Opinie o Barcelo Concorde Green Park Palace

Kategoria lokalna 5

5.3/6
(155 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.4
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Czternastodniowy wypad urlopowy .

    Waldemar, Malbork 22.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Witam , jak do tej pory najdłuższy mój wypad urlopowy , ale czy najlepszy ? Zacznijmy od początku na zdjęciach hotel prezentuje się dużo lepiej niż w rzeczywistości swoje lata świetności ma już za sobą . w szczególności najgorzej wypadają wykładziny hotelowe na korytarzach . Windy chodź szybkie to potrafiły się przyciąć , sam siedziałem zacięty około 10 minut , część basenowa mozaika odklejająca się , też splendorów nie przynosiła . Często brakowało w recepcji ich waluty tzn . dinarów - pierwszą wymianę udało się dokonać po 3 dniach od przyjazdu (dobrze że wymieniłem większą ilość na lotnisku) . Jedzenie bardzo dobre chociaż czasami kelnerzy nie wyrabiali się z donoszeniem - uważam że owoce morza ,ryby , mule , kałamarnice itd wypadały bardzo dobrze , bardzo dobra pizza . Słabo wypadał temat napoi i kawy - kawa w restauracji była w automatach tylko na śniadaniu potem automaty wyłączone , kawa od 10 ;00 do wypicia w barach . Najbardziej denerwowało mnie to że napoje , wino i woda przynosili kelnerzy i oni zarządzali wydawaniem , nalewaniem , zawsze byłem przyzwyczajony ,że woda zawsze była wydawana do bólu , napoje zazwyczaj też były bez ograniczeń . Animacje to kolejny slaby punkt , po tym co rok temu zaprezentował mi Sea Planet w Kizilot (Turcja ) to , muszą się jeszcze dużo uczyć . Wycieczki to mocna strona , no ale to już szacun do RAINBOW to oni zadbali o to co zobaczyliśmy - także polecam . To tyle -było nie żle , ale nie bylo ŁAŁ . Na te 5 gwiazdek to na pewno nie zasłużyli - 4 to max. A i jeszcze jedno w okresie którym przebywałem większość gości to POLACY .

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Porażka

    Anita Maria, Cywka 16.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Hotel nie zasługuje na 5* dlaczego klimatyzacja działa tylko w lobby idąc do pokoju gorąco klimy nie ma idziesz po starym dywanie lata 60 siatę. Nieczorem to warto patrzeć pod nogi KARALUCHY szok .Jedzenie poraszka naprawdę ja nie jestem wybredna ale na kolację chodziliśmy po za Hotel. Obsługa przemiła lepiej niż Egipcie. Bardzo długie oczekiwanie za pokojem nawet do 10 godzin.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wypoczynek

    Monika 24.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Pogoda w maju jest ok jak ktoś nie lubi upałów, sporo miejsca na plaży czy basenie bo to jeszcze nie sezon, zachowana czystość tylko przy basenie, niestety na plaży sporo śmieci :-( Wycieczka do Tunisu udana, polecam. Niestety ciągle o coś trzeba prosić, jak nie z sejfem problem to z ręcznikami itp, trochę to było męczące ale cóż. Z całej obsługi to na pochwałę zasługują Panie, które sprzątały w restauracji, tarasach i koło basenu, były pomocne we wszystkim a to nie do ich obowiązków należało.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Ocena ogólnie dobra

    Małgorzata, --- 21.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Wyjazd w lipcu, 9 osób. W hotelu byliśmy 5.40, pokój miał być do 15.00 najpóźniej. Koczowaliśmy do 17.00, ponieważ pierwszeństwo mieli goście indywidualni i z innych biur ( w tym biur polskich, gdzie rezydenci pilnowali zakwaterowania). Niewielką pomoc dostaliśmy od konkurencyjnego biura. Nie zmieniło to faktu, że przyjechaliśmy pierwsi, a zostaliśmy zakwaterowani ostatni, po przestaniu prawie dwóch godzin przy blacie recepcji. Dostaliśmy też najgorsze pokoje. Mimo telefonów do rezydenta, nie mieliśmy pomocy. Sam hotel ładny, basen duży, super animacje, piana party, zajęcia w wodzie, siatkówka itd. Nie można się było nudzić. Jedzenie bardzo dobre i różnorodne, dużo owoców morza, pysze ciasta, super kolacje. Wszyscy byliśmy zachwyceni. Za to serwis sprzątający to tragedia. Sprzątanie pokoju polegało na pościeleniu łóżka ( bez cudów), wymianie ręczników. Zdążało się, że ręczniki zostały zabrane i nie przyniesiono nowych. Zgłosiliśmy to w recepcji i czekaliśmy do następnego dnia. W jednym pokoju któregoś dnia sprzątanie polegało na zabraniu napiwku. Następnie pani sprzątająca nie pojawiła się przez dwa dni. Papier toaletowy zabieraliśmy z wózków serwisu sprzątającego, które stały od rana do godziny około 17-18.00 na korytarzu. Barek miał być uzupełniany codziennie, ale tylko raz trafiliśmy na pana, który przyniósł nam napoje. Mieszkaliśmy na parterze, więc w dwóch pokojach pojawiły się karaluchy. Podobno to norma w pokojach na parterze, jak twierdzili turyści z innych biur, dlatego ich rezydentka pilnowała, by pokoje dostali szybciej i wyżej. W naszym pokoju była zapleśniała sofa. Hotel super, chętnie bym wróciła, ale przy lepszej opiece rezydenta i biura.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem