Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie zasługuje na 5* . Położony na klifie z pięknymi widokami i platformami do opalania . Animacje średnie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Udało nam się odpocząć, hotel położony daleko od miasta -co dla nas na plus. Spokój i cisza... Niestety walka o leżaki, ale to nie zasługa Polaków, miałam wrażenie że ludzie nie śpią polując na miejsce przy basenie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zacznę od tego, że raczej nie polecę moim najbliższym hotelu. Przyjechaliśmy w 8 dorosłych osób + 3 dzieci (8 msc, 2 i 4 lata) o 7.40 byliśmy w hotelu i od razu informacja, że nie dostaniemy opasek była dla nas szokiem, bo byliśmy bez przekąski chociażby dla dzieci. Pokoje od 14 jestem w stanie zrozumieć jednak liczyliśmy na to ze tak jak w przypadku innych kierunków od razu dostaniemy opaski i możliwość zjedzenia posiłku- straszna organizacja aby dostać 4 pokoje, później okropnie brudne stare łóżeczko dla najmłodszego dziecka. Brud w zlewie, ledwo działająca klimatyzacja. Wszystko zostało naprostowane po zgłoszeniu. Z plusów duży basen, brodzik dla dzieci, duży wybór jedzenia w kilku punktach, spory wybór drinków alkoholowych jak i bezalkoholowych,piaszczysta plaża i animacje cały dzień- zaangażowanie i uśmiech animatorów właściwie ratują cała opinie. Byliśmy druga połowa września wiec problemu z leżakami, ani miejscem w restauracji nie było. Hotel na obrzeżach miasta, nie ma gdzie spacerować, dolmuszem lub taxi jedynie można zajechać do miasta.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo średni hotel. Bardzo akustyczne pokoje. Zła organizacja w snack barze. Kelnerzy słabo ogarniali co i kto zamówił. Zamówienia trafiały do kogoś innego. Nikt chyb nie kontrolował jakości chleba tostowego w restauracji .Podano spleśniały . Grill fatalny. Dużo dymu a jedzenie z grilla spalone. Obsługa w barze w lobby sprawna natomiast przy basenie powolna i ospała. Na duży plus basen .Widoki z hotelu bardzo ładne. Nie jest to hotel do którego bym wróciła.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel z różnymi atrakcjami, szczególnie interesujące występy grup teatralnych w amfiteatrze, ciekawe występy wokalno muzyczne, bary różnorodne, basen duży w szczególności dla dzieci, leżaki przy basenie i na tarasach przy zejściu do plaży, plaża niewielka, piaszczysta. Na plażę było zejście schodami bądź dojazd meleksem (zejście schodami dłuższe i bardziej strome). Możliwość skorzystania z saun i hammamu - samodzielnie. Przy hotelu przystanek komunikacji miejskiej z dojazdem do centrum miasta, koszt niewielki. Jedzenie różnorodne i smaczne, świeże. Restauracje ala karta - miałem złe doświadczenia, jedzenie ok. Obsługa hotelu różnorodna - zależy od człowieka. Sprzątanie pokoju i uzupełnianie zapasów mini baru - codzienne. Różne nacje gości, większość gości pochodzenia tureckiego, polskiego, francuskiego, rosyjskiego, angielskiego. Nie miałem potrzeby kontaktu z Rezydentem.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po przyjeździe na miejsce pokój dostępny po kilku interwencjach o 15;40 a powinien o 14:00. Zaczęły się problemy z otwarciem drzwi -raz karta działała innym nie. Problem został rozwiązany dopiero następnego dnia wieczorem (do tego czasu każdorazowo trzeba było interweniować w recepcji aby nam odtworzono drzwi). Dzwoniłam również do naszej rezydentki w tej sprawie. Nie wiem czy interweniowała bo również nie dostałam żadnej informacji zwrotnej co w mojej sprawie się dzieje. Uważam że jak na hotel 5* to jest kompromitacja. Natomiast reszta pobytu była udana szczególne słowa uznania dla animatorów (cudowni, pozytywnie zakręceni ludzie).
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wszystko było bardzo dobrze zorganizowane. Jedyny minus to czas transferu 3,2h powiadziano na że będzie trwał max 1,5h. Jesteśmy bardzo zadowolone z wyjazdu
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nasz pobyt był od 19.05 do 26.05 ogólnie jesteśmy zadowoleni ale mamy parę zastrzeżeń nie było codziennie animatorów na 8 dniowy pobyt byli tylko 5 razy. Hotel niby odnowiony ale na 5* nie zasługuje- kupiliśmy pokój z łóżkiem sypialnianym a otrzymaliśmy pokój z dwoma pojedynczymi łóżkami. Jak zbliżał się koniec posiłków to już 15 minut przed wszystko było zbierane i sprzątane, również jak poszło się w połowie czasu wyznaczonego na posiłek a czegoś brakowało to nie było uzupełniane. Bardzo dużym minusem w naszym przypadku było to że podczas naszego pobytu przyjechały drużyny sportowe z dziećmi (ok. 100 dzieci) i były rozlokowane po całym hotelu co wiązało się z hałasem piskami na korytarzu i wiecznym harmidrem . Przy większym obłożeniu hotelu były straszne kolejki po jedzenie. Pan ze SPA po prostu jak by mógł to wyciągnął by ci kasę z kieszeni ( nie tylko on zdj z papugą 10 zdj- 50 euro) . Wielki plusem jest na pewno codziennie inna rozrywka na wieczór i przemiła obsługa. pokoje bardzo czyste sprzątane codziennie.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jeżeli chodzi o dobre punkty hotelu to warto wspomnieć o animacjach i rozrywce (tej jest dużo). Animacje całodzienne oraz przedstawienia wieczorne są na dobrym poziomie. Team animacyjny pracuje naprawdę fajnie. W większości barów obsługa jest miła i pomocna. Jedzenie jest dobre, ale raczej tylko w restauracji głównej, oraz cukierni. Basen jest czysty, sprzątany regularnie. Pokoje czyste aczkolwiek malutkie, bardzo skromne i nie na poziomie 5*. Hotel nie zasługuje niestety na pięć gwiazdek i czasy świetności ma już dawno za sobą. Wszelkie "odświeżenia" ograniczają się chyba tylko do użycua farby nie omieszkunąc pomalowania futryn okiennych i wszystkiego co obok, pozostałe niedoslonałosci w pokojach i łazience załatane są silikonem itp. Poza restauracją głowną bary typu "snack" serwują szybkie i takie sobie jedzenie, pizza na morzem to niestety poprostu bułka z serem. Niestety obsługa szybkich barów często się gubi, myli zamówienia, zapomina itd. Jeżeli chodzi o restauracje a'la carte to w większości jedzenie z głównej restauracji wymiesznae i podane na innym talerzu. Np. w restauracji włoskiej risotto grzybowe to poprstu papka ryżowa z ugotowanego wcześniej ryżu z sosem grzybowym :(. Dosyć trudny kontakt z recepcją. Oczywiście wszyscy są bardzo mili, uśmiechają się. Niestety nic kontetnego z tego nie wynika. Kilkukrotnie zwracaliśmy się z problemem który mieliśmy, ale okazywało się że dalej nic się ze sprawą nie działo, nikt nic nie przekazał i nic nie zrobił. Sprawę wyciszano jak tylko się dało. Chodziło najpewniej o to iż obawiano się o urażenie gości zza naszej wschodniej granicy, których to było w hotelu mnóstwo. Bardzo słabo to oceniam. Generalnie nie było źle, aczkolwiek nie mógłbym polecić tego hotelu i sam bym ponownie tam nie pojechał. 3,5*-4* to absolutny max pomijając inne kwestie.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wczoraj wróciliśmy z Sea light resort. Resort ładny, duży kompleks basenowy, mini aqua park, wydzielone miejsca dla młodszych dzieci. Plaża niewielka, ale są tarasy słoneczne i dla wszystkich starcza miejsca. Bardzo bogate all inclusive, dużo i urozmaicone jedzenie, świetne desery. Odnośnie samego pokoju, to jest to standard ok 3 gwiazdki. Otrzymaliśmy pokój, który nie był posprzątany. Naprawdę nie chciałbym się czepiać, ale poplamiona podłoga w łazience, włosy na podłodze w pokoju, to już naprawdę było za dużo. Oprócz tego pokój był mniejszy niż by wynikało z opisu na stronie Rainbow. Po naszej interwencji zmieniono nam pokój i otrzymaliśmy pokój na 9 piętrze (ostatnim). Było bardzo gorąco, a klimatyzacja ledwo "zipała". Oprócz tego, w trakcie naszego pobytu, w niedzielę, 14 sierpnia było trzęsienie ziemi, o sile 5 w skali Richtera. Oczekiwałabym, że skontaktuje się z nami rezydent, żeby poinformować, jak zachować się w takiej sytuacji, bo nie jest to zjawisko z którym spotykamy się na co dzień, a to było dość silne trzęsienie, na tyle silne, że popękały ściany w hotelu. W drodze powrotnej nie było z nami żadnego pilota. Transfer jest dość długi, (ok. 3 godziny) i na postoju turecki kierowca przekazał nam, że e drugim autokarze jedzie jakaś pani pilot, która nawet nie zajrzała do naszego. Byliśmy na wycieczce w Efezie, naprawdę warto tam pojechać. Piękne zabytki starożytne, dużo historii. Wycieczkę wykupiliśmy w innym biurze, już w Polsce, z polskojęzycznym przewodnikiem.