5.3/6 (147 opinii)
Kategoria lokalna 5
3.5/6
Hotel pięknie położony i z ogromnym potencjałem, lecz bardzo zaniedbany przez właściciela. Oszczędności widać wszędzie - od małej ilości obsługi po wyżywienie i warunki sanitarne. Największym minusem są owady: wszechobecne muchy uniemożliwiające swobodny pobyt na terenie hotelu i swobodnie spacerujące po jedzeniu, karaluchy w częściach wspólnych i pokojach, brudne i zaniedbane wykładziny na wszystkich korytarzach. Największym plusem zaś jest obsługa i jej ogromny wkład w funkcjonowanie hotelu. Wszyscy pracują bardzo ciężko i wkładają serce w swoje zadania, aż przykro było patrzeć jak zwyczajnie brakuje im rąk i nie są w stanie zapewnić standardu jakiego oczekują goście w pięciogwiazdkowym hotelu. W telegraficznym skrócie: lokalizacja i pierwsze wrażenie z hotelu cudowne, obsługa przyjazna i pomocna na miarę swoich możliwości, przy bliższym poznaniu hotel bardzo traci w oczach gości. Będziemy skupiać się na przyjemnych wspomnieniach, ale polecać hotelu nie będziemy pamiętając o problemach i minusach.
3.0/6
Na pierwszy widok hotel robi dobre wrażenie, ale później już jest gorzej. Pokoje nawet czyste, ale łazienki brudne, hol gdzie są pokoje brudny , śmierdzący do tego stopnia, że przechodziliśmy na wdechu. W ubikacjach na parterze karaluchy.Szklanki i kubki niby myte. Obsługa to zależy jak się trafiło i ile dało. Są to ktoreś z kolei wakacje z biurem Rainbow i zawsze hotele były adekwatne do gwiazdek tym razem się rozczarowałam.
3.0/6
W lobby nie było klimatyzacji a bynajmniej nie była ona włączana, tak samo jak w korytarzach. Jedynymi miejscami gdzie klimatyzacja działała były pokoje i restauracja. Obsługa recepcji nie była pomocna. Przyjechaliśmy do hotelu z małym dzieckiem o godzinie około 6 rano, spytaliśmy o możliwość otrzymania kluczy do pokoju wcześniej niż o 14:00 ponieważ córeczka nie spała całą noc i jest zmęczona. Recepcjonista powiedział, żebyśmy przyszli o 10 wtedy już coś będzie dostępne i tak też zrobiliśmy, ale o 10 kolejny recepcjonista powiedział, że nie ma takiej możliwości i że pokoje będą dostępne o 14:00 poprosiłam o przyśpieszenie ze względu na córeczkę to powiedział że zadzwoni i generalnie gdzieś zadzwonił ale już do nas nie wrócił z jakąkolwiek informacją. Kolejna sytuacja była jak mąż poprosił o informacje gdzie jest apteka, bo potrzebował leku na przeziębienie, recepcjonista mu wskazał gdzie ale nie poinformował, ze o tej godzinie może być zamknięta, gdyż jest pora na lunch. Mąż z gorączką szedł 2 km w jedną stronę. To samo było jak chciałam wymienić pieniądze w recepcji, recepcjonista odpowiedział, że nie ma pieniędzy i że będzie miał jutro o 11:00 na co mu odpowiedziałam, że potrzebuję na 6:00 rano bo jadę na wycieczkę na co recepcjonista powiedział, że mu przykro. Przez całą rozmowę recepcjonista ani razu się na mnie nie popatrzył, tylko liczył pieniądze. (to jest standard obsługi w hotelu 5-cio gwiazdkowym). Ponadto hotel był brudny, plamy na wykładzinie w korytarzach, śmierdzące toalety, nie działające zamki w toaletach, połamane deski klozetowe, połamane leżaki. Obsługa restauracji i osoby zajmujące się animacjami stanęły na wysokości zadania były na prawdę super, rozmawiały z gośćmi zabawiały dzieci, no i sam program atrakcji był ciekawy. Skorzystaliśmy z 2 wycieczek do Tunisu i El Jam i mam wrażenie jakby przewodnicy się bardzo śpieszyli gdyż ilość informacji jaką przekazali była bardzo mała.
3.0/6
ogólnie hotel , cała infrastruktura basen bardzo ładny. Niestety cały urok psuje stołówka bo trudno to nazwać restauracją. Panuje tam ogólnie mówiąc chaos i niestety brak czystości. Wózki wiozące posiłki brudne , razem wozi się brudne naczynia z czystymi posiłkami czy też talerzami, stoły wyciera się jedna ścierką a leżące tam podkładki w ogóle się nie wyciera a sztućce kładzie się właśnie na tych brudnych nigdy nie mytych podkładkach. W ogóle ciągły brak sztućców , talerzy, niektórzy kelnerzy niegrzeczni, nie wyrabiają się w czasie, chyba za mało obsługi. Małych łyżeczek w ogóle nie było .Lodówki i stojące pomocniki oblepione brudem . Jak na 5 gwiazdek do stołówka szok . czasami było jak na jadłodajni w hucie. W barach drinki kiepskiej jakości , przez cały pobyt nie było tonicu , do ginu proponowali sprite. Do plusów można zaliczyć duże przestronne pokoje codziennie sprzątane, ładna plaża , duży basen i teren hotelu.