Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W pokojach. Brud jedzenie. Dobre. Ale. Zimne Rezydenci. Nie. Interesują. Się. Klientami. Tylko. Naganiają. Klientów. Na. Wycieczki. Hotel. Zasługuje. Na. Trzy. Gwiazdki. A. Nie. Na. Piec
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zasługuje na ledwo 3 gwiazdki, czasy jego świetności już dawno minęły. w dodatku obsługa na bardzo niskim poziomie. Na pewno bym go nikomu nie polecił a szczególnie w tej cenie.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd 10 dniowy że znajomymi z hotelu obok który jak kupowalismy5 wyjazd rok wcześniej był, tego samego właściciela i tu chyba problem. Dotarliśmy do hotelu o 8 rano na pokój czekaliśmy do ok12, ok 11 dostaliśmy opaski zeby5 coś zjeść i wypić Syl 6 latek dostał opaskę od razu. Mogliśmy korzystać z basenów. W pokoju okazało się że nie mamy dostawki dla dziecka -6 lat i ręcznika dla niego, w recepcji mówili że zaraz będzie finalnie nic się nie działo łóżko dotarło do pokoju bo 22 po kłótni bw recepcji. Pani rezydent na 2 hotele ( tak mieliśmy zorganizowane spotkanie), nie potrafiła powiedzieć nic konkretnego wprowadziła w błąd znajowch że nie powinni korzystać z baru i restauracji nad morzem podczas gdy te atrakcje i zjeżdżalnie były dostępne dla oby hoteli. Szczytem kombinowania i lenistwa że strony personelu było gdy w piątek restauracja otwarta do 17 planowo miała być zamknięta o 15 z powodu dużej ilości zamówień gdy stoliki byly wolne. Po awanturze jednego z gości resolauravke otworzono na nowo. Na głównie stołówce menu dziecięce i super nie uzupełnienie od 20 do kolacja wydawana od 19-21.30 Obsługa poproszona o uzupełnienie uśmiecha się o mówi że będzie za 10min po czym po 30 min nie się nie zmienia szkoda Mam wrażenie że zmiana właściciela nie pomogła hotelowi Obsługa obiecuje uśmiecha się i nie robi nic z problemem pierwszy raz spotkałam z takim stosunkiem do gości Nie polecam W łazience bez kontaktu W pokoju 2 kontakt pod telewizorem brań brzy łóżku Sprzątanie to niechlujne zascielenie łółka i dodanie papieru toaletowego Plus to basen fajna plaża prawie piaszczysta Podróż to cała noc i cały dzień z powrotem Ogólnie mam wrażenie że lenistwo ludzi doprowadza do obniżenia standardu wypoczynku w tych hotelu
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek,maks 3,5. W łazience mrowisko mrówek , po naszej interwencji otrzymaliśmy propozycje sprzątania. Niestety na drugi dzień mrówki znalazły się w łóżku ..Dopiero wtedy dostaliśmy inny pokój,mniejszy i niestety ale już nie z widokiem na morze tylko kondygnacje hotelu. Jedzenie średnie, dużo tłustych potraw, mało owoców, personel przemęczony i ma się wrażenie,że pracują tam z przymusu. Plaża co prawda hotelowa,wydzielona ale brudna,zaniedbana i mała. Niestety słaba jakość w stosunku do ceny jaką zapłaciliśmy ,tymbardziej że mamy porównanie z innym hotelem w innym dystrykcie w Turcji. Na pochwałę zasługują zdecydowanie kelnerzy i kucharze z restauracji Ar Carte - serwują tam dania z kuchni meksykańskiej,azjatyckiej,włoskiej ,no ale macie taką jedną kolację w pakiecie. To było jedyne miejsce w tym obiekcie gdzie czuło się faktycznie te 5 gwiazdek. Reszta niestety pozostawia wiele do życzenia .
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Najgorszego w moim życiu nie polecam ani hotelu ani biura podróży brak informacji wcześniejszej o tym że z hotelu obok się stołują itp
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Spędziłam w tym hotelu 7 dni początkiem sierpnia 2019 i bardzo się zawiodłam ! Powiem tak nie miałabym jakichkolwiek pretensji gdybym wykupiła wczasy w 3 gwiazdkowym hotelu! Rezerwowalismy wakacje już początkiem października 4 rodziny 15 osób zależało nam na dobrym i czystym hotelu z atrakcjami dla dzieci i tylko to ostatnie było na plus. Dostaliśmy śmierdzące pokoje z dwoma pojedynczymi łóżkami i jedna dostawka dla dzieci , ktore cały czas się rozsowaly ze nie wspomne o dziecku które spało między nami na łączeniach i wpadało do środka. Łazienka spleśniałe silikony ,brudna wszędzie : zlewy , baterie ,kosze (posiadam zdjęcia). Moje 3 letnie dziecko weszło do pokoju wzięło mnie za rękę i mówi „mamo wracajmy do domku tu śmierdzi „Panie sprzątające codziennie po prostu nie wyrabiają z ilością pokoi jakie maja przydzielone bo hotel jest naprawdę wielki a co za tym idzie codziennie czegoś zapomniały dodać . Recepcja i restauracja a nawet mogę napisać ze cały hotel udekorowany starymi szarymi od grubości kurzu kwiatami. Zastanawia mnie jak tak wielu Polaków którzy tam byli mogli tego wszystkiego nie widzieć a może właśnie dostajemy to co dostajemy bo nasze wymagania sa niewielkie ? Mówię biegle po Francusku i miałam okazje rozmawiać z wieloma Francuzami a było ich naprawdę sporo i większość podzielała nasze zdanie! Może wspomne o plusach które były ,bo mimo tego podobały nam się animacje położenie hotelu a także baseny na jedzenie tez nie narzekaliśmy a dziewczyny animatorki z Polski były na 6 *Malo kiedy pisze opinie ale tym razem postanowiłam się wyłamać może komuś pomoże zdecydować przy wyborze tego hotelu. Jeśli komuś wystarczy 3* to może śmiało jechać polecam ,natomiast jeśli ktoś liczy na 5* to niech wybierze coś innego bo i ich tam po prostu nie ma!!!
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Gdzie moja opinia i zdjęcia które tu wstawiłam? Prawdę chowacie pod dywan a publikujecie wasze kolorowe kłamstewka !! Co z wasza uczciwością i prawem podzielenia się wiarygodna opinia???
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety nie mogę wystawić pozytywnej opinii temu hotelowi, który wcale nie należał do najtańszych! Wycieczka wykupiona to wg oferty ultra all inclusive, niestety tylko z nazwy. Bywałam w innych krajach i hotelach, gdzie all inclusive miało o wiele bogatszą ofertę! Tutaj Posiłki obiadowe prawie zawsze były zimne i niedoprawione. Potrawy nieopisane, trzeba było pytać obsługi która rzadko mówiła po angielsku! Niestety na posiłkach nie było samoobsługi. Dania wydawane przez obsługę hotelową, która robiła to niejednokrotnie z łaską! Biorąc dwie łyżki sosu z mięsem czułaś się jak natrętny żarłok któremu nie przysługuje tyle! Turcy obsługiwani z uśmiechem i w pierwszej kolejności, czuć jawną dyskryminację! Brak owoców tropikalnych ciągle zestaw trzech kolorów jabłek plus czereśnie pomarańcze i arbuzy, czasem trafiły się morele czy brzoskwinie (o bananie czy ananasie lub nektarynce można było pomarzyć). W snack barze oczekiwanie na fast food to 45 minut po czym otrzymujesz zimnego hamburgera! Każdy z barów miał swoje godziny otwarcia np od 14-16 podczas gdy inne były w tym czasie zamknięte co powodowało wielkie kolejki. Przez wybrane godziny otwarcia barów były przestoje w dostępie do żywności. I tak np po powrocie z całodniowej wycieczki po 16.00 nie można było nigdzie nic zjeść bo wszystko było zamknięte. Trzeba było czekać do kolacji do 19.00. Po kolacji były dostępne tylko niejadalne orzeszki w Lobby i barze przy basenie. Po 24.00 była dostępna zupa, która smakowała jak pomyje. Co to za wakacje kiedy musisz stać po drinka 30 minut w ogromnej kolejce bo inne bary są w tym czasie zamknięte! Aquapark czynny tylko 2 godziny. Pokoje zniszczone! Drzwi od szafy były zepsute otworzyć i zamknąć mógł je tylko Herkules. Po moich wielu upomnieniach po 4 dniach pobytu szafa została prawie naprawiona. Drzwi nadal ciężko się przesuwały ale było to wykonalne! Klimatyzacja w nocy wydawała dziwne dźwięki i stukowy budząc nas! Żeby zjeść loda trzeba było przemierzyć pół hotelu i wyjść schodami na górę do tzw winter garden gdzie po odstaniu swojego w kolejce dostawałaś miniaturkę loda więcej Polakom nie przysługiwało! Za mało leżaków przy basenie i na plaży w stosunku do ilości gości hotelowych. Ciągła walka o leżaki i wiecznie zajęte od 6.00 rano! Plaża niby blisko ale a bardzo stromej góry zejście! Plaża krótka i wąska - ściśnięta, leżaki jeden na drugim. Nie wiem na jakiej podstawie ma błękitna flagę? Bar od restauracji były godziny ze niby był otwarty ale obsługa nie obsługiwała od strony basenów. Było to dość chamskie! Na moich oczach jednemu z Brytyjczyków ukradziono telefon komórkowy. Stało się to przy basenie i mówił że to obsługa. Ogólnie jak za te pieniądze myślę, że można wykupić o wiele lepszą wycieczkę w o wiele lepszym hotelu! Było dużo więcej nieprzyjemnych sytuacji, których nie chce mi się już opisywać. Te wszystkie mega pozytywne opinie chyba są kupione! Było o wiele więcej niezadowolonych gości. Nie polecam a nawet serdecznie odradzam!