Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Spędziliśmy tydzień w hotelu Royal Garden Palace i choć pobyt był przyjemny, to wrażenie ogólne pozostaje nieco mieszane. Hotel z pewnością ma swój urok i w przeszłości musiał robić ogromne wrażenie – niestety, dziś widać już, że jego lata świetności minęły. Na duży plus zasługuje obsługa – recepcjoniści są bardzo mili i pomocni, a zespół w restauracji, szczególnie podczas wieczornych zmian, prezentuje pełen profesjonalizm i serdeczność. Również na uwagę zasługują desery – słodkości są naprawdę na bardzo wysokim poziomie i zadowolą nawet wymagających smakoszy. Niestety, gorzej wypadają dania mięsne – wołowina była zawsze źle przygotowana: steki przeciągnięte, gumowe, a gulasze zdecydowanie potrzebowały dłuższego duszenia, bo mięso było bardzo twarde. Na szczęście ryby i owoce morza, w tym krewetki, były przygotowywane znakomicie. Wieczór tunezyjski z lokalnymi potrawami – zdecydowanie na medal! Jeśli chodzi o rozrywkę, oferta jest dość skromna. To może być problemem, ponieważ hotel znajduje się w miejscu, gdzie poza jego terenem nie ma zbyt wielu atrakcji. Mimo to polecam spacer do farmy krokodyli – to tylko 3 km i warto wybrać się na własną rękę. Okolica hotelu niestety nie zachwyca – sprawia wrażenie zaniedbanej i widać, że wiele miejsc czeka jeszcze na renowację. Na plaży można spotkać wielbłądy i konie, co samo w sobie jest ciekawe, ale niestety wiąże się to również z niezbyt przyjemną obecnością ich odchodów na piasku. Podsumowując: Royal Garden Palace to hotel, który oferuje całkiem przyjemny wypoczynek, ale nie jest to miejsce, do którego chcielibyśmy wrócić. Na jeden wypad – ok, ale bez większych oczekiwań.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zadbany pokoje czyste stołówka bardzo przyjemna obsługa miła i szybka menu urozmaicone i smaczne .Podczas pobytu animacje wieczorne słabe animatorzy tańczyli i robili z wczasowiczami wężyka słabe podczas tygodniowego pobytu co wieczór to samo. Hotel dla starszych osób zdecydowanie .Na plaży bar tylko z napojami brak chociażby pizzy i lekkich drinków to w hotelu który ma 5 gwiazdek raczej niedopuszczalne . Byłam i moja ocena to raczej 4 gwiazdki . Obsługa rezydenta super wycieczka też udana . Jedyny mankament to podczas odlotu brak rezydenta który by pokierował gdzie iść .
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel czysty, głównie nastawiony na turystów z Francji. Po angielsku jako tako można się dogadać ale wiele nie rozumieją. impreza sylwestrowa… trochę słaba.. dużo starszych osób. na pewno nie jeszcze dla młodych ludzi. plaża w okresie grudniowym totalnie zaniedbana i zero leżaków chociażby aby poczilowac mimo 19-22 stopnii.. jedzenie dobre. Rezydentka na spotkaniu odradzała wycieczek ze względu że jej się nie chciało jedynie wciskała wszystkim najdroższa czyli Sahara dwudniowa. zero informacji miała na temat imprezy sylwestrowej gdzie trzeba było się mimo wszystko zapisywać bo inaczej nie było stolika a przecież była dopłata za imprezę sylwestrowo osobno trzeba było dokupić szampana haha śmiech na sali.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie planowałem wcześniej tu wyjazdu. To nagła decyzja by wypełnić czymś urlop. Osobno trzeba powiedzieć o hotelu a osobno o Dżerbie. Sam hotek, ok...nie ma się do czego przyczepić..są sklepiki, miejsce dla fanów shiszy....Jednak dużo pijanych polaków(wstyd) i rosjan...nie ma zakazu palenia papierosów więc dym jest wszędzie!!!!....to duże minusy....Jedzenie smaczne...ale kelnerzy i barmani przy każdej okazji wręcz natrętnie sugerują podziękowanie w postaci bakszyszu.....Takie sobie wieczorki przy myzyce nawet z tańcami...Sama plaża z piachem niczym mąka, można daleko wejść w morze...Okazja na przejażdżek konnych, na wielbłądzie czy motorówką, "kajtem".... i dziesiątki tunezyjskich sprzedawczyków. Okolica to z kolei ruiny zniszczonych hoteli, niezbyt pachnące algi na plaży...ale bezpiecznie. Można fajnie pospacerować....I to tyle pozytywów jak ktoś nie wychodzi poza hotel. Sama Dżerba, płaska, pusta, sucha, brudna....Nie ma tu co robić...objazdowa wycieczka po Dżerbie zawarła się w 4,5h...i to tyle...Nie wiem skąd miano Dżerby jako rajska wyspa.....Gdyby nie 2 dniowa wycieczka na Saharę (to trzeba KONIECZNIE przeżyć!!!) można by tu umrzeć z nudów....Ogólnie NIE POLECAM DŻERBY dla chcących czynnie spędzić urlop...dla biernych wielbicieli barków i nic nierobienia z kolei ....może być...i jeszcze jedno Polacy zawsze dostają pokoje w najgorszych miejscach, których nie przyjęli by inni swiatowi turyści...Nad tym Rainbow powinien trochę popracować...
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel może kiedyś był ładny, ale to czas przeszły. Stołówka czysta bez zarzutów,miła i bardzo sprawna obsługa. Pokoje szału nie robią, łazienka jak na 5 gwiazdek to wanna z kotarą porażka. Basen trochę mały i nie remontowany. Odpadają malutkie kostki (kafelki), schodzenie i wchodzenie po drabinkach do basenu trochę ryzykowne - ruszają się, jedyny plus to 3 łagodne zejścia do basenu. Animacje mnie nie interesowały, ale raczej słabiutkie w porównaniu do innych hoteli, na plus cicha i nie natarczywa muzyka przy basenie. Bar przy basenie OK. Restauracje a'la carte - nie korzystałem (mięso lub ryby). Plaża, cóż, gdyby była prywatna i sprzątali by ją z tego co morze wyrzuca (dużo trawy), była by jeszcze OK, ale.., nie jest prywatna, łażą w te i z powrotem, z wielbłądami, końmi, sprzedają badziewia (chusty, palmy, muszle, tanią biżuterię, kapelusze i inne tandety). Leżaki zwykłe plastikowe, materace częściowo potargane, brak stoliczków przy leżakach, brak jakichkolwiek napoi alkoholowych w tym piwa na plaży, tylko woda, słodkie napoje i kawa (podobno nie dobra, ja kawy nie pijam). Bardzo chamska Pani Menadżer Hotelu. Zamiast pokoju z widokiem na morze jaki miałem wykupiony i tak było też na Voucherze, na recepcji twierdzili, że Biuro Podróży zarezerwowało dla mnie zwykły pokój. Dopiero po długiej kłótni i rozmowie telefonicznej Panią Rezydent, obiecali na drugi dzień o 12:00 dać pokój na najwyższym piętrze, słowa w końcu dotrzymali, ale wcześniej zażądałem tego na piśmie w j. niemieckim z podpisem i pieczątką Pani Menadżer. P.S. Pracownik Hotelu po zweryfikowaniu błędu chciał nam zamienić od razu pokój, ale niestety został od tej sprawy odsunięty przez Panią Menadżer, a ta uparcie twierdziła, że dziś takiego pokoju nie mają, choć jestem przekonany, że mieli.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ładnie położony z piękną zielenią, palmami i bardzo dobrym jedzeniem. Blisko do Djerbahood i Djerba Park Explore - tyle z plusów. Zaczynając od początku to (niekoniecznie minusy ale uwagi co do 5* hotelu): - Kilkukrotna próba skontaktowania się z hotelem mailowo (3 różne adresy) , whatsup, messanger - niemożliwa (chciałem dogadać szczegóły urodzin córki oraz zmianę pokoju - nie udało się - nie odpowiedział nikt) - Rezydent - przywitał, powiedział co miał o ubezpieczeniu, wylotach itp ale jak już Pani przeszła do wycieczek i ich sprzedaży to już zapomniała o wszystkich innych rzeczach związanych z hotelowymi sprawami :) - Rezerwacja leżaków od godziny 5:30 przy jedynym basenie - jeden wielki DRAMAT (będąc na wakacjach trzeba wstawać o 6 rano żeby w ogóle mieć leżak bo jak nie to albo łaskawa obsługa hotelowa doniesie albo nie - trochę to przykre że rodziny np z małymi dziećmi muszą szukać leżaka bo przy samym brzegu basenu wylegują się już starsze osoby które " mają czas na wszystko, a szczególnie na wstawanie o 5 rano" (ponadto obsługa jak i ratownicy również zajmują te leżaki za odpowiednia zapłatą) - Pool bar - jak sama nazwa mówi jest ciężki do ogarnięcia jak człowiek wyjdzie z wody bądź bez koszulki bo jednak przy barze "basenowym" obowiązuje pewnien dress code i nie można być mokrym. - Bar na plaży - NIE MA drinków, piwa alkoholu - tylko bezalkoholowe napoje -tym samym nie ma i tam ludzi za dużo ( rzadko spotykane żeby beach bar tego nie miał - ale na Djerbie to możliwe :) ) - Plaża - ładna, dbają o nią codziennie - ale czemu nie usuną śmierdzącej kupy glonów które się rozkładają i śmierdzą dookoła oraz woda rozdrabnia je na mniejsze tym samym na brzegu robi się świństwo. - Chciałem ładny pokój z widokiem na morze oraz imprezę urodzinową dla córki - dostałem pokój z widokiem na budynek obsługi klimatyzacji 1 palmę i ogród w budowie ( z karaluchem w prezencie) oraz ciastko dla niej na kolacje z 1 świeczką (tyle udało się na szybko załatwić od razu po przyjeździe) :) - Animatorzy nie natrętni, ale tak lekko bez zaangażowania - jedynie tylko o wodnym aerobiku słyszeli wszyscy - Muzyki przy basenie, w barach - BRAK (jedynie w trakcie aerobiku bądź jakiejś atrakcji - pozostały czas jak w opisie - SANATORIUM na leżakach pod palmami :) - Restauracja A'la carte ITALIA - super obsługa, kelnerzy bardzo spoko - ale sam kuharz raczej we Włoszech nigdy nie był i za nic to nie przypomina włoskiej kuchni (brak podstawowych włoskich dań typu pizza, bruschetta, carpaccio, prosciutto crudo, cotto z melonem itp) - Kelnerzy mili (nie wszyscy - głównie jak nie dasz tipa) ale nie mają podstawowych szkoleń jak robić jakieś fajne drinki używając owoców parasolek itp ( brak słomek do drinków) - Recepcja - brak możliwości płacenia kartą ( w hotelu 5*), przy zamawianiu taksówek naciągają na 2-3 krotnie wyższą kwotę za przejazd niż łapiąc taxi na ulicy przed hotelem, nie potrafią odpowiedzieć kilkukrotnie na pytanie czy będzie możliwość późniejszego wykwaterowania ( mają mega chaos przy rezerwacjach) Podsumowując - wyjazd udany bo odpoczęliśmy. Cena NIE adekwatna do standardu i zaoferowanych usług (prawie 15tyś za 3 os za tydzień). NIE polecam rodzinom z dziećmi na pewno. POLECAM osobom od 60 w górę - będzie super. Wiem że pewnie z Rainbow nie dostanę nagrody ani dodatkowych zniżek za ta opinię oraz pewnie trochę hejtu od co poniektórych - ale trochę świata i Afryki już zwiedziłem i staram się pisać prawdziwe opinie i odczucia - a tu mnie to trochę rozczarowało. Jednym słowem było JAKOŚ a nie jakość !!!
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Opis hotelu zdecydowanie pokrywa się ze stanem faktycznym obiektu. Zarówno wyżywienie jak i standard pokoju na najwyższym poziomie. Bardzo czysto i zielono. Każdy z gości może liczyć na pomoc pracowników hotelu. Jedzenie różnorodne i przepyszne, zdecydowanie każdy znajdzie coś dla siebie. Z czystym sumieniem można polecić hotel.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu od 2-9 maja 2019 hotel na pewno nie zasługuje na 5 gwiazdek i w brew opisowi w katalogu nie jest najlepszym . Recepcja źle nastawiona do Polaków jak już ktoś pisał w komentarzach są niechętni ignoranccy niestety z przyzwoleniem anonimowej Pani rezydent chyba z uwagi na rodo najgorsze pokoje dla nas jedna winda w całym obiekcie dodatkowe opłaty za zabranie z lotniska bagażu a w hotelu podatek za 7 dni pobytu dlaczego nie jest to w cenie. Podział na sezon .w maju nie sezon infrastruktura hotelowa nie czynna podobnie brak klimatyzacji plaża nie czynna jak będzie czynna to opłata za serwis plażowy .Bary kiepskie bo nie sezon braki w napojach .Rano w pokoju może powitać was malarz z farbami. na reklamację obojętni i recepcja i p.rezydent. szkoda pieniędzy unikajcie tego hotelu gdzie indziej też można wypoczac za takie same pieniądze
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel 5 gwiazdek ? nigdy więcej nie wrucimy w to miejsce na plaży zgniłe algi. końskie i wielbłądzie łajno smród i tyle .nie spędziliśmy tam ani jednego dnia na basenie trzeba o 6 godzinie rezerwować leżaki bo nie ma miejsca gdzie usiąść bar i przekąski na basenie parodia kobiety w bikini nie obsługuje animacje bardzo słabe . Byliśmy w hotelach 3 i 4 gwiazdki i były lepsze 1 pokój otrzymaliśmy z widokiem na dach jakieś pralni czy warsztatu którego nie przyjeliśmy o po dyskusji z menedżerem po 2 godzinach zakwaterowano nas w innym nieco lepiej usytuowanym pokoju w umowie Rainbow mieliśmy pokój z widokiem na basen lub ogród w tym czasie w recepcji były same reklamacje.ogólnie nie polecam tego hotelu
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel piękny, czysty i bardzo spokojny wręcz za spokojny, brak życia wakacyjnego. W połowie naszego wypoczynku doszło do incydentu przy basenie tj. zostawiliśmy ręczniki, jak to robią inni wczasowicze na leżakach i poszliśmy na obiad . Po powrocie z obiadu okazało się, że nasze leżaki są już zajęte przez innych wczasowiczów Tunezyjczyków pochodzących z Francji, młodzi ludzie. Doszło do konfrontacji ustnej. Po chwili dołączył do tej rozmowy Menager Hotelu, który stał po stronie "swoich" czyli Tunezyjczyków pochodzących z Francji. Koniec, końców została wezwana nasza Pani Rezydent Sonia i okazało się, że zostaliśmy wyrzuceni z hotelu w terminie natychmiastowym. Hotel nie życzy sobie takiego zachowania wobec innych wczasowiczów. Wiadomo Polska przegrała bo nie jest u siebie. Nadmieniam, że nasze zachowanie było oprawne, co potwierdziła nasza Pani Rezydent. W ciągu kilku chwil Pani Rezydent załatwiła nam pobyt w Hotelu Vinci Helios Beach ****, który okazał się jeszcze lepszym hotelem, aniżeli hotel Royal Garden Palace. Gdybym miała jeszcze raz wybierać hotel na Djerbie to wybrałabym hotel Vinici Helios Beach. Ocena dla Pani Rezydent i całego biura podróży RAINBOW dajemy najwyższą ocenę 6.