Opinie o Royal Garden Palace

Kategoria lokalna: 5

5.5/6
(211 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wypoczynek

    CELINA, KATOWICE 14.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    To drugi wybór tego hotelu. Bardzo ładnie położony, w strefie tutystycznej. Personel bardzo uprzejmy i bardzo pomocny. Jedzenie bardzo dobre. a kelnerzy zabiegają o zadowolenie klientów.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Udany wyjazd

    Krzysztof 09.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Wyjazd udany, ale biuro podróży mogłoby zorganizować wyjazd lepiej, aby nie trzeba było przez blisko 11 godzin czekać na lot z koniecznością opuszczenia pokoju. Jeżeli chodzi o hotel, to pokoje wymagałyby trochę odświeżenia, obsługa bardzo dobra, wyżywienie również bardzo dobre.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Piękne miejsce , okolica brudna

    Tomasz, Czerwionka-Leszczyny 04.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Wyjazd udany , hotel oraz jego obsługa bardzo dobra , wyżywienie bardzo dobre i wszystko w hotelu działało bez zarzutu. Natomiast poza murami hotelu trudny do opisania śmietnik, az trudno sobie wyobrazić dlaczego tak to wygląda jeszcze dodatkowo w strefie turystycznej. Morze niemożliwie ciepłe , ale plaża zaniedbana też przy plaży marny bar. Jednak to na czym bardzo nam zależało nie zawiodło tzn. ciepło i piękne słońce. Dżerba zawiodła nas jedynie obojętnością tamtejszych mieszkańców na porządek , który nie zawsze wiąże się z kosztami. Przykre jest również to że pomimo dużej większości gości hotelowych (80 %0 to Polacy hotel w żadnej informacji nie pisze po Polsku ( jest francuski, niemiecki , angielski, czeski i oczywiście rosyjski ) Polecamy ładny i wygodny hotel z miłą obsługą . Nie zawiedliśmy się również na obsłudze biura Rainbow.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Royal Garden

    Kazimiera, Czeladź 25.04.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Ogólnie bardzo fajny pobyt,hotel średniej wielkości,wszędzie czysto,pokoje sprzątane codziennie.Niedogodnoscią dla nas było brak ekspresu na stołówce, brak możliwości zrobienia sobie herbaty do kolacji,nie każdy pije wino z różnych wzgledów.Fajny rezydenent,przewodniczka wycieczek Beatka,bardzo sympatyczna osoba posiadająca bardzo dużą wiedzę o miejscach które zwiedzaliśmy,którą to wiedzę potrafi przekaz w bardzo interesujacy sposób .

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Oceniam na 4-

    Katarzyna, Gdynia 03.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Hotel stary,pokoje czyste , restauracja główna tragedia. Wszystko się lepiło.Jedzenie codziennie takie same .Animacje słabe.Głównie Francuzi .

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    pobyt

    Monika, Warszawa 06.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Niczym nasz Ciechocinek, cisza i spokój. Dla młodych ludzi nuda, żadnych atrakcij wodnych, na plaży hotelowej cisza atrakcji brak.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    plaża

    Ewa 19.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Pobyt oceniam na 4 ponieważ bardzo zawiodła nas plaża. Była zawalony glonami. Nie było możliwości wejścia do morza. Plaża nie miała nic wspólnego z opisem na stronie Rainbow. Poza tym hotel.restauracja.obsługa super.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Uroki plażowania

    Marian, Wieluń-Dabrowa 18.10.2020

    Hotel ok, obsługa miła ale plaża, do której wg folderu wiedzie piękna promenada - dno. Po minięciu promenady ukazuje się pole piasku z leżakami odgrodzone od morza zwałami gnijących, śmierdzących alg. brak dostepu do morza - chyba, ze od strony innych hoteli, które sprzątaja te śmieci . Pani Rezydent wyjasniała mi, ze w październiku wieje stały wiatr od morza, a algi sa chronione 9 nawet gnijące?). To innych hotelarzy powinni pozamykać, bo sprzatając naruszaja prawo. Do wody nie udało mi się wejść.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    hotel godny polecenia.

    Irek, Gdynia 16.10.2022 | Termin pobytu: wrzesień 2022

    Pokoje hotelowe w dobrym standardzie. Obsługa staranna, aczkolwiek bardzo późno pokój był sprzątany, czasami po 15,00. Dobre animacje. Miła obsługa barów i restauracji.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    objazdówka z wypoczynkiem

    LECH , RUDA ŚLĄSKA 13.09.2022

    Po 7 noclegach w hotelach trzy lub czterogwiazdkowych pierwsze wrażenie zarówno obsługa jak i sam obiekt zrobili wspaniałe, jednak czas spędzony na miejscu wpływał na weryfikację tego odbioru. Ale po kolei, obsługa mówi po francusku, angielsku i rosyjsku, pokoje są czyste, łazienki zadbane - OK. Natomiast korytarze hotelowe jakby wcale nie były sprzątane. Na stołówce obowiązuje "dress code" - egzekwowany tylko od mężczyzn, kobiety nie dotyczy, mimo że "regulamin" też przewiduje. Jedzenie - zróżnicowane, bardzo duży wybór, wieprzowina i wołowina twarda jak podeszwa, baranina nie smaczna, pozostałe generalnie smakują tak samo i ja miałem wrażenie że wszystko przypalone, często surowe. Surówki bez szału. Zawsze sporo owoców, deserów różnego rodzaju i pierwszy raz się spotkałem z dużym wyborem serów, również pleśniowych. Smaczna pizza. Pieczywo - bagietki, croissanty (bardzo smaczne), ciemne z ziarnem. Soki ze świeżych owoców do śniadania. Obsługa - OK. Bar przy basenie OK, Lunch OK - duży wybór (mięsa, owoce morza, pizza, sałatki) codziennie prawie to samo . Dosyć daleko oddalona plaża, ale to wiedziałem. Przy basenie miejsce trzeba rezerwować o 7:00, bo potem nie ma, nad morzem zawsze coś się znajdzie. Woda ciepła, dużo glonów, ale to morze więc OK. Plaża codziennie sprzątana. Kilka dni na terenie całego obiektu, zarówno na plaży jak i przy basenie unosił się smród, nie wiem zgnilizna wodorostów? Nie da się przedłużyć doby hotelowej, a do tego obsługa w dniu wyjazdu już bardzo nie miła, odniosłem wrażenie że już po naszym pobycie więc wynocha. A co do przedłużenia to rano powiedziano że mamy przyjść po śniadaniu, po sniadaniu że za godzinę, potem , że około 11:00 będzie menager, aż w końcu że niema menagera i niema miejsc. I OK umiem zrozumieć że niema miejsc, ale można inaczej zakomunikować to turyście i zaproponować przechowalnie bagażu oraz miejsce do kąpieli przed wyjazdem, a tak kapiel była pod prysznicem basenowym, przebrani w przechowalni bagażu. W hotelu bardzo dużo Francuzów, Włochów, Niemców , Czechów, Węgrów oraz Polaków

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem