Opinie klientów o Palm Wings Kusadasi

5.5 /6
242 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.6
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Łukasz, Warszawa 20.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Bardzo dobry hotel z kilkoma minusami

Teren przestronny - hotel dobrze rozplanowany (wieczorne animacje wystarczająco daleko od pokoi) komfortowe pokoje, regularnie sprzątane. Nie czuć tłumów na basenie czy plaży. Bardzo dobre jedzenie, restauracja na piętrze super! Dyskretna i życzliwa obsługa. Niestety drobne minusy za które obniżyłem ocenę: - rezerwowanie recznikami leżaków przy basenie i na plaży przez gości hotelowych już od 7 rano (pomimo, że hotel podaje informację, że takie ręczniki będzie sprzątać, nikt tego nie robi) - brak jakiejkolwiek dbałości o środowisko a już np. wyrzucanie do kosza na śmieci pełnych i zakreconych butelek wody to skandal (facet sprzątający przy basenie wręcz zabierał takie butelki ze stolików i leżaków pomimo, że zwracaliśmy mu uwagę, że bedziemy jeszcze pić i żeby tego nie robił) - palacze i smród papierosów!!! (Przy basenie, na plaży, przy stolikach na zewnątrz restauracji, w głównym przejściu do lobby). Dlaczego osoby niepalące mają być dyskryminowane?!?!?!

4.0/6

Adam, Warszawa 17.07.2019

Prawda do bólu

Witam! Byliśmy rodziną wyjazdem od początku lipca. Jeżeli ktoś oczekuje przestrzeni i spokoju- to nie tu. Cały kompleks hotelowy wciśnięty jest miedzy jakieś zabudowania rodzinne. Każde miejsce zostało więc pod coś zajęte- nie ma tu trawki na której można położyć leżak. Basen OK, lecz ze stałą głębokością 140 cm- nie poskaczesz. Obsługa generalnie b. dobra w kompleksie - ok 10 sek. zajmowało im sprzątniecie potłuczonego talerza z podłogi. Młodzi ludzie chętni, pomocni, uśmiechnięci. Jedzenie- pierwszy tydzień OK, później już monotonne. No i te kurczaki.... Byliśmy rok temu w Turcji gdzie w ogóle nie podawali gościom kurczaków (ale krewetki :), tu natomiast w każdym posiłku był jakiś kurczak. Ale- i tu dochodzimy do setna sprawy- tamten hotel był nastawiony na Europejczyków, a ten- 60% gości to Turcy!!! I teraz chyba wszyscy mogą się domyśleć, o co chodzi... . Kolejki po alkohol, wodę, lody... No bo ja brałem np piwo tylko dla siebie, ewentualnie jeszcze żony, a taki Turek to brał dla 3 braci, 4 szwagrów i xxx żon. Czy zwiększono ilość personelu w barach - nieee. W końcu każdy musiał swoje odstać :) No i wkurzające sytuacje, w których Turek ładuje się "z boku" przed cała kolejkę potulnych europejczyków ... i jest obsługiwany jako pierwszy. Brak możliwości np na stołówce nalania sobie samemu wina lub piwa z dystrybutora- kolejki do 1 osoby która nalewa! Chyba w ten sposób walczą z bezrobociem. Animacje- to już w ogóle porażka- kilkoro młodych ludzi którzy postanowili jakoś spędzić miło czas. Brak osoby, która profesjonalnie by nimi pokierowała. No i oczywiście wszystko pod nację gospodarzy. Angielski animatorów to coś pomiędzy rumuńskim, rosyjskim i amerykańskim - trudno było zrozumieć co mówią :) Aerobik w wodzie polegał na wysłuchiwaniu wrzasków prowadzącego i waleniu makaronami w wodę. Rozczarowanie u żony, to mało powiedziane. Obiady a'la carte - restauracja rybna duży plus, restauracja włoska- porażka, nie idź, kucharz widział dania włoskie tylko w książce i nie wiem czy kucharskiej. Sprzątanie pokoi - ułożenie pościeli na łóżku wychodziło b. dobrze, sprzątniecie łazienki- gorzej. Byliśmy w 3 osoby a dostawaliśmy 2 ręczniki, któregoś dnia Pani nie zauważyła że papier toaletowy nam się kończy.... Generalnie chemię w toalecie poczuliśmy dopiero na 2 dni przed wyjazdem. Internet- w lobby bar OK, jeżeli jest. Przez 2 dni była jakaś awaria i nie było w ogóle.... W naszym pokoju ogólnie był, choć słaby. Może za dużo narzekania. Jeszcze jakieś PLUSY: dla osób niepełnosprawnych OK- podjazdy, windy, itd. Hamam - OK. No i coś, co widziałem pierwszy raz- codzienne koncerty fortepianowe w lobby barze, przy recepcji. Zakupy - nie jechać do Kusadasi, tylko wychodząc z hotelu skręcić w lewo i na najbliższym rondzie w prawo, a następnie po 150 m jest fajny bazar, bez narzucania się klientom i ceny 30% taniej jak w Kusadasi. Łączna droga piechotą jakieś 15 min. Oczywiście nie dowiedzieliśmy się tego od przedstawicielki.... Porównując z wcześniejszymi, łączna ocena- tylko dobrze, już tam nie wrócimy :)

4.0/6

Maciej , Siemkowice 21.11.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Hotel bardzo przyjemny, gorzej z organizacją ze strony Rainbow

W hotelu raczej nie było się do czego przyczepić. Codzienne organizowanie gier (waterpolo, rzutki, siatkówka) i różnego rodzaju pokazów wieczornych dla dzieci i dorosłych. Obsługa zawsze z uśmiechem, jedzenia dużo. Jednak organizacja całego wyjazdu i wycieczek fakultatywnych jednak była słaba. Wycieczki fakultatywne organizowane przez Rainbow według opowieści pracownicy miały wyglądać inaczej niż w rzeczywistości. A organizacja całego wyjazdu...do momentu powrotu wydawało się, że jest ok. Jednak gdyby nie znajomi których poznaliśmy na tym wyjeździe, to by pojechali autokarem na lotnisko bez nas, choć na miejscu zbiórki byliśmy przed czasem( właściwie to pojechali bez nas, ale właśnie znajomi to zauważyli i zgłosili, więc po nas wracali). Po czym pani z Rainbow która jechała tym autokarem, bez słowa pożegnania wysiadła sobie na czerwonym świetle na skrzyżowaniu i zniknęła.

4.0/6

Roberto 22.08.2022

Urlop udany ale hotel nas nie ujął swoją ofertą

Po pierwsze: transfer z lotniska do hotelu 2h30min, więc naprawdę dłuugo, szczególnie kiedy powrotny bus przyjechał pod hotel o 2:30. Po drugie: walka o leżaki, popularny obecnie sport na wakacjach, zdecydowanie męczący, kiedy po godzinie 9:30 nie można znaleźć wolnego leżaka czy to przy plaży (basenie) A napisane jest wyraźnie w windzie, że zakaz jest rezerwacji leżaków. Do tego niektóre osoby rezerwują sobie leżaki tu i tam (sami byliśmy świadkami). Po trzecie: plaża piaszczysta zdecydowanie nie dla Nas, łagodne zejście do morza, czyli osoby o wysokości 1,8m po około 40m dopiero kryje, brak Błekitnej flagi i piasek powoduje, że woda przy brzegu jest zmącona i daleka od klarowności (My zdecydowanie wolimy żwirkowe i kaministe plaże). Jedzenie smaczne, powtarzalne ale naprawdę smaczne, dużo owoców (szczególnie polecam melona i czerwone grejpfruty). My dostaliśmy pokój 3-os dla Naszej pary, wielkość okey, łóżko naprawdę duże wygodne (jeśli lubicie twardsze) w pokojach bardzo duszno więc bez klimatyzacji się nie obejdzie, pokoje codziennie sprzątane, ręczniki wymieniane, śmieci wynoszone, tu bez żadnych uwag. Wieczorne animacje odbywają się do 22:30, kto co lubi (był cyrk z Egiptu, tańce kolumibijskie, fire night, coś zawsze zerkneliśmy z Caffe Bar, wieczorem ładny widok na morze i okolice (czynny 24h) na piętrze nad restauracją. Dojazd do Kusadasi 30min Dolbuszem numer 34 obok hotelu, kursuje dosyć często kwota 14lira lub 1euro za osobę, taxi 12euro. Ładne miasteczko ale zdecydowanie ładniejsze to jednak Bodrum. Wracamy wypoczęci, ale z usług tego hotelu już nie skorzystamy.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem