczestników wycieczki. Podsumowując całość, mocno się zawiodłam na tej wycieczce i jej organizacji przez Rainbow.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Program wycieczki ciekawy, dostarczający wiele wrażeń , pilot wycieczki Pan Sławek posiadał wiele wiadomości i potrafił przekazać je w interesujący sposób. Zakwaterowanie i wyżywienie w czasie objazdu fatalne.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kolejny wyjazd na wycieczkę objazdową z Rainbow i niestety rozczarowanie, miałem już doświadczenia z poprzednich wyjazdów i wiedziałem czego należy się spodziewać jeśli chodzi o zakwaterowanie i wyżywienie, ale tym razem oszczędzanie przez organizatora na tych elementach wycieczki było rażące....na szczęście piękna Sycylia wynagradzała te niedogodności. Wyjazd na Maltę super....odkryłem nowy kierunek zwiedzania.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd jako taki. Słaby plan zwiedzania. Straty czasu i niepotrzebne przejazdy. Brak w planie Taorminy, podstawowego punktu na Sycylii. Autobus kiepski, notoryczne problemy z klimatyzacją. Wręcz przez dwa dni nie działała. Hotele godne pożałowania. Gdyby nie wielka erudycja i przekaz pilotki to wyjazd oceniłbym na 1.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zakupiono wycieczkę Sycylia z Maltą. Biuro podróży wiedziało z góry, że prigramzwiedzania Maltą nie dojdzie do skutku (nie kazono robić qr kodu na wjazd na Maltę), a mimo wszystko nie poinformowano Nas o tym przed dolotem na Sycylię o czym dowiedzieliśmy się na miejscu. Uniemożliwiło Nam to rezygnację z w/w imprezy lub zmianę jej na inną. Jest to jawne naciąganie i wprowadzanie klienta w błąd w celu osiągnięcia korzyści że sprzedanej imprezy, której koszt był droższy od zwiedzania Sycylii. W zamian zaproponowano kiepski zamiennik. Za dużo jazdy autokarem (źle rozplanowane noclegi) i żałosne jedzenie.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Program wycieczki odbiegal znaczaco od programu ktory dostalismy. Jechalismy ponad 2 godziny do hotelu na nocleg, zeby nastepnego dnia znowu 2 godziny poswiecic na dojazd w te same miejsca.