Kategoria lokalna 5
3.5/6
Hotel doskonale położony, przy samej plaży, blisko centrum. Posiłki bardzo urozmaicone i zróżnicowane. Obsługa miła. Animatorzy bardzo fajni i zabawni, pełni energii. Basen zamykany o 18-tej, basen kryty do 17.00, walka o leżaki od godz 5:30. Brak klimatyzacji w lobby i na korytarzach, w większości pokoi też nie działa. Na korytarzach zaduch i smród oraz koszmarna wykładzina dywanowa - zacieki i bród. Sofy w lobby (jedyne miejsce z wi-fi) brudne i nie zachęcają do odpoczynku, a i tak zawsze zajęte, bo to jedyne miejsce z internetem. Zapłaciliśmy za 3 osoby dorosłe, a otrzymaliśmy pokój dwuosobowy i przez 3 dni walczyliśmy chociażby o dostawkę, pościel, ręcznik, Rezydentka w ogóle niepomocna. Co dzień dostawliśmy inną informację, że wszystkie pokoje 3 osobowe a zajęte a na koniec, że hotel nie posiada takich pokoi. Hotel umiera po animacjach, godz.22:30-23:00 nie ma co robić, pełno ludzi chciałoby się bawić, potańczyć,ale obsługa wyłącza muzykę i zwija sprzęt.
KAROL, WALBRZYCH - 23.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023
3/4 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Hotel pięknie położony i z ogromnym potencjałem, lecz bardzo zaniedbany przez właściciela. Oszczędności widać wszędzie - od małej ilości obsługi po wyżywienie i warunki sanitarne. Największym minusem są owady: wszechobecne muchy uniemożliwiające swobodny pobyt na terenie hotelu i swobodnie spacerujące po jedzeniu, karaluchy w częściach wspólnych i pokojach, brudne i zaniedbane wykładziny na wszystkich korytarzach. Największym plusem zaś jest obsługa i jej ogromny wkład w funkcjonowanie hotelu. Wszyscy pracują bardzo ciężko i wkładają serce w swoje zadania, aż przykro było patrzeć jak zwyczajnie brakuje im rąk i nie są w stanie zapewnić standardu jakiego oczekują goście w pięciogwiazdkowym hotelu. W telegraficznym skrócie: lokalizacja i pierwsze wrażenie z hotelu cudowne, obsługa przyjazna i pomocna na miarę swoich możliwości, przy bliższym poznaniu hotel bardzo traci w oczach gości. Będziemy skupiać się na przyjemnych wspomnieniach, ale polecać hotelu nie będziemy pamiętając o problemach i minusach.
Artur Przemysław, Warszawa - 14.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
2/2 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Na pierwszy widok hotel robi dobre wrażenie, ale później już jest gorzej. Pokoje nawet czyste, ale łazienki brudne, hol gdzie są pokoje brudny , śmierdzący do tego stopnia, że przechodziliśmy na wdechu. W ubikacjach na parterze karaluchy.Szklanki i kubki niby myte. Obsługa to zależy jak się trafiło i ile dało. Są to ktoreś z kolei wakacje z biurem Rainbow i zawsze hotele były adekwatne do gwiazdek tym razem się rozczarowałam.
Janusz - 28.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024
5/7 uznało opinię za pomocną
3.0/6
W lobby nie było klimatyzacji a bynajmniej nie była ona włączana, tak samo jak w korytarzach. Jedynymi miejscami gdzie klimatyzacja działała były pokoje i restauracja. Obsługa recepcji nie była pomocna. Przyjechaliśmy do hotelu z małym dzieckiem o godzinie około 6 rano, spytaliśmy o możliwość otrzymania kluczy do pokoju wcześniej niż o 14:00 ponieważ córeczka nie spała całą noc i jest zmęczona. Recepcjonista powiedział, żebyśmy przyszli o 10 wtedy już coś będzie dostępne i tak też zrobiliśmy, ale o 10 kolejny recepcjonista powiedział, że nie ma takiej możliwości i że pokoje będą dostępne o 14:00 poprosiłam o przyśpieszenie ze względu na córeczkę to powiedział że zadzwoni i generalnie gdzieś zadzwonił ale już do nas nie wrócił z jakąkolwiek informacją. Kolejna sytuacja była jak mąż poprosił o informacje gdzie jest apteka, bo potrzebował leku na przeziębienie, recepcjonista mu wskazał gdzie ale nie poinformował, ze o tej godzinie może być zamknięta, gdyż jest pora na lunch. Mąż z gorączką szedł 2 km w jedną stronę. To samo było jak chciałam wymienić pieniądze w recepcji, recepcjonista odpowiedział, że nie ma pieniędzy i że będzie miał jutro o 11:00 na co mu odpowiedziałam, że potrzebuję na 6:00 rano bo jadę na wycieczkę na co recepcjonista powiedział, że mu przykro. Przez całą rozmowę recepcjonista ani razu się na mnie nie popatrzył, tylko liczył pieniądze. (to jest standard obsługi w hotelu 5-cio gwiazdkowym). Ponadto hotel był brudny, plamy na wykładzinie w korytarzach, śmierdzące toalety, nie działające zamki w toaletach, połamane deski klozetowe, połamane leżaki. Obsługa restauracji i osoby zajmujące się animacjami stanęły na wysokości zadania były na prawdę super, rozmawiały z gośćmi zabawiały dzieci, no i sam program atrakcji był ciekawy. Skorzystaliśmy z 2 wycieczek do Tunisu i El Jam i mam wrażenie jakby przewodnicy się bardzo śpieszyli gdyż ilość informacji jaką przekazali była bardzo mała.
Anna, Opole - 28.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023
9/13 uznało opinię za pomocną