Opinie klientów o Szwajcarski horyzont

5.0 /6
129 
opinii
Intensywność programu
4.8
Pilot
5.3
Program wycieczki
5.2
Transport
5.1
Wyżywienie
4.0
Zakwaterowanie
4.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Renata 28.06.2023

W założeniu miała to być piękna wycieczka...

Plan wycieczki bardzo ciekawy. Niestety realizacja miała mnóstwo mankamentów. Hotele od Sasa do lasa. Pierwsze dwa noclegi we Francji. Pokoje tak małe, że ciężko było rozłożyć walizkę. Do marnego śniadania wielominutowa kolejka. Zdenerwowanie, bo nie czasu na jego zjedzenie. We Włoszech hotel marny, Bez klimatyzacja, duchota. Jak w komunie. Brud, a śniadanie okrojone. Inne grupy jadły inne śniadanie, z owocami, warzywami. My, druga kategoria. Czuliśmy się podle. Posiłki czyli tzw. obiadokolację, na szczęście nie wykupywaliśmy, bo wydawały nam się piekielnie drogie. I mieliśmy rację. Wszyscy narzekali. Podawano np. niedopieczone mięso. zazwyczaj kurczaki. Gdyby to była wołowina, do tego krwista, to rozumiem. Ale krwisty kurczak? Posiłków chyba dokupywać nie warto. Szwajcaria ciekawa. Dużo widzieliśmy. Ten kraj ma smak, choć drogi. Porządek, uśmiech, spokojni i życzliwi ludzie. Miasta piękne - Bazylea (co za Galeria malarstwa - szok) , Lucerna, Zurich, Genewa, Montreux, Zarmat i mnóstwo innych. Naprawdę perełki. Oglądanie z bliska Matternhorh po 9 kilometrowej wspinaczce koleją zębatą fascynujące. Choć przejazd koleją Glacier przereklamowana. Przewodnik Krzysztof, nie powiem, starał się ale jednak daleko to było od tego co już doświadczaliśmy na wycieczkach objazdowych. A kilka ich już "zaliczyliśmy". Za dużo było opowieści o sobie, a za mało o tym co nas otaczało. Nad jakością pilotażu Rainbow powinien popracować. Mamy niedosyt. Stąd 3/6

3.0/6

Tomasz, Straszyn 15.06.2022

Lecieliśmy Wizzairem, który poinformował Rainbow , ze lot jest opóźniony z 0550 na 1700. Rainbow nic nie zrobił, nikogo z wycieczki nie poinformował o zmianach, przedstawiciel Rainbow na lotnisku bezradny ŻENADA. Dzień do tytułu niewiele nadrobiony ostatniego dnia pobytu w Szwajcarii. Pilot p. Krzysztof fantastyczny, z ogromną wiedzą, spokojem do uczestników, a przede wszystkim pełnym profesjonalizmem. Program wycieczki okrojony poprzez przylot 12 godz. później. Hotele po stronie włoskiej - ok. Po stronie francuskiej - porażka. Bez warzyw, jajecznica z proszku, oczekiwanie na pieczywo, etc. Podsumowując - jeżeli program byłby zrealizowany jak w pierwotnej wersji - super. Widoki rewelacyjne, program wycieczki ok, atrakcji mnóstwo. Niemniej jednak Rainbow musi oddać kasę za niezrealizowaną i opłaconą obiadokolację, okrojoną wycieczkę, a przede wszystkim jakąś rekompensatę za pobytu 12 godzin na lotnisku bez opieki biura podroży mimo tego, żt Rainbow wiedzial juz o problemach z wylotem.

3.0/6

Jolanta Buca 10.09.2019

w miarę

Jeżeli pilot nie jest przewodnikiem jednocześnie, to musi być zapewniony przewodnik miejscowy. Wiedza p.Dagny jest szczątkowa na temat Szwajcarii. Wyjazdy z hotelu po śniadaniu to g. 8.30.,g 9- Stanowczo za póżno. Brakowało czasu na spokojne zwiedzanie, a co dopiero gdyby był przewodnik i miał opowiadać historię. Byliśmy dosłownie przegonieni. Jezeli daje się czas wolny np. godzinę i 15 minut i w tym czasie propozycja jest:można zwiedzić zamek, główną arterię, przejść przy rzece, coś zjeść, wypić kawę, skorzystać z toalet ALE na miejsce do autokaru pamiętać należy,że jest około godziny czasu. Czyli mamy 15 minut, czyli nic bo trzeba uważać jak się wraca żeby nie pogubić się. Pani nie dość jasno tłumaczyła miejsca zbiórek i były spore zamieszania. Jezeli wycieczka jest do Szwajcarii, to czemu oszczędza się na hotelach we Francji - brzydkich i obskurnych z prusakami biegającymi po stołach przy śniadaniu. Jazda do hotelu we Francji 1g , powrót do granicy - 1g i dalej dopiero jazda do miejsca docelowego. Ogromna strata czasu. To była wycieczka na zasadzie " Róbta co chceta" W Chillon na zamku otrzymaliśmy broszurę- przewonik oraz czas na zwiedzenie. Było 48 punktów do zobaczenia, wszybkim tempie doszliśmy punktu 39( wieża strażnicza) imusieliśmy wracać bo czas kończył się. Wydaje mi się że specjalnie nie ma przewodnika bo trwałoby to dłużej. W takiej sytuacji nalęży wydłużyć wycieczkę o 2 dni lub nie marnować czasu na dojazdy na noclegi i póżne wyjazdy z hoteli. Pani znudzona , zmęczona , zniechęcona do mówienia. Pilot powinien być z pasją , z zaangażowaniem i zatrudniony przez Rainbow, a nie tylko na zlecenie pdczas wakacji szkolnych. Praca Pani pilot na ocenę 2. Myślenie że wycieczka obroni się widokami jest mylne. Proszę wziąść przykład z Turcji , Pilot- przewodnik( dwa w jednym) - Wspaniała Pani Małgosia. Takich ludzi potrzebuje Rainbow, a nie przygodnych i znudzonych pod koniec wakacji.

3.0/6

Jacek, GDAŃSK 26.06.2023

Szwajcarskie miasta

Rozczarowanie. Program wymaga dopracowania. Są dni nijakie - np. dzień 5 (Bellinzona jest O.K., ale Locarno i Ascona chyba doczepione na siłę. CIEKAWOSTKA - jedynym punktem zwiedzania w Locarno jest Sanktuarium Maryjne - w programie figuruje jako punkt widokowy). Posępny Zurich - zbędny. Również dzień 1 można jakoś zorganizować., a tu jedyną atrakcją jest przejazd do hotelu. Hotele: gdzie opisane w ofercie tradycyjne gasthofy w rustykalnym stylu? Wszystkie hotele we Francji i Szwajcarii były w centrach miast. OSTRZEŻENIE - hotel we Włoszech nie posiada klimatyzacji!!! Oszczędność Rainbow przekroczyła chyba granicę. Wyżywienie: śniadania wszędzie obfite. Gorzej z kolacjami, za które dopłaca się ok. 180 zł. Miluza - fatalnie, we Włoszech smacznie, chociaż skromnie, w Szwajcarii - O.K.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem