Opinie klientów o Djerba Resort

5.3 /6
119 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.7
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Zbigniew, Ustka 18.10.2021

Ładny Hotel

Transfer z lotniska bez zarzutów. Hotel ,pokoje , basen , obsługo wszystko OK nie ma się do czego przyczepić .Jedzenie smaczne lecz trochę monotonne. Słabo z owocami. tylko jabłka i śliwki winogrona chyba 2 razy w ciągu tygodnia . Pani rezydet OK.

4.5/6

Krystyna i Grzegorz, JÓZEFOSŁAW 03.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Hotel Djerba Resort

W drugiej połowie września spędziliśmy tydzień na odpoczynku w hotelu Djerba Resort, sam hotel oceniamy bardzo pozytywnie . Położony wśród pięknej zieleni, czysto , pawilony dobrze skomunikowane, każdy posiada windy. Pokoje dostatecznie duże, dobrze umeblowane, systematycznie sprzątane. Stołówka przestronna, jedzenie głównie w arabskim guście, urozmaicone i obfite. Dużo słodyczy i owoców. Bary punktualnie otwierane z miłą obsługą i wystarczającym asortymentem napojów i co bardzo ważne bez problemu można tam otrzymać butelkowaną wodę mineralną potrzebną do mycia zębów. Basen duży i czysto utrzymany. Zarówno sam basen jak i jego okolice zawsze pełen życia, dużo różnych animacji w wodzie i na lądzie. prowadzą je bardzo mili, młodzi ludzie. jedyny minus to plaża. Komuś kto nastawia się na morskie kąpiele nie polecamy go. To, że do plaży jest 15 minut spaceru nie jest problemem bo co pół godziny kursuje "kolejka" czyli traktorek i dwa wygodne wagoniki. Problem zaczyna się przy samym dojściu do wody. Jest dużo niesprzątanej trawy morskiej i odchodów wielbłądów i koni. Spacerujący i szukających klientów właściciele tych zwierząt, też utrudniają dostęp do wody. Problemem też są watahy co prawda nie agresywnych ale dużych, bezpańskich psów. Jeśli komuś wystarczą kąpiele w basenie i spacery nad morzem z czystym sumieniem możemy polecić ten hotel.

4.0/6

Michał, Warszawa 16.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Mieszane uczucia

Po tygodniowym pobycie w tym hotelu mam mieszane uczucia. Z jednej strony hotel jest całkiem przyzwoity, dość duży teren, sporo zieleni (pachnącej). Solidne 4 gwiazdki, choć nieco "zmęczone". Byliśmy w trzy dorosłe osoby i mieliśmy do dyspozycji dwupokojowy apartament z całkiem niezłą łazienką, w którym zmieściło by się 5 osób, a płaciliśmy jak za (i do wyboru był tylko) pokój standardowy. Fajny basen (+ spory drugi dla dzieci), wystarczająca ilość barów. Na plaży hotel ma swój wydzielony sektor z leżakami, barkiem z napojami bezalkoholowymi i prysznicami. Leżaki trochę połamane, ale z materacami dają radę. W hotelu i pokojach dość czysto. Sympatyczna obsługa. Dla mnie wystarczające animacje. W drinkach alkoholu nie żałowano :). Z drugiej strony - jedzenie, które było chyba najsłabsze ze wszystkich hoteli, w których do tej pory byłem (nie liczę tych na objazdówkach). I nie to, że było ono złe, on było ... nijakie. Zupełnie niedoprawine. Nie tylko niesłone, bo to dało się załatwić, ale praktycznie pozbawione jakichkolwiek przypraw. Na 7 dni pobytu, słownie jednego(!) dnia potrawy przyprawiono i okazały się całkiem smaczne. Podejrzewam, że było to związane z rodzajem gości - to wyglądało jak senatorium geriatryczne, jeszcze nigdy nie widziałem w hotelu tylu osób starszych (i mówię tu o 70+ i to sporo plus), często na wózkach, z balkonikami, czy o kulach. Jedzenie było także niestety dosyć monotonne, codziennie było to samo z bardzo niewielkimi zmianami. Na śniadania do dyspozycji był zazwyczaj jeden rodzaj wędlin (coś w rodzaju różowej mortadeli), ktoś się nawet pytał obsługę o kiełbaski, nie, nie było ani razu :). Jak na wyspę był bardzo mały wybór ryb i owoców morza (zazwyczaj jedna ryba grillowana i jedna duszona plus ryż czu kuskus z owocami morza, których zazwyczaj skąpiono), ryby z grilla były przeciągnęte, przez co strasznie suche. Na kolacje ilość dań mięsnych była raczej wystarczająca, choć te z grila były strasznie twarde (i czasami niedopieczone), przez co podwójnie niesmaczne. Bardzo słaba oferta dla wegetarian - trochę warzyw duszonych i tyle. Dodatkowo obsługa sali jadalnej restauracji - dawno nie widziałem tak nieogarniętej ekipy. Niby wystarczająca ilość osób, ale efektywność ich pracy powodowała, że skuteczniejsza była samoobsługa (sztućce) :D. Dystrybutory napojów ledwo działały i nalanie szklanki zabierało ponad minutę. Niech będzie, że się czepiam, ale do dyspozycji była tylko Cola zero, zwykłej w całym hotelu nie było. Trochę obawiam się o ilość leżaków zarówno przy basenie, jak i na plaży w szczycie sezonu. Główna restauracja różnież może okazać się niewydolna. Dodatkowe informacje - hotel położony kilkaset metrów od morza, co pół godziny ( z dwugodzinną przerwą po 12:00) kursuje ciuchcia hotelowa jeżdżąca tam i z powrotem na plażę. Na plaży uwaga na "miny" postawione przez wielbłądy i konie. Woda w morzu - co najmniej OK, trochę trawy morskiej pływającej w wodzie, ale nie przeszkadza za bardzo. Goście hotelowi to głównie Francuzi, potem Polacy i Niemcy, reszta w to małych ilościach przedstawiciele różnych kilku czy nawet kilkunastu nacji Podsumowując, ponownie na pewno bym tam nie pojechał. Dla kogoś kto lubi takie jedzenie lub mu nie przeszkadza, hotel godny rozważenia

4.0/6

Danuta, Warszawa 09.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

Tunezja Resort

Ogólnie dobrze ale kiepsko bo nie było klimatyzacji. Pogoda dopisała było ciepło i można było się kompać w morzu. Bardzo uciążliwa była sytuacja z wielbłądami końmi chodzi po plaży nagabywali turystów na przejażdżkę, a do tego te odchody zwierząt, których nikt nie sprząta. W takim upale smród i obrzydzenie bo fale porywały te kupy. Dzieci bawiły się w piasku. Okropne. Masakra z wylotem lot o 5.10 a my z hotelu 1.40 całą noc do tyłu. Lot opóźniony o 1 godzinę.
126272830
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem