Opinie klientów o Sealight Resort Hotel (ex. Otium Sealight Beach Resort)

5.3 /6
244 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.5/6

KATARZYNA, Tychy 06.06.2023
Termin pobytu: maj 2023

Wczasy 1 tydzień temu

Najgorszego w moim życiu nie polecam ani hotelu ani biura podróży brak informacji wcześniejszej o tym że z hotelu obok się stołują itp

1.0/6

Teresa G 27.08.2019

Najwyżej 3 gwiazdki

Spędziłam w tym hotelu 7 dni początkiem sierpnia 2019 i bardzo się zawiodłam ! Powiem tak nie miałabym jakichkolwiek pretensji gdybym wykupiła wczasy w 3 gwiazdkowym hotelu! Rezerwowalismy wakacje już początkiem października 4 rodziny 15 osób zależało nam na dobrym i czystym hotelu z atrakcjami dla dzieci i tylko to ostatnie było na plus. Dostaliśmy śmierdzące pokoje z dwoma pojedynczymi łóżkami i jedna dostawka dla dzieci , ktore cały czas się rozsowaly ze nie wspomne o dziecku które spało między nami na łączeniach i wpadało do środka. Łazienka spleśniałe silikony ,brudna wszędzie : zlewy , baterie ,kosze (posiadam zdjęcia). Moje 3 letnie dziecko weszło do pokoju wzięło mnie za rękę i mówi „mamo wracajmy do domku tu śmierdzi „Panie sprzątające codziennie po prostu nie wyrabiają z ilością pokoi jakie maja przydzielone bo hotel jest naprawdę wielki a co za tym idzie codziennie czegoś zapomniały dodać . Recepcja i restauracja a nawet mogę napisać ze cały hotel udekorowany starymi szarymi od grubości kurzu kwiatami. Zastanawia mnie jak tak wielu Polaków którzy tam byli mogli tego wszystkiego nie widzieć a może właśnie dostajemy to co dostajemy bo nasze wymagania sa niewielkie ? Mówię biegle po Francusku i miałam okazje rozmawiać z wieloma Francuzami a było ich naprawdę sporo i większość podzielała nasze zdanie! Może wspomne o plusach które były ,bo mimo tego podobały nam się animacje położenie hotelu a także baseny na jedzenie tez nie narzekaliśmy a dziewczyny animatorki z Polski były na 6 *Malo kiedy pisze opinie ale tym razem postanowiłam się wyłamać może komuś pomoże zdecydować przy wyborze tego hotelu. Jeśli komuś wystarczy 3* to może śmiało jechać polecam ,natomiast jeśli ktoś liczy na 5* to niech wybierze coś innego bo i ich tam po prostu nie ma!!!

1.0/6

Teresa G 09.09.2019

Oszusci

Gdzie moja opinia i zdjęcia które tu wstawiłam? Prawdę chowacie pod dywan a publikujecie wasze kolorowe kłamstewka !! Co z wasza uczciwością i prawem podzielenia się wiarygodna opinia???

0.5/6

Magdalena, Rzeszów 29.06.2022

Nie polecam serdecznie odradzam

Niestety nie mogę wystawić pozytywnej opinii temu hotelowi, który wcale nie należał do najtańszych! Wycieczka wykupiona to wg oferty ultra all inclusive, niestety tylko z nazwy. Bywałam w innych krajach i hotelach, gdzie all inclusive miało o wiele bogatszą ofertę! Tutaj Posiłki obiadowe prawie zawsze były zimne i niedoprawione. Potrawy nieopisane, trzeba było pytać obsługi która rzadko mówiła po angielsku! Niestety na posiłkach nie było samoobsługi. Dania wydawane przez obsługę hotelową, która robiła to niejednokrotnie z łaską! Biorąc dwie łyżki sosu z mięsem czułaś się jak natrętny żarłok któremu nie przysługuje tyle! Turcy obsługiwani z uśmiechem i w pierwszej kolejności, czuć jawną dyskryminację! Brak owoców tropikalnych ciągle zestaw trzech kolorów jabłek plus czereśnie pomarańcze i arbuzy, czasem trafiły się morele czy brzoskwinie (o bananie czy ananasie lub nektarynce można było pomarzyć). W snack barze oczekiwanie na fast food to 45 minut po czym otrzymujesz zimnego hamburgera! Każdy z barów miał swoje godziny otwarcia np od 14-16 podczas gdy inne były w tym czasie zamknięte co powodowało wielkie kolejki. Przez wybrane godziny otwarcia barów były przestoje w dostępie do żywności. I tak np po powrocie z całodniowej wycieczki po 16.00 nie można było nigdzie nic zjeść bo wszystko było zamknięte. Trzeba było czekać do kolacji do 19.00. Po kolacji były dostępne tylko niejadalne orzeszki w Lobby i barze przy basenie. Po 24.00 była dostępna zupa, która smakowała jak pomyje. Co to za wakacje kiedy musisz stać po drinka 30 minut w ogromnej kolejce bo inne bary są w tym czasie zamknięte! Aquapark czynny tylko 2 godziny. Pokoje zniszczone! Drzwi od szafy były zepsute otworzyć i zamknąć mógł je tylko Herkules. Po moich wielu upomnieniach po 4 dniach pobytu szafa została prawie naprawiona. Drzwi nadal ciężko się przesuwały ale było to wykonalne! Klimatyzacja w nocy wydawała dziwne dźwięki i stukowy budząc nas! Żeby zjeść loda trzeba było przemierzyć pół hotelu i wyjść schodami na górę do tzw winter garden gdzie po odstaniu swojego w kolejce dostawałaś miniaturkę loda więcej Polakom nie przysługiwało! Za mało leżaków przy basenie i na plaży w stosunku do ilości gości hotelowych. Ciągła walka o leżaki i wiecznie zajęte od 6.00 rano! Plaża niby blisko ale a bardzo stromej góry zejście! Plaża krótka i wąska - ściśnięta, leżaki jeden na drugim. Nie wiem na jakiej podstawie ma błękitna flagę? Bar od restauracji były godziny ze niby był otwarty ale obsługa nie obsługiwała od strony basenów. Było to dość chamskie! Na moich oczach jednemu z Brytyjczyków ukradziono telefon komórkowy. Stało się to przy basenie i mówił że to obsługa. Ogólnie jak za te pieniądze myślę, że można wykupić o wiele lepszą wycieczkę w o wiele lepszym hotelu! Było dużo więcej nieprzyjemnych sytuacji, których nie chce mi się już opisywać. Te wszystkie mega pozytywne opinie chyba są kupione! Było o wiele więcej niezadowolonych gości. Nie polecam a nawet serdecznie odradzam!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem