Opinie o Sealight Resort Hotel (ex. Otium Sealight Beach Resort)

5.3/6 (396 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.3/6
396 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.9
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    wypoczynek wrzesień 2024.

    hotel z różnymi atrakcjami, szczególnie interesujące występy grup teatralnych w amfiteatrze, ciekawe występy wokalno muzyczne, bary różnorodne, basen duży w szczególności dla dzieci, leżaki przy basenie i na tarasach przy zejściu do plaży, plaża niewielka, piaszczysta. Na plażę było zejście schodami bądź dojazd meleksem (zejście schodami dłuższe i bardziej strome). Możliwość skorzystania z saun i hammamu - samodzielnie. Przy hotelu przystanek komunikacji miejskiej z dojazdem do centrum miasta, koszt niewielki. Jedzenie różnorodne i smaczne, świeże. Restauracje ala karta - miałem złe doświadczenia, jedzenie ok. Obsługa hotelu różnorodna - zależy od człowieka. Sprzątanie pokoju i uzupełnianie zapasów mini baru - codzienne. Różne nacje gości, większość gości pochodzenia tureckiego, polskiego, francuskiego, rosyjskiego, angielskiego. Nie miałem potrzeby kontaktu z Rezydentem.

    Jot, Gdynia - 13.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Turcja wypoczynek

    Wszystko było bardzo dobrze zorganizowane. Jedyny minus to czas transferu 3,2h powiadziano na że będzie trwał max 1,5h. Jesteśmy bardzo zadowolone z wyjazdu

    KATARZYNA, Rzeszow - 08.10.2023  | Termin pobytu: wrzesień 2023

    11/15 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Bez szłau

    Nasz pobyt był od 19.05 do 26.05 ogólnie jesteśmy zadowoleni ale mamy parę zastrzeżeń nie było codziennie animatorów na 8 dniowy pobyt byli tylko 5 razy. Hotel niby odnowiony ale na 5* nie zasługuje- kupiliśmy pokój z łóżkiem sypialnianym a otrzymaliśmy pokój z dwoma pojedynczymi łóżkami. Jak zbliżał się koniec posiłków to już 15 minut przed wszystko było zbierane i sprzątane, również jak poszło się w połowie czasu wyznaczonego na posiłek a czegoś brakowało to nie było uzupełniane. Bardzo dużym minusem w naszym przypadku było to że podczas naszego pobytu przyjechały drużyny sportowe z dziećmi (ok. 100 dzieci) i były rozlokowane po całym hotelu co wiązało się z hałasem piskami na korytarzu i wiecznym harmidrem . Przy większym obłożeniu hotelu były straszne kolejki po jedzenie. Pan ze SPA po prostu jak by mógł to wyciągnął by ci kasę z kieszeni ( nie tylko on zdj z papugą 10 zdj- 50 euro) . Wielki plusem jest na pewno codziennie inna rozrywka na wieczór i przemiła obsługa. pokoje bardzo czyste sprzątane codziennie.

    SK - 10.06.2019

    16/19 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Bardzo mieszane uczucia.

    Jeżeli chodzi o dobre punkty hotelu to warto wspomnieć o animacjach i rozrywce (tej jest dużo). Animacje całodzienne oraz przedstawienia wieczorne są na dobrym poziomie. Team animacyjny pracuje naprawdę fajnie. W większości barów obsługa jest miła i pomocna. Jedzenie jest dobre, ale raczej tylko w restauracji głównej, oraz cukierni. Basen jest czysty, sprzątany regularnie. Pokoje czyste aczkolwiek malutkie, bardzo skromne i nie na poziomie 5*. Hotel nie zasługuje niestety na pięć gwiazdek i czasy świetności ma już dawno za sobą. Wszelkie "odświeżenia" ograniczają się chyba tylko do użycua farby nie omieszkunąc pomalowania futryn okiennych i wszystkiego co obok, pozostałe niedoslonałosci w pokojach i łazience załatane są silikonem itp. Poza restauracją głowną bary typu "snack" serwują szybkie i takie sobie jedzenie, pizza na morzem to niestety poprostu bułka z serem. Niestety obsługa szybkich barów często się gubi, myli zamówienia, zapomina itd. Jeżeli chodzi o restauracje a'la carte to w większości jedzenie z głównej restauracji wymiesznae i podane na innym talerzu. Np. w restauracji włoskiej risotto grzybowe to poprstu papka ryżowa z ugotowanego wcześniej ryżu z sosem grzybowym :(. Dosyć trudny kontakt z recepcją. Oczywiście wszyscy są bardzo mili, uśmiechają się. Niestety nic kontetnego z tego nie wynika. Kilkukrotnie zwracaliśmy się z problemem który mieliśmy, ale okazywało się że dalej nic się ze sprawą nie działo, nikt nic nie przekazał i nic nie zrobił. Sprawę wyciszano jak tylko się dało. Chodziło najpewniej o to iż obawiano się o urażenie gości zza naszej wschodniej granicy, których to było w hotelu mnóstwo. Bardzo słabo to oceniam. Generalnie nie było źle, aczkolwiek nie mógłbym polecić tego hotelu i sam bym ponownie tam nie pojechał. 3,5*-4* to absolutny max pomijając inne kwestie.

    eMJot - 18.07.2023  | Termin pobytu: lipiec 2023

    5/6 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem