Opinie klientów o Sealight Resort Hotel (ex. Otium Sealight Beach Resort)

5.3 /6
325 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.9
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Dariusz, Poznań 06.08.2022

Mieszane uczucia

Witam, 5* tego hotelu to gruba przesada. Swoje świetne lata dawno ma za sobą. Pokój jaki nam z żoną został przydzielony to max. 3*. Proszę spojrzeć na dołączone zdjęcia . One zobrazują więcej niż najlepszy opis. Po pierwsze , był na 9 piętrze. Już w pierwszym dniu okazało się, że drzwi na balkon się nie otwierają. Lodówka nadmiernie się nagrzewa, przez co jest bardzo gorąco w pokoju. Wyposażenie w pokoju to max 3*. Brak krzesła Kotary przepuszczające światło, przez co rano budziło nas słońce. Łazienka to raczej hostel . Dozownik mydła zepsuty.żeby spadły dwie krople mydła trzeba było nacisnąć min. 10x. Telewizor 21". Brak światła nad umywalką. Proszę zwrócić uwagę na dołączonym zdjęciu, że kable zasilające są nie podłączone. Musiałem się golić na czuja. O żony toalecie już nie wspomnę. Zgłosiliśmy problem do recepcji oraz rezydentowi, Przyszedł serwismen Zdemontował klamkę odblokował zablokowane drzwi i tak już niezamykające zostały do końca turnusu. Za łazienkę przeprosił , ale nic nie był w stanie zrobić. Zapłaciliśmy nie małe pieniądze za pobyt w hotelu 5* , a w zamian otrzymaliśmy 3*. Uważam że to nieuczciwe. Jedzenie na stołówce serwowane przez obsługę . Codziennie dany produkt w innym miejscu. Trzeba było stać w kolejkach Rozumiem to ze względu na pandemię. Ale czemu jeden dzień masło było wystawione a następny było wydawane przez obsługę ? Mało to zorganizowane. Ogólnie jak na 5* szału z wyborem nie było. Osobiście korzystaliśmy z plaży, ale ludzie już o 5.00 rezerwowali leżaki przy basenie. W Turcji byłem po raz piąty i akurat tego hotelu jeśli ktoś ma wysokie oczekiwania nie polecam. Jako doświadczony turysta mam inne oczekiwania od pięciu gwiazdek.

3.0/6

Andrzej, Łódź 28.10.2021

wypoczynek w październiku

Hotel wybraliśmy w styczniu, po uprzednim przeczytaniu bardzo pozytywnych opinii o tym hotelu. Niestety trochę się zawiedliśmy. Pokój mieliśmy na V piętrze z widokiem na ogrodzenie i zaplecze hotelu gdzie składowane były leżaki stoliki itp. nie przeszkadzało nam to bardzo z uwagi na fakt, że w pokoju spędza się bardzo mało czasu. Sam pokój ładny z wygodnym łóżkiem. Lodówka w pokoju uzupełniana napojami i wodami mineralnymi, w łazience tylko mydło w dozownikach. Obiekt nadszarpnięty zębem czasu, na pewno nie zasługuje na 5*. Jedzenie bardzo monotonne. Pierwszy raz w Turcji spotkałam się z brakiem wyboru ryb i serów!! Brak owoców morza. Mięso z grilla twarde niedopieczone i surowe dzięki czemu koty miały darmową ucztę. Nie należymy do osób roszczeniowych ale wybór i jakość jedzenia była na bardzo niskim poziomie. Kolacje a la carte, to pomyłka i szkoda czasu na jedzenie czegoś, co nie przypomina smakiem i wyglądem tematycznych kolacji. Picie tureckiej herbaty w innych hotelach to sama przyjemność, niestety tu wyjątek od reguły: słaba, bez zapachu i aromatu najchętniej przez obsługę nalewana do plastikowych kubków lub ew.do szklanek u nas znanych pod hasłem "musztardówka". Woda w basenie bardzo zimna, chyba, że ktoś lubi krioterapię. Drinki w barze i lobby bardzo dobre, zrobione z importowanych alkoholi, piwo butelkowane, lody, gofry i dobra kawa. Obsługa miła i sympatyczna. W 2019 roku byliśmy bardzo zadowoleni z pobytu w hotelu Palm Wings Ephesus i ten hotel przewyższa we wszystkich strefach Sealight, który przy nim wypada blado. Na zakończenie zachowanie rosyjskich turystów od lat jest naganne i to już mnie nie dziwi. Niestety niektórzy Polacy pozostawili po sobie niesmak. Picie na umór przy swoich dzieciach, nie zwracanie uwagi, co w tym czasie robią ich pociechy itd.

3.0/6

MAREK, Askim 09.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Niby ok. Ale nie ok.

Hotel ok. Ale są i minusy. Niby ultra all inclusiv, Tylko jak dla mnie nie do przyjęcia ,przyjazd do hotelu około 7rano a pani w recepcji mówi ze mamy poczekać w lobby na pokuj do około 12 bo tak sie zaczyna doba hotelowa. Ok rozumiem, ale dobiadujemy sie ze opaski do korzystania z posiłków itd dostaniemy dopiero o 11 bo taki mają regulamin , czyli po śniadaniu.Głodni po całonocnej podruży. Wielki minus nie polecam. Coś takiego w hotelu 5gwiazdkowym !!!. Reszta ok ale bez szału.Słyszałem ze ci którzy mieli wyjazd po południu musieli dopłacać za korzystanie po 12.00.

2.5/6

Piotr, Warszawa 09.06.2023
Termin pobytu: maj 2023

NIE POLECAM

Witam. Otium to w praktyce dwa hotele, pierwszy 5 gwiazdek a drugi 4 gwiazdki ( Sealight Family Club ) i oba są w Państwa ofercie , rózni je cena . Wybierająć hotel Otium liczyłem na 5 gwizdek i się zawiodłem , goście hotelu 4 gwizdkowego maja pełny dostęp zarówno do pełnego wyżywienia jak i do całej infastruktury hotelu 5 gwizdkowego co przekłada się na sam pobyt. Problemów jest parę. Pierwszy to obsługa stołówki, brak miejsc w czasie posiłków, nieposprzatane naczynia , goście sami przekładaja naczynia bo jest problem z miejcem, brak pracowników szczególnie widać to w czasie obiadów i kolacji, pod koniec godzin obiadów i kolacji brak dań , ciast (kuchnia jak w hotelu o niższym standardzie). Drugi punkt to brak miejsca zarówno przy basenie jak i na plaży , brak ręczników ( menadżer po informacji, że brakuje ręczników tylko wzruszył ramionmi ). Trzeci punkt to Lobby, uważam że to wizytówka hotelu i podawanie kawy oraz drinkow w kubkach pastikowych nie przystoi, brak szklanek, kieliszków oraz kubeczków . Po co płacić za 5 gwiazdek jeśli różnica z Państwa stony to 1500 zł na jedna osobę , lepiej wykupić 4 gwiazdkowy hotel i kozystać z udogodnień hotelu Otium . Państwa firma Rainbow wie o zaistniałej sytułacji bo przekłada rezerwacje z hotelu Family na hotel Otium a więc naprawdę nie ma co rezerwować 5 gwiazdkowego hotelu i przepłacać . Data 02-03.06 to był szok co się działo zarówno w stołówce, na basenach i plaży ( była nawet kolonia ) . W dniu 8.06 odbywała się impreza młodych Bułgarów z hotelu 4 gwizadkowego na basenie Otium od 4 rano do 5 bez inerwencji hotelu . Nieprzyjemnych sytuacji było o wiele więcej. Hotelu nie polecam jako 5 gwizadkowego i czuję się OSZUKANY. Na plus miła obsługa i fajni animatorzy i opieka rezydenta.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem