5.3/6 (394 opinie)
Kategoria lokalna 5
2.0/6
Hotel moim zdaniem ma dużo zawyżone gwiazdki jak na Turcję. Pokój który dostalismy na 9 piętrze był tak mały że zmieściło się tylko łóżko....stolik i krzesła już by nie weszły. Klimatyzacja chłodzi bardzo słabo, a nawet wogóle....dwa dni walczyłem w recepcji żeby ktoś to naprawił. Z ludźmi z którymi rozmawiałem mówili to samo.... Hotel położony w bardzo ładnym rejonie z ładnymi widokami. Obsługa hotelowa?......zero uśmiechu, barmani niemili w każdym barze. Drinki bardzo słabej jakości podawane w plastikach. O mochito można zapomnieć....Po prostu go nie robią... Bar przy basenie do 17.00 a o 16.20 już nie ma mowy że dostanie się jedzenie.....bo kelnerzy mówią że "finish" , Ogólnie obsługa robi wszystko z łaski. Zapisy na ala'card tylko od 10 do 11 , a żeby się tam dostać trzeba stanąć w kolejce już godzinę wcześniej...żenada!!!!! Jedzenie bardzo dobre i dużo. Animatorzy bardzo fajni. Są Polskie animatorki. Przynajmniej one się starają. Plaża fajna , piaszczysta. Nie potrzeba butów do wody. W wodzie dużo ryb, polecam zabrać gogle i fajkę. Podsumowując....są dużo lepsze hotele za te pieniądze.....widoki to nie wszystko. My już tam nie wrócimy.
2.0/6
W pokojach. Brud jedzenie. Dobre. Ale. Zimne Rezydenci. Nie. Interesują. Się. Klientami. Tylko. Naganiają. Klientów. Na. Wycieczki. Hotel. Zasługuje. Na. Trzy. Gwiazdki. A. Nie. Na. Piec
2.0/6
Hotel zasługuje na ledwo 3 gwiazdki, czasy jego świetności już dawno minęły. w dodatku obsługa na bardzo niskim poziomie. Na pewno bym go nikomu nie polecił a szczególnie w tej cenie.
2.0/6
Wyjazd 10 dniowy że znajomymi z hotelu obok który jak kupowalismy5 wyjazd rok wcześniej był, tego samego właściciela i tu chyba problem. Dotarliśmy do hotelu o 8 rano na pokój czekaliśmy do ok12, ok 11 dostaliśmy opaski zeby5 coś zjeść i wypić Syl 6 latek dostał opaskę od razu. Mogliśmy korzystać z basenów. W pokoju okazało się że nie mamy dostawki dla dziecka -6 lat i ręcznika dla niego, w recepcji mówili że zaraz będzie finalnie nic się nie działo łóżko dotarło do pokoju bo 22 po kłótni bw recepcji. Pani rezydent na 2 hotele ( tak mieliśmy zorganizowane spotkanie), nie potrafiła powiedzieć nic konkretnego wprowadziła w błąd znajowch że nie powinni korzystać z baru i restauracji nad morzem podczas gdy te atrakcje i zjeżdżalnie były dostępne dla oby hoteli. Szczytem kombinowania i lenistwa że strony personelu było gdy w piątek restauracja otwarta do 17 planowo miała być zamknięta o 15 z powodu dużej ilości zamówień gdy stoliki byly wolne. Po awanturze jednego z gości resolauravke otworzono na nowo. Na głównie stołówce menu dziecięce i super nie uzupełnienie od 20 do kolacja wydawana od 19-21.30 Obsługa poproszona o uzupełnienie uśmiecha się o mówi że będzie za 10min po czym po 30 min nie się nie zmienia szkoda Mam wrażenie że zmiana właściciela nie pomogła hotelowi Obsługa obiecuje uśmiecha się i nie robi nic z problemem pierwszy raz spotkałam z takim stosunkiem do gości Nie polecam W łazience bez kontaktu W pokoju 2 kontakt pod telewizorem brań brzy łóżku Sprzątanie to niechlujne zascielenie łółka i dodanie papieru toaletowego Plus to basen fajna plaża prawie piaszczysta Podróż to cała noc i cały dzień z powrotem Ogólnie mam wrażenie że lenistwo ludzi doprowadza do obniżenia standardu wypoczynku w tych hotelu