Opinie o Sealight Resort Hotel

Kategoria lokalna: 5

5.4/6
(506 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.0
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.4
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Opinia po 12 dniowym pobycie

    KINGA, KRAKOW 11.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Położenie hotelu super,przepiękne widoki.Jedzenie średnie choć każdy z Nas 3 osoby znalazł coś dla siebie.Dla mnie najlepsze były śniadania.W ofercie jest posilek z jednej z trzech restauracji proponuję zainteresowac sie tematem z początkiem wizyty w hotelu,my zostawiliśmy na ostatnie dni i niestety terminu nie było.Wyjazd na bazar czy miasteczka mega wygodny za 0.5 euro od osoby Dolmuszem nr 5 jezdzi co ok 15 minut .Efez zwiedziliśmy we własnym zakresie taksówkąa 50 euro tam i z powrotem bilet wstępu 27 euro od osoby. Barmani i animatorzy rewelacja.Jak tylko chcesz skorzystać z atrakcji to nie będziesz się nudził. Busik na plażę jeździ cały czas.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel godny polecenia

    Anna, Sulechow 01.10.2024 | Termin pobytu: maj 2024 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Hotel nie należy do najnowszych, ale czysty i zadbany. Pokoje nie najnowsze, ale wszystko co jest potrzebne znalazło się w nim. Hotel przecudnie, kaskadowo położony. Jedzenie bardzo smaczne. Byliśmy na początku sezonu więc animatorzy dopiero się rozkręcali. Dużego nakładu pracy na pewno wymaga zieleń otaczajaca Hotel, moim zdaniem trochę zaniedbana. Ogólnie Hotel bardzo polecam. To było udane 11 dni odpoczynku.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Turcja 2025

    Katarzyna 19.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Ogólnie wyjazd udany ,jedzenie bardzo dobre ,duży wybór . Widok - liczyliśmy na widok na morze niestety dostaliśmy widok na dachy na 8 piętrze. Jeżeli liczysz na piękną plażę to niestety jest bardzo mała i bardzo kiepskie zejście do niej schodami- nie polecam . Dwa dni schodziliśmy ,ale później jeździliśmy busikiem. Bus dojeżdża do pewnego miejsca ,ale na sam dół trzeba zejść . Jeżeli nie zajmiesz leżaka do 7:00 to nie masz co liczyć , że znajdziesz - ani przy basenie ani na plaży . Obsługa bardzo miła ,hotel przyjezdny ,bardzo fajne animacje wieczorne .

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    lipiec 2025

    SLAWOMIR, 04.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Tygodniowy pobyt w tym hotelu oceniam w miarę dobrze, baseny ok, obsługa miła, jedzenie każdy znajdzie coś dla siebie,formuła ultra all inclusive w tym hotelu nie istnieje jeżeli chcesz jakiś lepszy Alko to trzeba barmanowi dać z 10 euro i wyjmie coś z lodówki normalnego,nieporozumieniem jest bar z przekąskami przy basenach trzeba zamawiać podać numer stolika i czekać czasami nawet 30-40 minut liczyć że coś się dostań lub nie miałem sytuację że cztery razy że nic nie dostałem,bo moje zamówienie dostał ktoś inny. Jeżeli ktoś szuka spokojnego wypoczynku to nie w tym hotelu wszędzie jest pełno wrzeszczących dzieci w basenach i przy leżakach. Jest to uciążliwe na dłuższą metę. I jeszcze jedno nie polecam wycieczek na Pamukkale i rejs statkiem po parku narodowym Dilek przy kupnie tych wycieczek jest baju baju będziesz w raju a w rzeczywistości szkoda wydanych pieniędzy,a w porównaniu do zewnętrznych biur z takimi wycieczkami prowadzonych przez Polaków cena jest dużo niższa.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Słabo

    Maciej, Długa Goślina 06.10.2022 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Wypoczynek wrzesień 2022, już chlodno wieczorem, jedzenie mało urozmaicone, personel mily, kontaktowy, pokoje i łazienki czyste. Klima porażka, pracowała jak traktor, nie czyszczona od nowości, żona chorowała na infekcję górnych dtóg oddechowych cały wyjazd. Fotka w prywatnymarchiwum.Hotel ładnie położony, jeden basen ze słoną wodą- cieplejszy, większy basen słodka woda.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Może być

    Patrycja, Toruń 25.06.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Ogólnie hotel nie jest zły, ale to na pewno nie 5 gwiazdek. Bywałam w 3 gwiazdkowych i pokoje były o wiele lepsze. O pani sprzątającej to lepiej nic nie powiem bo same bluźnierstwa się nasuwają. Jeśli chodzi o jedzenie to najlepsze jakie kiedykolwiek jadłam na wakacjach ocena 10 na 10 poprostu cudowne.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Pobyt w Sealight Resort KUSADASI

    Dominika 20.09.2021 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    ogólnie fajnie, niemniej diabeł tkwi w szczegółach. Nie zostaliśmy uprzedzeni, że pokoje są bardzo małe, a podróżowaliśmy z dwójką dzieci. Jedno miało spać na dostawce, drugie w łóżku turystycznym. Dostawka się nie zmieściła! Od biura podróży wymagałabym, żeby choć zaproponowano nam inny pokój (apartament, w innej cenie, to jasne) lub inny hotel, gdzie pokoje są większe! Poza tym towarzysząca atrakcjom muzyka była o wiele za głośna. Nie wydaje się się, żeby hotel był wart aż tylu gwiazdek. Plac zabaw dla dzieci był zamknięty. Leżaki przy basenie ogromnie niebezpieczne, szczególnie dla dzieci, jeśli usiadły w złym miejscu. Przy hotelu zawsze wiał silny wiatr, który czasami przewracał parasole, co również było niebezpieczne. Poza tym jedzenie poprawne, każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Na plus basen i dojście do morza, albo po schodach otoczonych pergolą, albo busikiem, który jeździł dosłownie co chwilę. Nie rozumiem też, skąd tak wysoka cena dodatkowych wycieczek oferowanych przez Rainbow, takie same wycieczki można było znaleźć w lokalnych biurach o wiele taniej. No i zupełnie niezrozumiałe jest dla mnie, dlaczego samolot lądował w Bodrum, co wymagało dodatkowo ponad dwóch godzin drogi w autokarze, zamiast w Izmirze, który jest o wiele bliżej...

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Październik w Sealight

    Sandra J 11.11.2025 | Termin pobytu: październik 2025 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    To był nasz 4 raz w Turcji, 3 w Kussadasi, 1 w hotelu Sealigt i na pewno ostatni. Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek, co najwyżej 4 i też uważam że to dużo. Jedzenie okropne, przez 7 dni codziennie jedliśmy omlety z show cooking albo kanapki z wędliną i warzywami, reszta potrawę niezjadliwa. Kolacje również nie najsmaczniejsze, ale na szczęście słodkości były bardzo dobre oraz owoce. Na obiedzie byliśmy raz, też nie byl najsmaczniejszy. Na plus lody przy basenie, piwo Carlsberg oraz drinki z alkoholem i bez. Snack bardzo średni, burgery słabe, ale sałatki np. z tuńczykiem bardzo dobra. Pokój nie najnowszy, ale czysty, suszarka ledwo działała, w łazience brak kontaktu, włosy swoją suszarką trzeba bylo suszyć w pokoju. Kolacja a'la Carte meksykańska również bez smaku jak i wszystkie posiłki w hotelu. Bardzo dużo lezakow na różnych poziomach hotelu, przy basenie, na plaży i jeszcze byl jeden poziom z widokiem na morze. Panie sprzyjające, barmani, kelnerzy, kucharze, obsluga w recepcji rewelacyjna, mega pomocna, zawsze uśmiechnięta, to chyba największy plus hotelu. A dodatkowy to empatia do zwierząt, na terenie hotelu były 2 psy i kilkanaście kotów, które widać ze są dobrze traktowane i obsługa byla miła wobec nich, zwierzaki bardzo przyjazne, ale nie natrętne. Transfer trwał okolo 2,5h, nigdy nie jechaliśmy tak długo, a to był nasz 3 raz w Kussadasi. Reasumując hotelu nie polecam przez wyżywienie, no i jak na 5 gwiazdek remont również by sie przydał.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje Kusadasi

    KARINA 24.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Z hotelu jesteśmy ogólnie zadowoleni głównie z jego położenia bliskości morza oraz miasta. W pokoju była uszkodzona klimatyzacja i przeniesiono nas dopiero po interwencji rezydentki . Na nasze zgłoszenia reakcji nie było. Jeżeli chodzi o posiłki były dość monotonne i z jakością bywało różnie. Czystość w pokojach ok. Bardzo dobre drinki.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wspaniałe wakacje, organizacja średnia

    Daria, --- 15.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Wspaniały hotel, piękne widoki. Bardzo różnorodne menu. obsługa miła, uśmiechnięta i uczynna. gdy usłyszeli nasz akcent to mówili po polsku 🙂 polecam wizytę w restauracji a la carte o zamówienie prawdziwego tureckiego kebaba- niebo w gębie! blisko do portu i bazaru, który polecam odwiedzić- można dojechać busem spod hotelu pod sam port za 1 euro/os lub taksówką za 6 euro. Piękne widoki, blisko na Ptasią wyspę. My wykupiliśmy wycieczkę fakultatywną do delfibarium i było super- możliwość zrobienia zdjęć z delfinami za 10 lub 15 euro i pływania z nimi. Pokoje czyste, codziennie sprzątane, sejf w cenie w pokoju, codziennie uzupełniany barek. Mnóstwo pozytywów, pyszne i różnorodne dania, snack bary, gofry , lody.. świetne baseny i zjeżdżalnie dla dzieci i dorosłych. Jeśli chodzi o minusy, to bardzo zawiodłam się na Pani rezydentce Kamili i animatorce Wiktorii. Wakacje spędzałam m.in. z córką 7 letnią i liczyłam na to, że Polska animatorka będzie w stanie zaopiekować się i uatrakcyjnić pobyt córce, która mimo że uczy się angielskiego to póki co nie potrafi płynnie konwersować z dziećmi po angielsku. Bardzo zawiodłam się na Pani Wiktorii- animacje Bardzo słabej jakosci- Dzień pirata polegał na ubraniu dzieci w koszulki, puszczeniu pirackiej muzyki i okrążeniu basenu.... podczas szumnie ogłaszanego party dla dzieci również była rundka koło basenu i nabeczki z napojami które podawali rodzice.. . gdyby mnie nie było przy córce to nie wiem czy otrzymałaby coś do jedzenia i picia. Pani Wiktoria w ogóle nie opiekiwala się dziećmi, nawet nie zauważyła że córka wróciła do mnie i męża bo była w budynku zajęta swoimi sprawami. nie starała się zapoznać dzieci z Polski, nic do nich nie mówiła. Zapraszając do zabaw wspólnych w basenie zwracała się do wszystkich po angielsku, zupełnie jakby wstydziła się polskiego pochodzenia... gdy jeden dzień była nieobecna, zastąpiła ją Pani Natalia z sąsiedniego hotelu Sealight Family- wielkie słowa uznania dla niej, zachęciła córkę do zabawy, okazała zainteresowanie, podczas wieczornych występów przejęła mikrofon i przemówiła do polskich dzieci po polsku, czego ani razu nie zrobiła Pani Wiktoria, a Polaków było w hotelu bardzo wielu. Co do Pani Kamili również rozczarowanie. Podała do siebie nr tel, a gdy wykupiliśmy wycieczkę fakultatywną i kierowca spóźniał się 20 min, próbowałam się z nią skontaktować bezskutecznie, ponieważ nie odbierała telefonu i nie oddzwaniała, a my nie wiedzieliśmy czy uda się nam dojechać. Ponadto worowadzila nas w błąd mówiąc, że będzie podczas wycieczki kierownik wycieczki i powie nam jak wrócić gdyby ktoś chciał pływać z delfinami- żadnego kierownika nie było, musieliśmy liczyć sami na siebie. Wyjazd z hotelu mieliśmy przed śniadaniem i Pani Kamila w imieniu Rainbow tour umieściła dzień wcześniej informacje, że dla gości opuszczających hotel przes śniadaniem będzie udostępniony nocny bufet w restauracji od północy do godz 5.00. Sugerując się tą informacją nie upewniałam się w recepcji na temat posiłku przed wyjazdem. Rano obudziliśmy się z mężem o 4.00 i jakież było nasze zdziwienie, gdy obsługa wyprosiła nas z restauracji. zapytałam w recepcji o nocny bufet- powiedzieli że nie ma żadnego posilku. Gdy przyjechał po nas autokar okazało się, że niektórzy goście mielone przygotowany lunch na wynos, który należało zgłosić do godz 20.00 poprzedniego dnia. Wiele rodzin o tym nie wiedziało, w rezultacie byliśmy głodni. Gdy zapytałam Panią Kamilę o to, dlaczego wprowadziła nas w błąd, bo gdyby nie informacja od Rainbow to na pewno zapytałabym w recepcji o posiłek, to Pani Kamila powiedziała że biuro nie ma obowiązku informowania o lunchu bo to jest w gestii hotelu.... I ogólnie nie bardzo przejęła się sytuacją, olewając temat.... duże rozczarowanie animatorką i rezydentką, które w mojej ocenienie spełniały swej funkcji jak należy. Jeśli ktoś ma problem z porozumiewaniem się po angielsku i liczy na polskiego rezydenta i animacje, to zdecydowanie nie polecam!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem