Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel mocno przykurzony, ręczniki zwijane w przecudne łabądki, za to na zamiatanie podłogi zabrakło czasu. Bogaty program animacyjny. Niestety, tu wina rainbow, przyglądajcie się mocno kupionym wycieczkom fakultatywnym. Kupiliśmy jeszcze w Polsce, na miejscu musieliśmy dopłacić 30€ na głowę za coś co było w ofercie NIEopisane jako atrakcja dodatkowa. Dla mnie naciągactwo
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu byliśmy 2 tygodnie na początku sierpnia. zaskoczyło mnie negatywnie parę rzeczy np. przepychanki z recepcją w sprawie ręczników oraz problemy ze sztuccami, kubkami, napojami w restauracji. Morze ciepłe, super basen, fajne animacje dla dorosłych i minidisco dla dzieci, fajne ciepło, pogoda, dobra opieka rezydenta. Rozczarował mnie Figloklub, bo spodziewałam się animatorek dostępnych dla dzieci i wymyslających aktywności i zachęcających do zabaw, a tak nie było. Jedna z polskich animatorek to preferowała w ogóle towarzystwo doroslych.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zaczynając od plusów to oczywiście bardzo duży i zadbany basen hotelowy. Teren przy basenie i dookoła hotelu też robił bardzo pozytywne wrażenie. Plaża również bardzo przyzwoita. Główne minusy to bardzo kiepska komunikacja (praktycznie nikt nie mówi po angielsku). Pokój pozostawiał wiele do życzenia. Klimatyzacja czasem niedomagała, drzwi od balkonu z zepsutym zamkiem, brak pilota do telewizora i wiele innych. Na każdym kroku na terenie hotelu atakują cię natarczywi animatorzy, masażyści, sprzedawcy wycieczek itp.. Jeśli ktoś godzi się na ustępstwa żeby spędzić wakacje "pod palmami" to ok. Natomiast nie poleciłbym tej wycieczki żadnemu znajomemu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na plus to jedynie miła obsługa i pogoda. Hotel brudny, w moim pokoju chodziły karaluchy! Jedzenie naprawdę poniżej średniej pomimo dużego wyboru. Jedyne na plus śniadania które były znośne. Pozostałe posiłki mamałyga bez smaku. Gdyby nie wyjazd na Saharę z niesamowitym pilotem - Panią Małgosią to moja ocena tej wycieczki spadłaby na 1. Radzę trzymać się z daleka od tego hotelu!
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel częściowo się zamykał wiele atrakcji było nieczynnych, szkoda że o tym nikt nie napisał na stronie Rainbow, w ofercie sprzedaży:(
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
oferta nie spełniała naszych oczekiwań Jestem niezadowolona z pobytu w tym hotelu Biuro podróży zmusiło nas do zmiany hotelu w ciągu kilkunastu godzin Wykupiliśmy hotel o większym standardzie a mieliśmy wybór do gorszego hotelu
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony w drugiej linii brzegowej. Do plaży 5 minut spacerkiem. Budynek z widocznymi śladami zużycia przydałaby się generalka. Problem z klimatyzacja. Animacje właściwie brak chyba że jest się Francuzem. Wyżywienie - kucharz powinien poznać sól. Potrawy mdłe i niedoprawione. Ogólne wrażenie - szału nie ma.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokój nieprzygotowany na nasz przyjazd zamiana pokoju w pokoju 6 karaluchów w spłuczce toaletowej otoczenie hotelu piękne czysto kelnerzy mili przy basenie drinki w plastikowych szklankach myte w misce z płynem a często podawane nie myte animatorzy z rainbow nie zainteresowani w hotelu wszystko pod Francuzów
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
O pobycie w powyższym hotelu możemy powiedzieć wiele (oczywiście niekoniecznie dobrego). Po niesamowitym tygodniowym objeździe po kraju zdecydowaliśmy się na tygodniowe przedłużenie wakacji. Pierwszego dnia pobytu odkryliśmy niedziałająca klimatyzacje w naszym pokoju i zgłosiliśmy to do recepcji. Po kilkukrotnym upominaniu się sami znaleźliśmy Panów konserwatorów, którzy przyszli do naszego pokoju, postukali młotkiem wyjętym z kieszeni spodni i powiedzieli, ze wszystko działa. Ucieszeni postanowiliśmy odpocząć, lecz do północy nasze okno oraz okiennice intensywnie drżały w rytm muzyki z imprezy nad basenem. Nazajutrz obudził nas smród grzyba z klimatyzacji, wiec ponownie udaliśmy się w kilkukrotna wycieczkę do recepcji. W końcu jedna z pomocnych recepcjonistek odwiedziła nas i przyznała iż pokój nie nadaje się do użytku i przyznała nam inny pokój, w którym niespodzianka, klimatyzacja również nie działała. Trzeciego dnia pobytu w godzinach od 10 do 16 panowie konserwatorzy buszowali w naszym pokoju. Po powrocie do pokoju, gdy wszystko było naprawione i pokój został posprzątany, w naszej łazience zastaliśmy dwa wiadra na kapiąca z sufitu wodę. Po chwili do naszego pokoju bez pukania wtargnął ponownie pan konserwator. Na szczęście to był ostatni dzień walki i przez resztę pobytu klimatyzacja działała bez zarzutów. Duzy niesmak pozostawiła również Pani rezydentka, która zachęcała do fotografowania się z zamęczonymi zwierzętami m. in. wykradanymi z norek małymi fenkami. Po wylaniu wszystkich zali możemy przejść do pozytywów. Hotel posiada bardzo przyjemny i przestrzenny basen zewnętrzny, w którym nigdy nie było tłoku. Zespól animatorów przygotował ciekawy wachlarz animacji, myślę ze każdy znajdzie cos dla siebie. Pomijając nieprzyjemny incydent z pokojem pobyt był całkiem ok, a sam hotel jest czysty i bardzo komfortowy. Chętnie zaliczyłbym kilka zdjęć i nagrań ale niestety nie mam takiej możliwości.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na terenie hotelu znajduje się Club który gra muzyka codziennie do godziny 4:30, pierwszego dnia dostalibyśmy pokój na przeciwko klubu przez co nie mogliśmy spać do godziny prawie 5 rano, kolejnego dnia po rozmowie z menadżerem hotel wymienił nam z wielką łaską pokój który znajdował się z innej strony w którym już było bardzo cicho. Więc czy wypoczniecie zależy w której części hotelu otrzymacie pokój, Bardzo ładny basen z dużą ilością leżaków, jedzenie typowe all inc w kółko te same potrawy delikatnie zmieniane nic specjalnego ale da się przeżyć, chociaż przy dużej ilości osób obsługa bardzo się spieszy i np mięso z grilla nie jest dobrze wypieczone ponieważ jest za szybko zdejmowane z grilla, naboje okej, drinki w cenie słabe są tańsze hotele które mają normalne mohito w cenie a nie za dodatkową opłatą 15dh, także za to minus, plaża bardzo mała ma może około 30 leżaków więc jak na taki duży hotel jest to słaby wynik podczas kilku prób udania się na plażę nie było żadnego wolnego leżaka, obsługa słabo mówi po angielsku większość mówi jedyne po Francusku ponieważ większość gości jest z Francji, animacje również tylko w języku Francuskim. Pokoje słabo sprzątane, kilka razy sprzątaczki nie zmieniły ręczników czy nie dołożyły płynu do mycia czy papieru toaletowego i trzeba było iść i się o te rzeczy prosić, żeby otrzymać ręcznik nad basen trzeba umieścić kaucję w repepcji, w większości hoteli po prostu dostaje się karty które wymiana się na ręczniki, Na terenie hotelu jest bardzo ładna roślinność,Raczej nie wrócę do tego hotelu.