5.3/6 (394 opinie)
Kategoria lokalna 5
3.0/6
Witam, 5* tego hotelu to gruba przesada. Swoje świetne lata dawno ma za sobą. Pokój jaki nam z żoną został przydzielony to max. 3*. Proszę spojrzeć na dołączone zdjęcia . One zobrazują więcej niż najlepszy opis. Po pierwsze , był na 9 piętrze. Już w pierwszym dniu okazało się, że drzwi na balkon się nie otwierają. Lodówka nadmiernie się nagrzewa, przez co jest bardzo gorąco w pokoju. Wyposażenie w pokoju to max 3*. Brak krzesła Kotary przepuszczające światło, przez co rano budziło nas słońce. Łazienka to raczej hostel . Dozownik mydła zepsuty.żeby spadły dwie krople mydła trzeba było nacisnąć min. 10x. Telewizor 21". Brak światła nad umywalką. Proszę zwrócić uwagę na dołączonym zdjęciu, że kable zasilające są nie podłączone. Musiałem się golić na czuja. O żony toalecie już nie wspomnę. Zgłosiliśmy problem do recepcji oraz rezydentowi, Przyszedł serwismen Zdemontował klamkę odblokował zablokowane drzwi i tak już niezamykające zostały do końca turnusu. Za łazienkę przeprosił , ale nic nie był w stanie zrobić. Zapłaciliśmy nie małe pieniądze za pobyt w hotelu 5* , a w zamian otrzymaliśmy 3*. Uważam że to nieuczciwe. Jedzenie na stołówce serwowane przez obsługę . Codziennie dany produkt w innym miejscu. Trzeba było stać w kolejkach Rozumiem to ze względu na pandemię. Ale czemu jeden dzień masło było wystawione a następny było wydawane przez obsługę ? Mało to zorganizowane. Ogólnie jak na 5* szału z wyborem nie było. Osobiście korzystaliśmy z plaży, ale ludzie już o 5.00 rezerwowali leżaki przy basenie. W Turcji byłem po raz piąty i akurat tego hotelu jeśli ktoś ma wysokie oczekiwania nie polecam. Jako doświadczony turysta mam inne oczekiwania od pięciu gwiazdek.
3.0/6
Hotel sam w sobie nawet do zniesienia , obsługa fatalna, najgorsza na basenach, okolice basenu nie sprzątane, rano można przykleić się do stolika ,kafelek wokół leżaka . Obsługa basenowa w ogóle nie reaguje na przewracające się , ciężkie parasole pod wpływem wiatru , leżące parasole które mają metalowe rurki wystają co zagraża bezpieczeństwu korzystania z uroków całkiem fajnego basenu. Hotel nie powinien otrzymać 5 gwiazdek, oceniam go na 3,5 . Jedyne co go ratuje to niesamowite położenie . Co do jedzenia, głodny nie będziesz, zawsze coś można znaleźć dla siebie , lecz niestety jeżeli dana potrawa się skończy nie dokładają, śniadania najgorsze jakie jadłam w Turcji . Nocne jedzenie w formule UAL totalna porażka, jednakże bardzo polecam skorzystać z a la carte w restauracji włoskiej, pyszne jedzenie i obsługa na najwyższym poziomie. Zdjęcia na stronie biur podróży nie są adekwatne do realiów jakie tam są.
3.0/6
Hotel wybraliśmy w styczniu, po uprzednim przeczytaniu bardzo pozytywnych opinii o tym hotelu. Niestety trochę się zawiedliśmy. Pokój mieliśmy na V piętrze z widokiem na ogrodzenie i zaplecze hotelu gdzie składowane były leżaki stoliki itp. nie przeszkadzało nam to bardzo z uwagi na fakt, że w pokoju spędza się bardzo mało czasu. Sam pokój ładny z wygodnym łóżkiem. Lodówka w pokoju uzupełniana napojami i wodami mineralnymi, w łazience tylko mydło w dozownikach. Obiekt nadszarpnięty zębem czasu, na pewno nie zasługuje na 5*. Jedzenie bardzo monotonne. Pierwszy raz w Turcji spotkałam się z brakiem wyboru ryb i serów!! Brak owoców morza. Mięso z grilla twarde niedopieczone i surowe dzięki czemu koty miały darmową ucztę. Nie należymy do osób roszczeniowych ale wybór i jakość jedzenia była na bardzo niskim poziomie. Kolacje a la carte, to pomyłka i szkoda czasu na jedzenie czegoś, co nie przypomina smakiem i wyglądem tematycznych kolacji. Picie tureckiej herbaty w innych hotelach to sama przyjemność, niestety tu wyjątek od reguły: słaba, bez zapachu i aromatu najchętniej przez obsługę nalewana do plastikowych kubków lub ew.do szklanek u nas znanych pod hasłem "musztardówka". Woda w basenie bardzo zimna, chyba, że ktoś lubi krioterapię. Drinki w barze i lobby bardzo dobre, zrobione z importowanych alkoholi, piwo butelkowane, lody, gofry i dobra kawa. Obsługa miła i sympatyczna. W 2019 roku byliśmy bardzo zadowoleni z pobytu w hotelu Palm Wings Ephesus i ten hotel przewyższa we wszystkich strefach Sealight, który przy nim wypada blado. Na zakończenie zachowanie rosyjskich turystów od lat jest naganne i to już mnie nie dziwi. Niestety niektórzy Polacy pozostawili po sobie niesmak. Picie na umór przy swoich dzieciach, nie zwracanie uwagi, co w tym czasie robią ich pociechy itd.
3.0/6
Hotel ok. Ale są i minusy. Niby ultra all inclusiv, Tylko jak dla mnie nie do przyjęcia ,przyjazd do hotelu około 7rano a pani w recepcji mówi ze mamy poczekać w lobby na pokuj do około 12 bo tak sie zaczyna doba hotelowa. Ok rozumiem, ale dobiadujemy sie ze opaski do korzystania z posiłków itd dostaniemy dopiero o 11 bo taki mają regulamin , czyli po śniadaniu.Głodni po całonocnej podruży. Wielki minus nie polecam. Coś takiego w hotelu 5gwiazdkowym !!!. Reszta ok ale bez szału.Słyszałem ze ci którzy mieli wyjazd po południu musieli dopłacać za korzystanie po 12.00.