Opinie o Club Conte di Cabrera

5.0/6 (82 opinie)

Kategoria lokalna 4

5.0/6
82 opinie
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.6
Pokój
5.1
Położenie i okolica
4.3
Rezydent
4.1
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    bywało lepiej

    Pokój w porządku (superior) warto dopłacić. Plaża o.k. fajne leżaki zawsze wolne. Morze ciepłe i czyste. Miasteczko w pobliżu ok. 40 minut na piechotę (busik z hotelu ok. 10 minut). Jedzenie bardzo, bardzo skromne- wersja oszczędnościowa na wszystkim (mięso krojone na plasterki prawie przreświtujące), wyboru prawie nie ma (zwłaszcza na śniadanie, chyba że ktoś lubi słodkości), brak oliwek???? w kraju, gdzie drzewka oliwki są nawet na terenie hotelu, wędlin prawie nie ma, trochę mortadeli na śniadanie i pokrojone w plasterki parówki. Łóżko w trakcie 1 tygodnia 2 razy nie było pścielone. Nie warto kupować wersji All- nie ma kawy, wina i większości dobrych drinków, taniej kupić na miejscu. Blisko (ok. 10 minut) sklep dobrze zaopatrzony, dojście plażą. Na lunch i kolację wino bez ograniczeń oraz woda, którą można nalać do butelki na wynos. Julia bardzo pomocna, uśmiechnięta i zawsze dyspozycyjna- najlepsza animatorka jaką spotkaliśmy od 10 lat- SUPER!

    Elżbieta, Warszawa - 14.07.2017  | Termin pobytu: lipiec 2017

    9/10 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    ocena hotelu

    IRENA, WARSZAWA - 22.06.2017  | Termin pobytu: maj 2017

    7/8 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    1/2 zadowolenia..... ?

    Szanowni organizatorzy "odpowiedzialni" za taką konstrukcję oferty pobytu swoich gości w Conte di Cabrera. Otóż na samym początku zaznaczam stanowczo, iż nie mamy absolutnie ani uwag ani pretensji do personelu - czy to kelnerów, barmanów i pozostałego działu obsługi. NATOMIAST ogromny żal mamy do Was mili Państwo, za to przed czym już na TRIPADVISOR ostrzegali nas w opiniach wcześniejsi klienci po "zasmakowaniu" bardzo brzydkiego, nie fair play traktowania (różnicowania) gości hotelowych korzystających z ZAPŁACONEJ formy All inclusive !!! Jakież było moje wielkie sfrustrowanie jak to się właśnie potwierdziło.... Otóż jak Wam wiadomo - gdyż tak to zostało przecież zaaranżowane …… Podchodząc do baru, czy to w hotelu czy też przy basenie od razu wręczano nam tzw. "rozpiskę" Rainbow z wyszczególnionymi możliwościami korzystania z napojów i "pseudo" drinków !!! Obok bawiący się francuzi ich jest zdecydowanie więcej ale i włosi - jeszcze bardziej się bawili jak zauważyli , że są grupą z poziomu tzw. "wybranych i szanowanych" . No a cóż w tej rozpisce drinkowo-napojowej mamy ?... hm….. jakieś prawie kompoty z okrasą alkoholu o smaku lepiej nie opisywać - powinniście Państwo to sobie sami spróbować ! . Mało tego, to ten ów personel zmuszony do podsuwania nam tejże rozpiski (był nader miły i uprzejmy jak już zaznaczałem -ale to nie od nich przecież zależało) i tak z niej nic nie rozumiał gdyż to był tekst polski a oni tegoż nie znają..... co zmuszało nas za Was Rainbow do tłumaczenia tejże rozpiski barmanowi na angielski bądź francuski ! A w efekcie otrzymaliśmy jak opisałem "sztuczno-owocowy napój z domieszką mini alkoholową" TAK NIE WOLNO POSTĘPOWAĆ ze swoim klientami szanowni organizatorzy ! Nigdy mi się nie przydarzyło aby w opcji za którą zapłaciłem jako All inclusive być tak WYBIÓRCZO TRAKTOWANY - wstyd ! Zawsze miałem propozycje a może czegoś się pan napije ? I tu było mnóstwo różnych wariantów smakowo - wzrokowych dla uciechy i podkreślam, że przecież też były to drinki nie z wyższej półki. Reasumując cały pobyt podejmuje się określić w procentach zadowolenia to 35 % max. Personel obsługujący tak w restauracji jak i w barze to bardzo mili i uprzejmi ludzie ! Robili co mogli i to im akurat dobrze wychodziło. Jedzenie było smaczne i ładnie serwowane. Basen bardzo zadbany - i non stop był pilnowany i często oczyszczany przez pana, który o to świetnie dbał. Zatem na samą myśl jako klient Rainbow podchodząc do już opisaywanego baru - miałem poczucie, że o coś przyszedłem skamlać aby otrzymać. A ja za to przecież zapłaciłem - i tu podtrzymuję wyrażenie opinii jednego z wcześniejszych gości (jest ona dostępna na Tripadvisor przy opiniach Club Conte di Cabrera )….. zaglądacie tam chociaż ? Bo to prawda jak widać i nic się nie zmienia ! Niestety ale z Rainbow już nie chcę korzystać ….. to kolejny przypadek gdzie będąc z Wami w Brazylii pani pilotka nierówno traktowała wsiadających do autokaru - usadzając na fotelach wg jak to określiła kolejności wpłat na daną imprezę wyjazdową w momencie rezerwacji- czyli kto wcześniej wpłacał ……..."w nagrodę" został posadzony z przodu autokaru i tak dalej narastająco z pozostałymi aż na samym końcu usiedli Państwo, którzy wpłacili jako ostatni …… Coż to za zasady ?! Eh ! Nic tu po mnie - już Was nie wybiorę. Z żalem i niesmakiem kłaniam się bo tak przecież wypada - prawda ? Nie biuro podróży jest dla klienta a Klient dla Was...

    Sylwester - 16.05.2019

    5/5 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Obsługa miła, ale hotel pozostawia wiele do życznia

    Hotel mocno wykorzystuje i nadużywa fakt, że jest oddalony od jakichkolwiek atrakcji turystycznych, miasta a nawet przystanku autobusowego. Wypożyczenie samochodu w hotelu to prawie trzykrotność ceny analogicznego auta poza hotelem. Brak przystanku hotel postanowił zastąpić własnymi usługami wożąc gości po najbliższych miastach, oczywiście za odpowiednio wysoką opłatą. Standardem europejskim jest doba hotelowa kończąca się o 12 jednakże w tym hotelu, żeby zostać do 12 trzeba dopłacić 20 Euro. Dodatkowo zostaliśmy wprowadzeni w błąd przez rezydentkę, która rzekomo domówiła z obsługą fakt wcześniejszego lunchu tuż przed wyjazdem na lotnisko. Obsługa wyprosiła nas z restauracji tłumacząc, że możemy wrócić za 10 min, gdy zacznie się oficjalnie lunch. Ciekawy również był fakt dzielenia gości pod względem biura podróży oraz kraju. Różnice były widoczne w dostępnym menu all inclusive. Było to niestosowne i niesmaczne. Jedynym pozytywnym aspektem hotelu była obsługa zajmująca się animacjami.

    Karol, Warszawa - 21.07.2019

    4/5 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem