Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Znakomity ośrodek,świetna lokalizacja,blisko do Efezu i Pamuukalle.Obsługa hotelowa na piątkę,wyżywienie znakomite.W trakcie pobytu trafiliśmy na wesele hinduskie,co za stroje co za zapachy,trwało 4 dni.Hotel tak rozległy że zupełnie nie przeszkadzało to w wypoczynku,wręcz odwrotnie ,dodatkowa porcja egzotyki .Duży plus za świetne zaplecze basenowe ze zjeżdżalniami i piękną plażą z brokatowym piaskiem.Polecam
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w okresie od 30.04-7.05. Hotel nowoczesny, pokoje czyste, ale nie przygotowane na nasz przyjazd, tzn . byliśmy rodziną 2+1 pokój przygotowany na 2 osoby, zgłosiłem sprawę do osób sprzątających do 21.30 dziecko nie miało przygotowanego łóżka do spania, poszedłem o21.30 na recepcję i dopiero zostało przygotowane. w weekendy w hotelu odbywały się imprezy "zamknięte" na które hotelowi goście nie mieli wstępu lub za dodatkową opłatą ( ale nie wiadomo gdzie i u kogo kupić bilety). Przy basenie praktycznie brak obsługi sprzątającej. Bar przy plaży powinien być otwarty od 11, często o 11.30 nie można było jeszcze nic zjeść bo obsługa dopiero przygotowywała jedzenie. w barze przy plaży gdy np. dziecku spadły lody to czasem mijało 40 minut zanim ktoś to posprzątał. Stosunek ceny do jakości mocno przesadzony
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jak na hotel 5* w Turcji to bez szału. Wydawanie jedzenia przez personel mocno denerwujące. Generalnie ponownie wybrałbym inny hotel. Hotel niby delux ultra all, a tak naprawdę leją lokalne trunki, alkohole zagraniczne płatne, wydawanie małych porcji przez personel zamiast szweckiego stołu mega irytujące. Rozumie, że hotel ma mega oszczędności na żywności ale upominanie się o dodatkowy kawałek pomidora czy oliwkę jest żenujące. Sprzątanie pokoju bardzo po łebkach, dużo kurzu na lampach i meblach. Animacje słabe, zajęcia dla dzieci praktycznie żadne. Bowiem nikt realnie nie pilnował dzieci pozostawionych w kinderclubie. Panie były bardziej zajęte telefonem niżeli dziećmi. Restauracje a'la carte płatne a restauracja bez klimatu.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w całości zasługuje na najwyższą opinię. Czystość obsługa jedzenie drinki wszystko bardzo na wysokim poziomie. Na pewno jeszcze wrócimy. Na jedyny -minus zasługuje pani opiekunka w drodze powrotnej która nie była w stanie zapewnić mi wejścia do samolotu poza kolejnością mimo że mam problemy z poruszaniem. Powiedziała że nie ma czegoś takiego jak wchodzenie poza kolejności i zasugerowała żebym prosiła innych pasażerów o przepuszczenie. Nie poniżyłam się. Stałam i czekałam. Po jakimś czasie zauważyłam informację że osoby niepełnosprawne wpuszczane są poza kolejnością Podeszłam do niej i pokazałam jej te plakaty które były w wielu miejscach rozstawione to nawet nie zreflektowała się i nie pomogła mi żebym weszła szybciej. Opiekunowie firmy rainbow są niedouczeni jak postępować z różnymi przypadkami. To było 6 października br.