Opinie klientów o Sealight Resort Hotel (ex. Otium Sealight Beach Resort)

5.3 /6
325 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.9
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Teresa 14.06.2022

Słaby hotel i bardzo słaba opieka Rainbow Tours

Hotel oceniam na trzy gwiazdki. W restauracji ciągłe zamieszanie, nie sprzątane, Potrawy teoretycznie na ciepło zawsze zimne. Leżaki poniszczone i brudne (w trakcie wymiany jak odpowiada Rainbow Tours). Hotel położony na skraju miasta z drogą do centrum częściowo bez chodnika, wiodącą krętymi wąskimi uliczkami wśród zabudowy mieszkaniowej. Rezydentka mało kompetentna, nie potrafiła wskazać sposobu dojazdu do centrum miasta, a na informacje turystów, że jest to dolmusz nr 5 z przed hotelu była zadziwiona. Nie poinformowała o czasie i miejscu dyżuru w hotelu. Proponowane wycieczki przez Rainbow Tours to prawdziwa KATASTROFA. Wycieczka po Kusiadasi to przejazd autokarem przez miasto i wizyta w wytwórni i sklepie ze słodyczami, syropu z granatów itp. po wybitnie wysokich cenach. Następni punkt wycieczki to wytwórnia i sklep wyrobów ze skóry z nagabującymi sprzedawcami. Kolejna wycieczka to Hamam. Rozpoczęła się myciem rękawicami po dwie osoby na zmianę, jedną rękawicą przez jednego myjącego z niestosownymi dowcipami obsługi. Namoczony i rozgrzany klient siada holu w wejściu, gdzie jest duży ruch i chłód i czeka na masaż. Masażystki to kobiet wielkości 10-cio letnich dzieci pochodzące ze wschodu. Kładą cię na łóżku pokryty derką lepiącą się od oliwy, bez osobistego prześcieradła czy ręcznika. Dotykanie twarzą otworu jak i leżenie na tej mokrawej derce było mega OBRZYDLIWE. Po takim "zabiegu" to tylko błyskawiczna kąpie wydaje się wybawienie z opresj. Dziwę się że Rainbow Tours, w dobie około pandemicznej wystawia swoich klientów na takie ryzyka i godzi się na takie standardy. NIE POLECAM!

2.0/6

Sebastian, Kalisz 04.08.2024

Ocena hotelu

Hotel moim zdaniem ma dużo zawyżone gwiazdki jak na Turcję. Pokój który dostalismy na 9 piętrze był tak mały że zmieściło się tylko łóżko....stolik i krzesła już by nie weszły. Klimatyzacja chłodzi bardzo słabo, a nawet wogóle....dwa dni walczyłem w recepcji żeby ktoś to naprawił. Z ludźmi z którymi rozmawiałem mówili to samo.... Hotel położony w bardzo ładnym rejonie z ładnymi widokami. Obsługa hotelowa?......zero uśmiechu, barmani niemili w każdym barze. Drinki bardzo słabej jakości podawane w plastikach. O mochito można zapomnieć....Po prostu go nie robią... Bar przy basenie do 17.00 a o 16.20 już nie ma mowy że dostanie się jedzenie.....bo kelnerzy mówią że "finish" , Ogólnie obsługa robi wszystko z łaski. Zapisy na ala'card tylko od 10 do 11 , a żeby się tam dostać trzeba stanąć w kolejce już godzinę wcześniej...żenada!!!!! Jedzenie bardzo dobre i dużo. Animatorzy bardzo fajni. Są Polskie animatorki. Przynajmniej one się starają. Plaża fajna , piaszczysta. Nie potrzeba butów do wody. W wodzie dużo ryb, polecam zabrać gogle i fajkę. Podsumowując....są dużo lepsze hotele za te pieniądze.....widoki to nie wszystko. My już tam nie wrócimy.

2.0/6

Piotr, Żywiec 12.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

Opinia. O. Wczasach

W pokojach. Brud jedzenie. Dobre. Ale. Zimne Rezydenci. Nie. Interesują. Się. Klientami. Tylko. Naganiają. Klientów. Na. Wycieczki. Hotel. Zasługuje. Na. Trzy. Gwiazdki. A. Nie. Na. Piec

2.0/6

Dorota, Łódź 08.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Miało być 5 gwiazdek ale...

Wyjazd 10 dniowy że znajomymi z hotelu obok który jak kupowalismy5 wyjazd rok wcześniej był, tego samego właściciela i tu chyba problem. Dotarliśmy do hotelu o 8 rano na pokój czekaliśmy do ok12, ok 11 dostaliśmy opaski zeby5 coś zjeść i wypić Syl 6 latek dostał opaskę od razu. Mogliśmy korzystać z basenów. W pokoju okazało się że nie mamy dostawki dla dziecka -6 lat i ręcznika dla niego, w recepcji mówili że zaraz będzie finalnie nic się nie działo łóżko dotarło do pokoju bo 22 po kłótni bw recepcji. Pani rezydent na 2 hotele ( tak mieliśmy zorganizowane spotkanie), nie potrafiła powiedzieć nic konkretnego wprowadziła w błąd znajowch że nie powinni korzystać z baru i restauracji nad morzem podczas gdy te atrakcje i zjeżdżalnie były dostępne dla oby hoteli. Szczytem kombinowania i lenistwa że strony personelu było gdy w piątek restauracja otwarta do 17 planowo miała być zamknięta o 15 z powodu dużej ilości zamówień gdy stoliki byly wolne. Po awanturze jednego z gości resolauravke otworzono na nowo. Na głównie stołówce menu dziecięce i super nie uzupełnienie od 20 do kolacja wydawana od 19-21.30 Obsługa poproszona o uzupełnienie uśmiecha się o mówi że będzie za 10min po czym po 30 min nie się nie zmienia szkoda Mam wrażenie że zmiana właściciela nie pomogła hotelowi Obsługa obiecuje uśmiecha się i nie robi nic z problemem pierwszy raz spotkałam z takim stosunkiem do gości Nie polecam W łazience bez kontaktu W pokoju 2 kontakt pod telewizorem brań brzy łóżku Sprzątanie to niechlujne zascielenie łółka i dodanie papieru toaletowego Plus to basen fajna plaża prawie piaszczysta Podróż to cała noc i cały dzień z powrotem Ogólnie mam wrażenie że lenistwo ludzi doprowadza do obniżenia standardu wypoczynku w tych hotelu
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem