Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
-Piękny i zadbany ogród -Ogromny basen -Życzliwa obsługa - Czysto -Zawsze są leżaki - Duży teren - Smaczne jedzenie
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Generalnie jesteśmy zadowolone z całego pobytu hotel bardzo przyjaźnie nastawiony do turystów, dobra komunikacja, zespół animatorów rewelacja, poświęca dużo czasu by zadowolić wczasowiczów.Posilki dobre i urozmaicone. Niestety jeden minus odnośnie czystości sanitariatów..... Ogólnie polecam.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w hotelu dwa tygodnie. Czteroosobową rodziną z dwójką dzieci. Jeździmy z biurem Rainbow od 13 lat bez żadnych przerw. Hotel spełnił nasze oczekiwania. Nie widziałam żadnego karalucha!!! To tak na wstępie:) W hotelu było czysto, basen był cudny, duży, czysty. Pokój był sprzatątany codziennie, zostawialiśmy Pani drobne, a ta w podziękowanu dekorowała różne zwierzęta z ręczników. Wi-fi działało bardzo sprawnie w pokoju, w recepcji, przy basenie. Animacje słabe, z klubu figo nie korzystaliśmy. Bylismy na dwóch wycieczkach, Sahara plus objazd wyspy - Polecamy. Bardzo ciężko gdziekolwiek na Djerbie porozmawiać po angielsku!
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przyjazd z i dojazd do lotniska w jak najlepszym porządku. W pokoju pierwszym był kran popsuty, potem pokazali nam drugi, z kolei nie miał łoża małżeńskiego, w końcu dostaliśmy pokój z widokiem na basen, który był całkiem przyzwoity i sprzęty działały. Sejf był wynajmowany z kwestii bezpieczeństwa. Sprzątanie w porządku, choć zdarzały się częste braki w mydle, co jakiś czas Panie ładnie przyozfobiły łóżko, wannę, za co oczywiście dostały napiwek, warto zaznaczyć że nie robiły tego nachalnie i codziennie. Basen zewnętrzny małej, średniej wielkości, co przy ograniczonej liczbie gości w pandemii nie stanowiło żadnego problemu, jednak po pandemii warto zaznaczyć że może być problem z miejscem. Basen wewnątrz chlorowany, raczej dla dzieci, nigdy nie korzystałem. Siłownia stara, połowa sprzętów nie działa, w teorii chcą za nią pieniądze, ale jak się wykupi masaże w Spa to oferują za darmo. Obsługa różnie, ogólnie w porządku, większość dosyć przyjazna, część jakby tam była za karę. Najbardziej lubią Francuzów i obywateli Europy Zachodniej, z racji francuskiego i głównie większych napiwków. Hotel czysty, regularnie sprzątany. Na miejscu jest człowiek od organizacji wycieczek - quady, skuter, skuter wodny, wielbłądy, konie, wyjazd na Lagunę, rejs na wyspę flamingów. Polecam przejażdzkę skuterem po wyspie na własną rękę, szkoda płacić za objazd wyspy, bo mało czasu tam dają. Na wyspę flamingów polecam z tym gościem, taniej a może nawet lepiej. Warto targować ceny. Tak samo do farmy krokodylów polecam podjechać taksówką, taksówki tanie, a wycieczka z polskim przewodnikiem to była porażka, godzina na zwiedzanie sklepu z pamiątkami w Midoun, potem dojazd do farmy, szybko przebiegliśmy przed muzeum, przerwa na fajkę, potem do właściwej farmy jakiś czas i powrót, gość był nieprofesjonalny. Co do plaży nad morzem, trzeba dojść kawałek, ale to nie jest długo, plaża jest dość mała i nie wiem czy jest powiększana po sezonie Covidowym. Co najważniejsze, że jest sprzątana. Morze na przełomie września i października ma trochę haszczy na dnie, co zabiera trochę radości z pływania, choć było i tak okej, nie wiem czy to domena tej pory czy tego morza. Warto się udać na wycieczkę na Saharę z biurem, przewodnikiem była pełniąca rolę rezydentki Agata - tej Pani należy się plus za organizację i dobre pełnienie swojej roli rezydentki. Polecam zakupy w Houmt Souk - przyprawy, wyroby ze skóry, środki higieny, wyroby z wełny itp.