Opinie o Korumar Ephesus Beach

5.7/6 (325 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.7/6
325 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.7
Pokój
5.9
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.5
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    majówka Korumar

    Byliśmy w okresie od 30.04-7.05. Hotel nowoczesny, pokoje czyste, ale nie przygotowane na nasz przyjazd, tzn . byliśmy rodziną 2+1 pokój przygotowany na 2 osoby, zgłosiłem sprawę do osób sprzątających do 21.30 dziecko nie miało przygotowanego łóżka do spania, poszedłem o21.30 na recepcję i dopiero zostało przygotowane. w weekendy w hotelu odbywały się imprezy "zamknięte" na które hotelowi goście nie mieli wstępu lub za dodatkową opłatą ( ale nie wiadomo gdzie i u kogo kupić bilety). Przy basenie praktycznie brak obsługi sprzątającej. Bar przy plaży powinien być otwarty od 11, często o 11.30 nie można było jeszcze nic zjeść bo obsługa dopiero przygotowywała jedzenie. w barze przy plaży gdy np. dziecku spadły lody to czasem mijało 40 minut zanim ktoś to posprzątał. Stosunek ceny do jakości mocno przesadzony

    TOMASZ, Świętochłowice - 30.05.2022

    8/10 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Niby hotel delux ale nie do końca

    Jak na hotel 5* w Turcji to bez szału. Wydawanie jedzenia przez personel mocno denerwujące. Generalnie ponownie wybrałbym inny hotel. Hotel niby delux ultra all, a tak naprawdę leją lokalne trunki, alkohole zagraniczne płatne, wydawanie małych porcji przez personel zamiast szweckiego stołu mega irytujące. Rozumie, że hotel ma mega oszczędności na żywności ale upominanie się o dodatkowy kawałek pomidora czy oliwkę jest żenujące. Sprzątanie pokoju bardzo po łebkach, dużo kurzu na lampach i meblach. Animacje słabe, zajęcia dla dzieci praktycznie żadne. Bowiem nikt realnie nie pilnował dzieci pozostawionych w kinderclubie. Panie były bardziej zajęte telefonem niżeli dziećmi. Restauracje a'la carte płatne a restauracja bez klimatu.

    Grzegorz, Zielona Góra - 05.07.2022

    6/9 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Wyjazd z mężem

    Hotel w całości zasługuje na najwyższą opinię. Czystość obsługa jedzenie drinki wszystko bardzo na wysokim poziomie. Na pewno jeszcze wrócimy. Na jedyny -minus zasługuje pani opiekunka w drodze powrotnej która nie była w stanie zapewnić mi wejścia do samolotu poza kolejnością mimo że mam problemy z poruszaniem. Powiedziała że nie ma czegoś takiego jak wchodzenie poza kolejności i zasugerowała żebym prosiła innych pasażerów o przepuszczenie. Nie poniżyłam się. Stałam i czekałam. Po jakimś czasie zauważyłam informację że osoby niepełnosprawne wpuszczane są poza kolejnością Podeszłam do niej i pokazałam jej te plakaty które były w wielu miejscach rozstawione to nawet nie zreflektowała się i nie pomogła mi żebym weszła szybciej. Opiekunowie firmy rainbow są niedouczeni jak postępować z różnymi przypadkami. To było 6 października br.

    Iwona, Knurów - 25.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    0/1 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Pobyt początek Lipca 2023

    Transfer katastrofa na trasie popsuł się autokar 45 minut w potwornym upale oczekiwanie na inny autokar transfer ponad piec godzin 120 km. Porażka

    ADAM, DLUGIE - 01.08.2023  | Termin pobytu: lipiec 2023

    3/7 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem