Kategoria lokalna 5
2.0/6
Hotel zasługuje na ledwo 3 gwiazdki, czasy jego świetności już dawno minęły. w dodatku obsługa na bardzo niskim poziomie. Na pewno bym go nikomu nie polecił a szczególnie w tej cenie.
Piotr, Wodzisław Śląski - 16.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
1/1 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Wyjazd 10 dniowy że znajomymi z hotelu obok który jak kupowalismy5 wyjazd rok wcześniej był, tego samego właściciela i tu chyba problem. Dotarliśmy do hotelu o 8 rano na pokój czekaliśmy do ok12, ok 11 dostaliśmy opaski zeby5 coś zjeść i wypić Syl 6 latek dostał opaskę od razu. Mogliśmy korzystać z basenów. W pokoju okazało się że nie mamy dostawki dla dziecka -6 lat i ręcznika dla niego, w recepcji mówili że zaraz będzie finalnie nic się nie działo łóżko dotarło do pokoju bo 22 po kłótni bw recepcji. Pani rezydent na 2 hotele ( tak mieliśmy zorganizowane spotkanie), nie potrafiła powiedzieć nic konkretnego wprowadziła w błąd znajowch że nie powinni korzystać z baru i restauracji nad morzem podczas gdy te atrakcje i zjeżdżalnie były dostępne dla oby hoteli. Szczytem kombinowania i lenistwa że strony personelu było gdy w piątek restauracja otwarta do 17 planowo miała być zamknięta o 15 z powodu dużej ilości zamówień gdy stoliki byly wolne. Po awanturze jednego z gości resolauravke otworzono na nowo. Na głównie stołówce menu dziecięce i super nie uzupełnienie od 20 do kolacja wydawana od 19-21.30 Obsługa poproszona o uzupełnienie uśmiecha się o mówi że będzie za 10min po czym po 30 min nie się nie zmienia szkoda Mam wrażenie że zmiana właściciela nie pomogła hotelowi Obsługa obiecuje uśmiecha się i nie robi nic z problemem pierwszy raz spotkałam z takim stosunkiem do gości Nie polecam W łazience bez kontaktu W pokoju 2 kontakt pod telewizorem brań brzy łóżku Sprzątanie to niechlujne zascielenie łółka i dodanie papieru toaletowego Plus to basen fajna plaża prawie piaszczysta Podróż to cała noc i cały dzień z powrotem Ogólnie mam wrażenie że lenistwo ludzi doprowadza do obniżenia standardu wypoczynku w tych hotelu
Dorota, Łódź - 08.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023
5/6 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek,maks 3,5. W łazience mrowisko mrówek , po naszej interwencji otrzymaliśmy propozycje sprzątania. Niestety na drugi dzień mrówki znalazły się w łóżku ..Dopiero wtedy dostaliśmy inny pokój,mniejszy i niestety ale już nie z widokiem na morze tylko kondygnacje hotelu. Jedzenie średnie, dużo tłustych potraw, mało owoców, personel przemęczony i ma się wrażenie,że pracują tam z przymusu. Plaża co prawda hotelowa,wydzielona ale brudna,zaniedbana i mała. Niestety słaba jakość w stosunku do ceny jaką zapłaciliśmy ,tymbardziej że mamy porównanie z innym hotelem w innym dystrykcie w Turcji. Na pochwałę zasługują zdecydowanie kelnerzy i kucharze z restauracji Ar Carte - serwują tam dania z kuchni meksykańskiej,azjatyckiej,włoskiej ,no ale macie taką jedną kolację w pakiecie. To było jedyne miejsce w tym obiekcie gdzie czuło się faktycznie te 5 gwiazdek. Reszta niestety pozostawia wiele do życzenia .
OLGA, CZĘSTOCHOWA - 16.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
2/2 uznało opinię za pomocną
1.5/6
Adam - 03.06.2022
7/8 uznało opinię za pomocną