4.0/6
Sycylia i Malta, ale bez Malty, szkoda ze przy rezerwacji w biurze nikt o tym nie powiedział. W zamian dali wyspy Liparyjskie oraz oświadczenie/ugodę do podpisania, informujące iż to wyczerpuje roszczenia. Rozumiem, ze COVID itp, ale informowanie klientów już po przylocie ze Malta wypadła z programu jest co najmniej rozczarowujące. Ogólnie jak na wyjazd wszystko ok, śniadania, obiadokolacje, hotele zadowalające, możliwość skorzystania z basenu-jak ktoś oczekuje niewiadomo czego w tym zakresie, to lepiej żeby pojechał na wypoczynek i wybrał all inclusiv. Program niezbyt intensywny, śniadanie przeważnie 6:30, wyjazdy 7:15. Odległości między atrakcjami akuratne: 1,5-2h jazdy. Dużo czasu wolnego na zejścia w boczne uliczki i poprobowania w lokalnych knajpach pizzy itp. Autokar-strasznie buczał podczas hamowania, gwizdał z tyłu przy włączonej klimatyzacji, ale jechał. Miał być wymieniony, jakoś nie wyszło.Po trzecim dniu gwizdać przestało. Kierowca w porządku, jazda bezpieczna. Pilot Pani Maria jak dla mnie w porządku, dużo informacji, ciekawostek, porad itp. Ogólnie wyjazd udany, żal Malty…
Przemysław, Warszawa - 30.08.2021
12/12 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Przy wyborze tego kierunku zdecydowała głównie Malta,którą już od dłuzszego czasu chciałem odwiedzić i szczerze mówiąć nie zawiodłem się podobnie jak pobytem na Sycylii. Wspaniała Etna, urokliwe Noto i Erice to tylko niektóre przykłady piękna, którym zachwyca ta wyspa. Niestety pojawiły się również cienie,które przysłoniły mój zachwyt. Bardzo duża liczba osób, psujący się autokar i wspomniany wcześniej hotel w Taorminie z widokiem na chodnik.
Piotr, Wielkopolska - 08.07.2015
17/17 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Sycylia jest piękna. Warto przyjechać. Wycieczka ciekawie prowadzona ale w kilku przypadkach ma karygodne braki. Palermo- 3 godziny czasu wolnego - za to zwiedzanie przeprowadzone niedbale. Pominięto katakumby, Teatrum Massimum. Rozwiązania logistyczne często wydają się służyć wygodzie organizatora a nie umożliwieniu zwiedzenia jak najwiecej. Przypadki bezsensownych podwójnych noclegów i zbędnych przejazdów. Chyba podczas pandemii był czas żeby dopracować braki. Co Rainbow robił w tym czasie ?
WIOLETA, Gorlice - 19.08.2020
28/31 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Zla organizacja programu wyjazdów. Hotel Ares tragiczna obsługa. nieczynny bar, w sali jadalnej jak w piekarniku.
Piotr, Kraków - 01.08.2022
18/22 uznało opinię za pomocną