Opinie o Mandarin Resort

Kategoria lokalna: 5

4.7/6
(157 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
3.0
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
3.2
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel madarin

    MAREK, WROCLAW 23.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Pokoje przypominają trochę komunę ,robaki w łazience ponoć to normalne ale nie dla mnie jak na 5 gwiazdek telewizor nie działał woja ryżowa była basen ok drinki i jedzenie na plus

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Mocno średni - zawyżone gwiazdki.

    Anna, Warszawa 17.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Zacznę od plusów, których jest mniej niż minusów. Przesympatyczna obsługa na recepcji oraz barmani, hotel codziennie sprzątany, odnowione pokoje, 2 baseny - jeden ze strefą chill, drugi z głośną muzyką i zjeżdżalniami, w obu wystarczająca ilość leżaków, ale połowa parasoli zepsuta. Największym plus było zlokalizowanie hotelu: w centrum miasta, blisko plaży, mariny i centrum. Bodrum jako miasto - bardzo klimatyczne. Minusów jest zdecydowanie więcej: - kuchnia - śniadania dzień w dzień takie same. Najczęściej z ciepłych dań były tylko jajka na twardo i nic poza tym. Obiady i kolacje oraz desery mocno przeciętne, a w dużej większości kompletnie bez smaku jakby kucharz nie wiedział, że istnieje coś takiego jak przyprawy. W większości jadłam tylko świeże warzywa i chleb z masłem, bo kuchnia kompletnie mi nie smakowała, była kompletnie bez smaku. - brak znajomości języka angielskiego - większość obsługi w ogóle nie rozumiała i nie mówiła poangielsku z wyjątkiem recepcji. - siłownia - jedna z rzeczy na które zwróciłam uwagę podczas rezerwacji tej wycieczki nie była siłownią, a 2 bieżniami i jedną maszyną do ćwiczeń i 1 sztangą pozostawioną na podłodze, bez jakiejkolwiek ławeczki czy wsparcia. Siłownią bym tego na pewno nie nazwała. - Jaccuzzi - pełniło funkcję brodzika bez możliwości włączenia funkcji, którą powinno pełnić jacuzzi. - pokoje były co prawda sprzątane codziennie, ale w pokoju spotkaliśmy 2 sporych rozmiarów karaluchy, co wgl nie powinno mieć miejsca w hotelu z 5 gwiazdkami. Z racji na powyższe raczej nie powtórzyłabym tej wycieczki.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Pobyt 2 latkiem

    2+1 21.08.2023

    Wady: pokój dla rodziny z dzieckiem dali przy samym lokalu który tętni do h 4 rano z muzyką..., Łazienka się sypie ,kran urwany co zalewa całą łazienkę, prysznic zagrzybiały. Jedzenie spoko ale tylko pierwsi goście majay co zjeść bo jak się przyjdź 1,5 h przed końcem pory posiłku to zostają resztki. Obiekt ok ładny woda w basenie zimna. Co najgorsze że baseny otwierający o 8 ludzi nie ma wszystkie leżaki,, mają rezerwacje,, z ręczników. Nawet nie miałam gdzie z dzieckiem usiąść. Porażka. Ogólnie za koszt 10 tyś 2 dorosłe i Dziecko 2,5 r -byliśmy i więcej nie będę.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    pobyt 25.05.2025

    Anna 05.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Hetel lata świetności ma już za sobą. Opis hotelu i gwiazdki - słoneczka nadane przez Biuro Rainbow chyba dawno nie były weryfikowane. Obecnie hotel to średniej klasy hotel miejski może 3 gwiazdki. Jeżeli ktoś chce korzystać z plaży to będzie rozczarowany jest to wydzieliny kawałek 5x5 m i po obu strona sznur wystawionych stolików z restauracji do samej tafli wody. Trudno to nawet nazwać plażą. Kompanie się przy audytorium klientów restauracji średnio przyjemne. Chodzenie wzdłuż brzegu nie możliwe. Zwykle nie narzekam na jedzenie jednak w tym hotelu jedzenie jest letnie, monotonne, serwowane mięso twarde. Barek lata świetności ma już za sobą podawane jest ciągle to samo. Animacji brak. Baseny małe więc nie mogą przy pełnym obłożeniu hotelu stanowić alternatywny dla braku plaży.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Świetne jedzenie w niefajnym hotelu - decydować się w ostateczości

    Rafał Radosław, Józefosław 21.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Wyżywienie oceniłbym jako wybitne na tle przeciętnych kuchni tureckich hoteli. I tyle. Pozytywy pozostałe niestety przesłaniają wyjący nocami angole nad którymi nikt z obsługi nie miał ochoty zapanować, co przy super akustycznych drzwiach i ściankach uniemożliwiało sen oraz - widoki z hotelowego pokoju na śmietnik pobliskiego pubu. Nie zamienialiśmy, bo przynajmniej było chłodniej niż w pokojach na piętrze w których klima działając na maxa obniżała temperaturę w nocy do 30 stopni. Gdyby nie to, to pewnie pisałbym o świetnej lokalizacji, dobrym piwie (Tuborg z kega), pomocnej obsłudze - niestety nie tym razem.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Hotel na 2 gwiazdki

    Paweł, Słupsk 02.09.2022

    Co tu komentować hotel może max 3 gwiazdki pokoje brudne pajęczyny klima śmierdzi jakaś masakra powinniście zwrócić mi pieniądze jedzenie codziennie takie samo.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    To dno

    Adrian, Warszawa 02.08.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Nikomu nie polecam hotelu. Brud, syf, jedzenie nie jadalne, i pokój z prostytutkami na parterze. Rainbow nawet się nie poczuwa do gości hotelu i ma ich w ... Pieniedzy również nie odzyskacie

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem