Opinie klientów o Djerba Resort

5.3 /6
119 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.7
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Jolanta Mariola, --- 03.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Ogólnie miły pobyt, ale...

Zacznę od tego, ze bardzo dużo wyjeżdżam korzystając z biura Rainbow, a poza tym sama organizuję wyjazdy nawet w bardzo odległe zakątki świata. Jestem osobą zwykle nie narzekającą, zadowoloną ze wszystkiego, tolerancyjną do wielu niedociągnięć. Po takim początku ocenię mój pobyt żeby była jasność dla tych, którym ta opinia może się przydać... hotel jak za cenę ok 1650 zł na osobę jest bardzo zadowalający, świetne jedzenie, mnóstwo animacji, pokoje już wysłużone, ale przestronne, jest wszystko co potrzeba, super basen... nie byłoby naprawdę do czego sie przyczepić i mogłabym z powodzeniem dać nawet bardzo wysoka ocenę gdyby nie karaluchy w pokoju, które całkowicie zepsuły moje wrażenia... ogromne karaluchy!!!... na zasłonie okiennej, na ścianie przy łóżku, w łazience, nawet jeden wpadł mi do wanny w czasie gdy sie kąpałam- dobrze, że nie zabiłam się wyskakując z tej wanny!... może dla niektórych to być zabawne, ale serio nie było mi do śmiechu choć ja zwykle nie boję się takich żyjątek. Było to po prostu bardzo niekomfortowe, bo wchodząc do łazienki pierwsze co robiłam, to sprawdzałam podłogę, ściany, drzwi czy gdzieś nie ma czegoś do zabicia... moje córki też przeżyły niezbyt przyjemne sytuacje. Prosiłam o zmianę pokoju... najpierw było że się nie da, bo hotel cały zajęty, potem po telefonie do rezydentki nagle znalazł się pokój po 2 dniach, ale chyba specjalnie dali nam w tak odległej części, totalnie na samym końcu, że biorąc pod uwagę komfort bliskości atrakcji dla moich córek i możliwość lepszej kontroli nad ich zabawami w basenie, nie zdecydowałam się na zmianę, szczególnie że pokój był identyczny i zmiana nie gwarantowała poprawy a do wyjazdu zostały 3 dni... moze to się wydawać śmieszne, ale nadal mam przed oczami te 4 centymetrowe karaluchy więc dla tych bardziej wrażliwych wolałam uprzedzić, żeby wiedzieli na co się piszą ... ale poza tym naprawdę fajny hotel

3.5/6

Ada 03.05.2024
Termin pobytu: kwiecień 2024

Djerba Resort

Wyjazd udany, hotel dobry, pokoje średnie (czystość -), lokalizacja dobra, pare minut pieszo do plaży i do sklepów. Jedynym minusem była Rezydentka podczas wycieczki 2 dniowej na Saharę.

3.0/6

Patryk 24.07.2022

Djerba

Zaczynając od plusów to oczywiście bardzo duży i zadbany basen hotelowy. Teren przy basenie i dookoła hotelu też robił bardzo pozytywne wrażenie. Plaża również bardzo przyzwoita. Główne minusy to bardzo kiepska komunikacja (praktycznie nikt nie mówi po angielsku). Pokój pozostawiał wiele do życzenia. Klimatyzacja czasem niedomagała, drzwi od balkonu z zepsutym zamkiem, brak pilota do telewizora i wiele innych. Na każdym kroku na terenie hotelu atakują cię natarczywi animatorzy, masażyści, sprzedawcy wycieczek itp.. Jeśli ktoś godzi się na ustępstwa żeby spędzić wakacje "pod palmami" to ok. Natomiast nie poleciłbym tej wycieczki żadnemu znajomemu.

3.0/6

Anna, Warszawa 31.10.2021

Hotel częściowo się zamykał wiele atrakcji było nieczynnych

Hotel częściowo się zamykał wiele atrakcji było nieczynnych, szkoda że o tym nikt nie napisał na stronie Rainbow, w ofercie sprzedaży:(
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem