Opinie o Royal Garden Palace

Kategoria lokalna: 5

5.5/6
(243 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.6
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Przyjemny hotel na Djerbie

    Agnieszka, --- 07.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Zaczynając od początku tragiczne godziny lotu z Warszawy, wylot 21:30 przełożony z godziny 5:30 czyli cały dzień w plecy. W hotelu stawiamy się o 2:30. Po dojściu w końcu do pokoju, rozsuwamy zasłony i nasz pokój z widokiem na ogród lub basen okazuje się widokiem na dach..... Oczywiście nic się nie da zrobić, gdyż takie pokoje są zakontraktowane dla Rainbow. Uprzedzając : pokoje standardowe nigdy nie będą miały widoku na nic ładnego, chociaż pokoje troszkę dalej mają jeszcze huczące klimatyzatory, więc mogło być gorzej. Hotel ładny, jedzenie bardzo dobre, przy basenie leżaki zajmowane od 5;30, standard Plaża z glonami, ale sprzątana systematycznie. Pokoje oprócz widoku, czyste, mini bar uzupełniany codziennie. Rezydent oczywiście namawia na wycieczki, taka jego praca, ale straszenie ludzi, że się zgubią i co wtedy zrobią chyba trochę na wyrost. Natomiast ostatni dzień to porażka, wylot 2:35 , z hotelu zabierają 4 godziny przed wylotem- gdyż są długie procedury.... skutkowało to leżeniem ponad 3 godzin na krzesłach. Hitem jest zapewnienie przez biuro przed wylotem o możliwości korzystania z all inclusive do samego końca czyli do transferu. Niestety all kończy się o 15:00 i radź sobie sam.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    dobrze spędzony czas

    Kamil, Łódź 22.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Wakacje super , jedzenie smaczne chodź nie ma miejsca tzw kid bar gdzie jest tylko dla dzieci jedzenie Basen duży z zmienna głębokością do 2.1 metra Plaża blisko z leżakami i masą atrakcji przy plaży

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Djerba zaprasza

    PATRYK, BIAŁYSTOK 29.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Pobyt na Djerbie bardzo udany. Hotel jak najbardziej godny polecenia niezdecydowanym - jedzenie pyszne i bardzo urozmaicone, pokoje duże, basen wręcz ogromny, podobnie jak duży zadbany ogród. Plaża ładna, o ile zostanie oczyszczona z wodorostów. Obsługa hotelowa nie jest nachalna jeśli chodzi o "bakszysz", mówiąca przede wszystkim po francusku (to Francuzi dominują w zakwaterowaniu hotelu). Niedaleko wyjątkowe Djerbahood i farma krokodyli - do obu tych atrakcji można bez problemu dojechać taxi (polecamy zwłaszcza spędzić przedpołudnie spacerując po uliczkach Djerbahood, zwłaszcza że podczas wycieczki objazdowej po wyspie spędza się w tej wyjątkowej dzielnicy jedynie ok. 20 min, a to stanowczo za mało). Dobra baza wypadowa na Saharę podczas jednej z wycieczek organizowanych przez biuro. Rezydent Pan Marek to odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu - z poczuciem humoru i ogromną wiedzą, którą chce przekazać (co bynajmniej nie jest wyznacznikiem w przypadku innych rezydentów). Polecamy serdecznie wyspę i hotel oraz przepyszną kuchnię tunezyjską (rezerwacja kolacji al carte).

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Ogólnie pozytywnie

    Dominik Szczepan, Radom 28.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel należy ocenić pozytywnie, choć da się dostrzec oznaki umiarkowanego zużycia technicznego, głównie w częściach wspólnych (np. wykładzina na korytarzach). Pokoje przytulne, ale w trakcie pobytu mieliśmy kilkukrotne, krótkotrwałe zaniki napięcia przez co nie działała klimatyzacja. Obsługa reagowała dosyć szybko, choć telewizji nie udało im się uruchomić. Na szczęście nie był to istotny element wyjazdu. Sprzątanie pokoi - obiektywnie bardzo dobre, a jak na Tunezję to rewelacja Animatorzy - na plus, robią to co do nich należy. Jedzenie - dla mnie na dostateczny. Duży wybór, ale ciężko było znaleźć coś co mi by smakowało. Kelnerzy - różnie, ale większośc wykonująca swoją pracę naprawdę dobrze. Dzięki tym, którzy pracowali gorzej, nalezy docenić tych solidnych.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Polecam Sylwestra na Djerba

    Jolanta, Konin 07.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Byliśmy na wyjeździe sylwestrowym i ogólna ocena pobytu bdb. Pogoda wskazywała na 18 stopni i słońce z chmurami, ale była bardzo przyjemna i nawet umożliwiała opalanie w godz. 11.00 do 15.00. Po 15.00 robiło się chłodniej i można było skorzystać z wycieczek, spacerów lub masaży w SPA. Chcieliśmy spędzić czas w dobrym hotelu i troszeczkę byliśmy zawiedzeni tzn. hotel nie był idealny, ale ogólnie nam się podobało i było bardzo dobre jedzenie. Bal Sylwestrowy również przygotowany bez zarzutów.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    58

    Wrzesień 2023

    MALWINA 18.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023 | Tagi: 26-35 lat, ze znajomymi

    Z całego pobytu jesteśmy jak najbardziej zadowoleni, jednak jest kilka rzeczy, do których można się przyczepić. Z plusów hotel oferował przepyszne jedzenie, w całym obiekcie bardzo miła obsługa, z oferty barowej również byliśmy bardzo zadowoleni. Basen duży i przestronny, nie odczuwało się w nim tłumów. Jednak niestety "rezerwacje" leżaków na "najwyższym poziomie". Znalezienie wolnych leżaków po śniadaniu graniczyło z cudem. Z minusów to klimatyzacja w pokoju, która bardzo głośno chodziła, średnio przy tym chłodząc. Korytarze nie były klimatyzowane co powodowało straszny zaduch. Czystość w pokojach w porządku, jednak korytarze, na których były ciemne dywany pozostawiały wiele do życzenia w kwestiach czystości. Plaża bardzo ładna położona bardzo blisko hotelu.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Udany wypoczynek

    SLAWOMIR, CZESTOCHOWA 08.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Miła obsługa, mocno pomocna, na duży plus. Pięć gwiazdek dla hotelu mocno naciągnięte. Dużym mankamentem brak intymności bo słychać głosy z korytarza czy sąsiednich pokoi oraz wrażenie nieświeżego nawiewu powietrza z klimatyzacji. Po kilku minutach dobrze chłodzącej klimatyzacji dopiero ustępował dziwny zapach, który powodował u mnie i żony kaszel, był to duży dyskomfort. Bardzo słaby program animacji, właściwie codziennie wieczorem powtarzany a la program.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wypoczynek

    CELINA, KATOWICE 14.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    To drugi wybór tego hotelu. Bardzo ładnie położony, w strefie tutystycznej. Personel bardzo uprzejmy i bardzo pomocny. Jedzenie bardzo dobre. a kelnerzy zabiegają o zadowolenie klientów.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Udany wyjazd

    Krzysztof 09.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Wyjazd udany, ale biuro podróży mogłoby zorganizować wyjazd lepiej, aby nie trzeba było przez blisko 11 godzin czekać na lot z koniecznością opuszczenia pokoju. Jeżeli chodzi o hotel, to pokoje wymagałyby trochę odświeżenia, obsługa bardzo dobra, wyżywienie również bardzo dobre.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Piękne miejsce , okolica brudna

    Tomasz, Czerwionka-Leszczyny 04.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Wyjazd udany , hotel oraz jego obsługa bardzo dobra , wyżywienie bardzo dobre i wszystko w hotelu działało bez zarzutu. Natomiast poza murami hotelu trudny do opisania śmietnik, az trudno sobie wyobrazić dlaczego tak to wygląda jeszcze dodatkowo w strefie turystycznej. Morze niemożliwie ciepłe , ale plaża zaniedbana też przy plaży marny bar. Jednak to na czym bardzo nam zależało nie zawiodło tzn. ciepło i piękne słońce. Dżerba zawiodła nas jedynie obojętnością tamtejszych mieszkańców na porządek , który nie zawsze wiąże się z kosztami. Przykre jest również to że pomimo dużej większości gości hotelowych (80 %0 to Polacy hotel w żadnej informacji nie pisze po Polsku ( jest francuski, niemiecki , angielski, czeski i oczywiście rosyjski ) Polecamy ładny i wygodny hotel z miłą obsługą . Nie zawiedliśmy się również na obsłudze biura Rainbow.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem