Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie wyjazd zaliczam do udanych. Mnóstwo ciekawych miejsc do zobaczenia i Etna nas nie zawiodła - mogliśmy podziwiać jej aktywność w dzień i w nocy. Na duże uznanie zasługują przewodnicy - jak zwykle w Rainbow - z dużą wiedzą i pasją. Na minus - dzień przylotu i odlotu. Przylot z Warszawy i zakwaterowanie o godz. 11 i ....... pytanie co z sobą zrobić? Hotel położony z dala od wszystkiego. To samo w dzień odlotu. Strata czasu. Bardzo dużo czasu wolnego w ciągu dnia , w który nie wiadomo co ze sobą zrobić. Bo co można robić przez CZTERY godziny w upalny dzień w mieście.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Noclegi w dużym oddaleniu od czegokolwiek - duża strata czasu na dojazdy do nich zarówno rano jak i na powrót, zamiast zwiedzania w tym czasie nawet samodzielnego. To oraz brak możliwości uczestniczenia w wieczornym życiu tych pięknych miejsc skróciło możliwość zwiedzania o połowę. Oferta wjazdu na Etnę w klapkach na -10 stopni to pomyłka, która zabrała pół dnia zamiast na słońcu w Taorminie. Pierwszy dzień zmarnowany - w hotelu przed 12.00 bez programu czas wolny a wokoło nic... Przez to czas wolny na zwiedzanie wystarczał z trudem na lunch.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ten Pan nie powinien pracować z turystami- słaba wiedza mało empatii brak znajomości języka włoskiego i reliów Sycylii, zachorowała współtowarrzyszka podrózy nie ussołzyskałam od tego pana żadnej pomocy i wsparcia a apteko szukał cały nastepny dzień
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dobry program wycieczki .Przewodnik z dużą wiedzą merytoryczną, dobry organizator. Posiłki ubogie monotonne niesmaczne poza fakultatywną kolacją/ dodatkowo płatną/. Hotel ARES w którym spędziliśmy 5 nocy miał pokoje z zagrzybiałym brodzikiem ,zepsutą spłuczką w toalecie , brak ciepłej wody przez 2 doby, zepsute rolety brak ręczników i całkowity brak reakcji obsługi na zgłaszane uwagi. Ten hotel to nieporozumienie , a spędziliśmy tam aż 5 z 7 nocy. Ostatni dzień pozostawieni byliśmy sami sobie , od śniadania do godz 20. Musieliśmy organizować czas we własnym zakresie i na własny koszt.