Opinie o Barcelo Concorde Green Park Palace

Kategoria lokalna 5

5.3/6
(155 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.4
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    słabo było

    Sylwia, --- 11.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek, ma problemy z obsługą recepcji i sprzątaniem. Jednego dnia zabrano ręczniki a czyste miały być za 10 minut były po ...6 godzinach. Kolejnego dnia aby je zachować wywieśiliśmy kartkę "nie przeszkadzać". Innego kiedy wyjeżdżliśmy na dwa dni na wycieczkę wywieśiliśmy kartkę z prośbą o sprzątanie to nie zrobiono nic, do brudnych ręczników dołożono czyste, a na łóżka położono czyste prześcieradła złożone w kostkę, tak więc mieliśmy wszystko podwójnie.Słabe wi-fi. Mieliśmy i tak szczęście bo gość z recepcji naszą opłatę klimatyczną potraktował jako napiwek i dostaliśmy pokój na poziomie 0, gdzie łapaliśmy sygnał. Wyjaśniłam mu pomyłkę a pokój zachowałam. Plaża mała i ma zdecydowanie za mało leżaków. Restauracja a la carte ma do zaoferowania dosłownie trzy dania, każdego dnia takie same. Plusem jest "stołówka", dania są urozmaicone i zawsze można coś dla siebie znaleźć. Generalnie to nie jest miejsce do którego wrócimy, jest przeznaczone dla tych którzy lubią cały dzień spędzić przy basenie pijąc drinki do wtóru głośnej muzy.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Negatywna z malym plusem

    Jerzy Piotr, Rzeszów 16.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    hotel z zwnatrz i architektura otoczenia ,pozytywna lacznie z recepcja.rezerwacja pokoju z widokiem na morze i oczywiscie takiego nie otrzymalem,dopiero po nterwencji rezydentki "zalatwili"./koniczna przeprowadzka/Wykladziny na korytarzach gdzie sa pokoje stare i brudne.pokoj sympatyczny bez uwag.w Telewizji ani jednego programu po polsku/TVP polonia/za to Cztery programy roskie.podczas 7 dni pobytu musialem szesc razy aktywowac karte do pokoju,ktoa dyla tylko jedna,mimo ze placilem pelne stawki dla dwoch osob.wyzywienie srednie jak dla europejczykow.ogolne braki filizanek,lyzeczek kompletny brak.Personel Hotelu mily ale widac braki kadrowe.Animacje bardzo przecitne.Cena za Piec Gwizdek,moja ocena calosci to3+

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Concorde Green Park Palace 10 dni 07/2023

    KAROL, WALBRZYCH 23.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Hotel doskonale położony, przy samej plaży, blisko centrum. Posiłki bardzo urozmaicone i zróżnicowane. Obsługa miła. Animatorzy bardzo fajni i zabawni, pełni energii. Basen zamykany o 18-tej, basen kryty do 17.00, walka o leżaki od godz 5:30. Brak klimatyzacji w lobby i na korytarzach, w większości pokoi też nie działa. Na korytarzach zaduch i smród oraz koszmarna wykładzina dywanowa - zacieki i bród. Sofy w lobby (jedyne miejsce z wi-fi) brudne i nie zachęcają do odpoczynku, a i tak zawsze zajęte, bo to jedyne miejsce z internetem. Zapłaciliśmy za 3 osoby dorosłe, a otrzymaliśmy pokój dwuosobowy i przez 3 dni walczyliśmy chociażby o dostawkę, pościel, ręcznik, Rezydentka w ogóle niepomocna. Co dzień dostawliśmy inną informację, że wszystkie pokoje 3 osobowe a zajęte a na koniec, że hotel nie posiada takich pokoi. Hotel umiera po animacjach, godz.22:30-23:00 nie ma co robić, pełno ludzi chciałoby się bawić, potańczyć,ale obsługa wyłącza muzykę i zwija sprzęt.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Rozczarowujące

    Artur Przemysław, Warszawa 14.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Hotel pięknie położony i z ogromnym potencjałem, lecz bardzo zaniedbany przez właściciela. Oszczędności widać wszędzie - od małej ilości obsługi po wyżywienie i warunki sanitarne. Największym minusem są owady: wszechobecne muchy uniemożliwiające swobodny pobyt na terenie hotelu i swobodnie spacerujące po jedzeniu, karaluchy w częściach wspólnych i pokojach, brudne i zaniedbane wykładziny na wszystkich korytarzach. Największym plusem zaś jest obsługa i jej ogromny wkład w funkcjonowanie hotelu. Wszyscy pracują bardzo ciężko i wkładają serce w swoje zadania, aż przykro było patrzeć jak zwyczajnie brakuje im rąk i nie są w stanie zapewnić standardu jakiego oczekują goście w pięciogwiazdkowym hotelu. W telegraficznym skrócie: lokalizacja i pierwsze wrażenie z hotelu cudowne, obsługa przyjazna i pomocna na miarę swoich możliwości, przy bliższym poznaniu hotel bardzo traci w oczach gości. Będziemy skupiać się na przyjemnych wspomnieniach, ale polecać hotelu nie będziemy pamiętając o problemach i minusach.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem