Opinie o My Ella Bodrum Resort & Spa

Kategoria lokalna: 5

4.4/6
(79 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.2
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
3.1
Pokój
4.2
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
5.2
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wakacje 2022

    Kamila, -- 21.08.2022 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel bardzo średni, zdecydowanie nie 5*, Na pewno nie wrócę do tego hotelu

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    tygodniowy urlop w połowie czerwca

    PATRYCJA 24.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Ostatni tętniący życiem hotel w lini brzegowej, do miasta gdzie są jakieś atrakcje trzeba pokonać 2km pieszo, dookoła nic oprócz budujących się hoteli. Animacje codziennie takie same aerobik w wodzie, rzutki i piłka w wodzie, nocne animacje to 2h piosenek dla dzieci a później dla dorosłych koncerty które wypadały słabo i/lub karaoke, niestety ale dudniło nawet w pokojach. Jedzenie dosyć monotonne, bez smaku, ale duży wybór i dużo słodkości. Lobby wygląda jakby luksusowo, basen jest w miarę okej, leżaki trzeba zajmować koło 6 rano, plaża bardzo wąska, żwirowa i przy wejściu dużo głazów, ciężko się wchodzi. Snack bar w miarę ale bez szału, hamburgery wyglądają jak gotowce ze sklepu. Pokój nawet ładny, wygodnie łóżko ale łazienka pozostawiała dużo do życzenia, trochę grzyba, słabo posprzątane i Panie z serwisów w pokoju często wymieniając ręczniki zapominały zostawiać nowych.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Mocno średni

    Lidia 28.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Podczas mojego 8-dniowego pobytu z rodziną mogę śmiało stwierdzić, że hotel jest co najwyżej przeciętny. Bywałam w znacznie lepszych pięciogwiazdkowych obiektach – tutaj gwiazdki chyba przyznano za dobre chęci. Pościel nie została wymieniona ani razu przez cały pobyt. Serwis pokojowy (czy raczej “room service”, bo tylko te słowa znała pani sprzątająca) ograniczał się do wynoszenia śmieci, uzupełnienia ręczników, papieru toaletowego i czasem zawartości lodówki. Podstawowe minimum, ale w pięciogwiazdkowym hotelu oczekuje się jednak nieco więcej. Stan łazienki pozostawiał wiele do życzenia. Pleśń pod prysznicem była już chyba stałym lokatorem, a zlew wyglądał, jakby ostatnio był porządnie czyszczony w zeszłym sezonie. Z komunikacją bywało różnie, a raczej słabo. Poza recepcją trudno było się dogadać, większość personelu nie mówiła po angielsku lub rozumiała pojedyncze słowa. Prośba pani o dodatkowy papier toaletowy zakończyła się seansami pantomimy. Na plus zasługuje jedynie ekipa z poza hotelu, odpowiedzialna za atrakcje typu sporty wodne czy rejsy. Bardzo sympatyczni, pomocni ludzie, z którymi dało się porozumieć i przyjemnie rozmawiać. Jedzenie monotonne, często bez smaku. Sól i pieprz ratowały sytuację. Ilość stolików niewystarczająca w stosunku do liczby gości, często brakowało miejsca do siedzenia. Talerze i sztućce czasem niedomyte, stoliki lepiące się lub po prostu brudne. Podczas jednego z obiadów komuś spadł arbuz na podłogę. Reakcja obsługi? Najpierw go zignorowano, potem ustawiono przy nim krzesło, a finalnie posprzątano dopiero po około 15 minutach. W tym czasie arbuz był kopany przypadkowo przez gości. Godziny posiłków były źle rozplanowane, zaraz po śniadaniu był obiad, a potem pół dnia do kolacji. Na plaży było okej, choć leżaków wyraźnie za mało. Przy basenie od rana do wieczora grała głośna muzyka. Internet w pokoju (na parterze, nie wiem jak pokoje na piętrach) praktycznie nie działał. Wifi rozłączało się co chwilę, a zasięg był tylko przy recepcji i na zewnątrz. Animacje codziennie te same, te same piosenki, te same układy, dzieci znały je na pamięć już po pierwszym wieczorze. Okolica przyjemna, można się wybrać na dobry spacer. Na krótszy pobyt, 2–4 dni, hotel może być w porządku. Na dłużej raczej dla tych, którzy mają dużo cierpliwości i niewielkie wymagania.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    wrażenia po pobycie w hotelu

    Monika, ------ 28.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Hotel po pierwsze wogóle nie zasługuje na pięć gwiazdek. Do najbliższego sklepu około 500m, spacer brudną nie sprzątaną promenadą. Pokój nie sprzątany wogóle, wymieniane tylko ręczniki i uzupełniana woda, slabo działa klimatyzacja. Obsługa hotelu nie zna podstawowych słów w języku angielskim.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wakacje czerwiec 2025

    Danka 30.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Byłam 6 raz w Turcji w przeciągu 10 lat i niestety pierwszy raz zawiodłam się .Hotel nie zasługuje na 5* .....może 3* i to słabe, duże problemy z czystością , sprzątanie pokoju i wymiana ręczników wyłącznie po interwencji w recepcji mimo pozostawionych napiwków. Pokój i łazienka nawet po tzw, "sprzątaniu" wiele pozostawiały do życzenia . Na stołówce tylko gorzej - kelnerzy resztki jedzenia ze stołu zmiatali ścierką na podłogę ,a podkładki na których rozkładano sztućce nie były wymieniane po poprzednikach .Na basenie ścisk leżaki ułożone jak "śledzie " nogi nie można było postawić między nimi. Jedyne co ratowało sytuację i nie zamieniło wakacji w porażkę to jedzenie i SPA , w którym wykupiłam masaże i nie żałuję ,bo osoby tam zatrudnione wykonywały swoją pracę profesjonalnie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    MyElla Bodrum

    Bożena, Dzierżoniów 13.10.2022 | Termin pobytu: wrzesień 2022 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    W hotelu byłam już po raz 4 .Niestety za każdym razem jest ten sam problem Brud w pokojach i nie przygotowana dostawka dla 4 osoby. Pokoje są bardzo źle sprzątane i to jest najsłabsza strona hotelu. Mało osób mówiących w języku innym niż turecki. Inny pokój niż był zapłacony na rezerwacji . Zapłacono za superior z widokiem na morze a zakwaterowanie w standardzie z widokiem na budowę. Bardzo dobra kuchnia i obsługa. Rainbow jak dotąd bardzo słabo wywiązał się z umowy. Nigdy więcej!

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    nie polcam

    Marta 11.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    hotel bardzo brudny na korytarzach, w toaletach brak papieru, leżaki trzeba było zajmować o godz. 6 rano, pokój brudny nie sprzątany, trzeba zgłaszać do rezydenta bo zgłoszenie do recepcji nie pomagało jednym plus to dobre jedzenie plaża mała skromna hotel to nie 5 gwiazdek maks. 2 gwiazdki

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pobyt w My Ella

    barbara671001@wp.pl 17.09.2025 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    transfer miał trwać 50 min a trwał 1,5 godź .Na miejscu okazało się że nie ma rezydenta .Zostaliśmy zostawieni sami sobie .Brak kontaktu z rezydentem Karolem .Jakiś chłopak odprowadził nas do pokoi .Pokój miał być z widokiem na ogród a był na ulice i na teren budowy .w nocy hałas -jeździły cysterny do 2 -ej w nocy smród spalin i hałas .W pokoju nie było ręczników popsuty czajnik i TV brudno i pleśń w łazience Po zgłoszeniu Pani w recepcji odpowiedziała, że u nich ogród to znaczy ląd i mamy widok na ląd. Ręczniki otrzymaliśmy dopiero na drugi dzień .i wywalczyliśmy zmianę pokoju Pokoje nie sprzątane .Plaża wąska i brudna o leżakach na plaży i przy basenie można pomarzyć -trzeba wcześnie rano biec i zajmować leżaki .Okolica ładna ,blisko bazar i do sklepików .Basen duży, fajny .Muzyka głośna przez cały dzień i wieczorem .Animacje do niczego całe szczęście że góra do 23.00 bo głośne wydzieranie się Pana DJ było nie do zniesienia .Jedyny plus to duży wybór jedzenia i picia .No i pogoda super .Pozdrawiam Panią rezydent Justynę która opiekowała się nami przy opuszczeniu hotelu i towarzyszyła nam aż do odprawy na lotnisku Nie polecam tego hotelu .Zasługuje na 2 *

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie polecam – rozczarowujące wakacje

    Slawomir z rodzinką, Gdańsk 25.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Pobyt w tym hotelu był niestety dużym rozczarowaniem. Już od początku było widać, że standardy czystości pozostawiają wiele do życzenia – pokój nie był sprzątany przez kilka dni, a porządek zrobiono dopiero po wręczeniu napiwku. To niedopuszczalne w hotelu tej klasy. Obsługa hotelowa praktycznie nie mówiła po angielsku, co bardzo utrudniało jakąkolwiek komunikację i zgłaszanie problemów. Dodatkowym minusem była plaża – brudna, pełna kamieni, zupełnie nieprzygotowana do wypoczynku. Zdecydowanie nie przypominała zdjęć z folderu reklamowego. Pokój z widokiem na morze brzmiał jak atut, ale w praktyce oznaczał nieustanny hałas do godziny 2 w nocy – muzyka i gwar skutecznie uniemożliwiały odpoczynek. Jedzenia wprawdzie dużo, ale monotonne. Z przykrością stwierdzam, że nie polecam tego hotelu i na pewno nie wrócę tam .

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Rezydent p. Karol- masakra. Nie zadbał o ludzi, przy zakwaterowaniu

    Iwona 13.09.2025 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Pokoje nie sprzątane, meble popsute, czajnik cieknący, pleśń w brodziku, brak ręczników. Rezydent p. Karol nie reaguje na zgłaszane skargi , brak opieki rezydenta przy zakwaterowaniu . Ludzie zostawieni sami sobie. Za to p. Justyna- rezydent- stanęła na wysokości zadania i odprowadziła całą grupę na lotnisku, aż do samej odprawy, była pomocna

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem