Opinie o Kriss Hotel

Kategoria lokalna: 3

4.9/6
(166 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.1
Pokój
4.3
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.2
Wyżywienie
4.4
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Omijać szerokim łukiem

    Lucyna, Lubin 13.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Jedyny plus to obsługa baru przy malutkim basenie i czystość w pokoju.. Reszta - dramat. Pokój rozklekotany stary materac, brak czegokolwiek do siedzenia , brak stolika. Jedzenie - jedno wielkie ubóstwo. Ogólnie standard ośrodka FWP w Polsce w latach siedemdziesiątych.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Negatywna

    Aleksandra, Koziegłowy 05.09.2014 | Tagi: do 25 lat, ze znajomymi

    Nie polecam tego hotelu. Okolica również była nudna, nie było tam co robić.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Nigdy więcej z biurem Rainbow

    JAROSŁAW 18.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Nie polecam biura podróży, wszyscy mili do momentu zakupu wycieczki, później radź sobie sam. Rezydent udawał, że coś próbuje zrobić. Reklamacja złożona ale oczywiście nieuznana🙂 Wycieczka all inclusive, jedzenie było wydzielane przez kucharza! Kontakt z rezydentem panem Karolem oraz kierowniczką biura panią Brygida nic nie przyniósł. Wszystkie rozmowy posiadam na Whatsapp. Usłyszałem, że mogę zgłosić reklamacje co uczyniłem, reklamacja oddalona. Rozważam drogę sądową wraz z innymi uczestnikami wycieczki.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    21

    opinia o hotelu i ogólnie o pracy rezydenta.

    Jerzy, Kraków; ofertę wykupiłem w krakowskiej BONARCE w systemie przedsprzedażowym 23.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023 | Tagi: powyżej 65 lat, z rodziną

    W przypadku całego Bodrum są przynajmniej 2-a duże problemy całkowicie pominięte(gdyby były ujęte w opisie mogłoby to w bardzo ujemny(negatywny)sposób wpłynąć na wyniki sprzedaży; te problemy to: zapachowy(z powodu problemów wodno-kanalizacyjnych z toaletowych sedesów nieprzyjemny smród, mówiąc kolokwialnie "capi")oraz komarowy(roje komarów dokuczają od godz.wieczornych do 3-4 nad ranem, co noc); przy problemie wodno-kanalizacyjnym należy jeszcze wymienić problem ciepłej wody(nie ma jej nigdy rano i wieczorem, jest nawet b.gorąca w godzinach południowych(11-17); byliśmy we trójkę w "Kriss" w pok.nr 3 w okresie: 28.09 -12.10.2023 r. Dodam jeszcze, że wybierając Turcję nie kierować się ilością "gwiazdek" hotelowych(po naszym 2-u tygodn. pobycie doszliśmy do wniosku, że 3-y gwiazdki tureckie, to tyle co 2-ie greckie.Do pewnego stopnia rekompensatą za raczej niemiłe "rewelacje" w/w w hotelu była bardzo profesjonalna i serdeczna praca wszystkich pracowników hotelu(język angielski znają słabo, przy czym lepiej mówi barman, dlatego też co najmniej dziwnym jest fakt, że rezydentem jest osoba(p.Patrycja), nie mówiąca(ani "be" ani "me")w języku w kraju, w którym jest rezydentem. Czyżby to początek "zmian" w Rainbow i przestali stawiać na profesjonalizm i kompetencyjność. Tą garść zgyżliwości oraz uwag nt.profesjonalizmu choćby w zakresie dotrzymywania umów pisze były pilot wycieczek(dla mnie była to 3-cia Turcja, dla mojej małużonki Lucyny i pasierba pierwsza; poprzednie moje pobyty w Turcji to okolice Ayvalik(Plaża Czosnkowa, czyli Sarim Sakli- lipiec 1996)oraz Palm Beach Hotel w Alanii(1999). Interesuje mnie np.dlaczego p.rezydentka oferując m.in."fakultet" na Kos nie dodaje, że Kos to już Grecja, czyli między czerwcem a wrześniem odprawiając się na Kos oczekuje się w ca.godzinnej kolejce oczekując odprawy granicznej stojąc w olbrzymim upale. Wszystkich Państwa wybierających ofertę w Bodrum, czy w hotelu "Kriss", czy w innym.....UCZULAM, dla swojego własnego dobra.....zwróćcie na w/w kwestie uwagę lub wybierzcie inne miejsce. Jerzy K. z Rodziną.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    MASAKRA

    Agnieszka, Wielkopolska 01.10.2019 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel à la Villas. Koty dosłownie wszędzie. Nie polecam osobom z alergią. Moja córka jest alergikiem więc cały pobyt musiałam ją smarować sterydami. Koty w restauracji podczas posiłków, dokarmiane przez pracowników (sztućcami), chodzą po stołach, ocierają się o klientów. Plac zabaw dla małych dzieci to ich kuweta. Leżą na leżakach przy basenie, na ręcznikach klientów, piją wodę z basenu. W lobby wylegują się na kanapach. Drink bar- straszny smród i brud przy stolikach. Pokoje brudne, armatura sanitarna zardzewiała. A jedzenie - tragedia. Opcja All inclusive 2 dania "mięsne: ( części skrzydełek kurczaka w warzywach- w odwrotnej proporcji , oraz jakieś panierowane tureckie klopsy - niejadalne, )żywiłam się w restauracjach na mieście, ponieważ cokolwiek zjadłam w tej hotelowej lądowałam w WC. Śniadania: duży wybór dżemów, jajko na „ bardzo twardo”(sine), jajecznica z kiełbasą lub bez, Z zewnątrz- budynki i zieleń bardzo ładna, dokładnie taka jak na zdjęciach w biurze turystycznym. To nie był mój pierwszy pobyt w Turcji w hotelu *** niestety NAJGORSZY .

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Wycieczka Tiana Resort Beach Hotel

    Barbara, Suchedniów 21.10.2021 | Tagi: do 25 lat, ze znajomymi

    Największe zastrzeżenie co do hotelu, zmiana hotelu w dniu przyjazdu. Brak informacji na ten temat. Dane drugiego uczestnika nie zostały zmienione, mimo, że zgłaszałam to na miesiąc przed imprezą i za co była dodatkowa opłata. Ogólnie hotel bardzo słaby, niski standard jak na 3 gwiazdki. Jesteśmy niezadowolone z jakości hotelu i położenia. Nie polecam hotelu Tiana Resort Beach.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem