Opinie klientów o Sycylia i Malta

4.8 /6
214 
opinie
Intensywność programu
4.6
Pilot
5.1
Program wycieczki
5.2
Transport
4.9
Wyżywienie
3.9
Zakwaterowanie
4.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Teresa, Wolsztyn 06.07.2022

Sycylia i Malta

Wycieczkę oceniam jako porażkę organizacyjną. Hotel Ares ,w którym nie wiedzieć czemu mieliśmy pięć noclegów wg.opinii internautów nie zasługuje nawet na jedną gwiazdkę,a w okolicy żadnych atrakcji.Ciekawe czym kieruje się biuro Rainbow wybierając hotele. Szkoda mi tych,którzy lecieli do Katowic i musieli spędzić cały dzień w pozbawionym klimatyzacji holu hotelowym,a było sporo osób starszych. Pomysł z wieczorem sycylijskim na dzień przed wyjazdem na Maltę tez uważam za chybiony. Do restauracji jechaliśmy ponad godzinę, powrót ok 1.30 ,a wyjazd do portu o godz. 5.10.Jechalismy dwie godziny i płynęliśmy kolejne dwie.,a jeszcze trzeba było wrócić. (ok.11 w nocy).Śniadania w hotelu Ares bardzo skąpe, w dzień powrotu do Polski dostaliśmy pieczywo tostowe,sery topione i croasanty. Byłam z biurem Rainbow na kilku wycieczkach i zawsze wracałam bardzo zadowolona,nie tym razem .Zresztą osób niezadowolonych było bardzo dużo. Myślałam, że na tak małej wyspie nie będzie długich tras, tym bardziej, że wg.programu mieliśmy spać w kilku hotelach.

2.0/6

Zuzanna , Katowice 24.09.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

Sycylia i Malta

Piękno Sycylii i Malty są jedynym plusem tej wycieczki. Opóźnione loty w obie strony z przyczyn ,,technicznych” - najlichszy czeski przewoźnik. Nestępnie stare, niesprawne autokary z nieserwisowaną klimatyzacją na upalnej wyspie są wizytówką braku staranności Rainbow. Apetyt na kasę klienta objawił się w pełnej krasie ubogim programem, z nastawieniem na obejrzenie maksymalnej liczby obiektów sakralnych, do których jest darmowy wstęp. W Pompejach Rainbow nie zechciał pomyśleć o zaproponowaniu zwiedzenia katakumb, które są opisywane w każdym kieszonkowym przewodniku. Posiłków lepiej nie kupować, bo codziennie jest to samo. Śniadanie: pieczywo z dżemem i kawą. Czasem po plasterku wędliny i sera. Obiadokolacja: Makaron, sałata z octem i sztuka twardego mięsa. Pilot najgorszy z jakim dotychczas zetknęłam się na wyjeździe. Sfrustrowany facet, który owszem, dbał regularnie o koloryzowanie i strzyżenie swoich włosów, ale grupę traktował jak znudzony nauczyciel niechcianych uczniów. Nie znał włoskiego (sic!) Nie można było z niczym do niego się zwrócić, bo najzwyczajniej nie chciał się angażować w zorganizowanie czegokolwiek. Nie polecam tego wyjazdu i wciąż się zastanawiam jakim prawem organizator pobiera pakiet obowiązkowy w setkach euro, skoro wstępu do kościołów są za darmo, a wycieczka fakultatywna na Maltę musiała być przez nas wykupiona. Wjazd na Etnę też odbył się na koszt uczestników i bez pilota. Żenada.

2.0/6

Ewa, Kraków 18.09.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

Sycylia i Malta świetnie, ale...

Sam pomysł wyprawy na Sycylię i Maltę bardzo polecam, głównie ze względu na niezwykle ciekawą historię tych wysp. Ale to wymaga dobrego przewodnika, który potrafiłby to przybliżyć. I tu niestety tym razem Rainbow niezbyt dopisał...

1.5/6

JAROSŁAW, Bydgoszcz 05.10.2021

Brak Malty

Miała być wycieczka na Sycylię i Maltę. Na miejscu okazało się, że na Maltę nie dojedziemy... w zamian udaliśmy się na Wyspy Liparyjskie.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem