Opinie o Sealight Resort Hotel

Kategoria lokalna: 5

5.4/6
(487 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.0
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.4
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    wypoczynek w październiku

    Andrzej, Łódź 28.10.2021 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Hotel wybraliśmy w styczniu, po uprzednim przeczytaniu bardzo pozytywnych opinii o tym hotelu. Niestety trochę się zawiedliśmy. Pokój mieliśmy na V piętrze z widokiem na ogrodzenie i zaplecze hotelu gdzie składowane były leżaki stoliki itp. nie przeszkadzało nam to bardzo z uwagi na fakt, że w pokoju spędza się bardzo mało czasu. Sam pokój ładny z wygodnym łóżkiem. Lodówka w pokoju uzupełniana napojami i wodami mineralnymi, w łazience tylko mydło w dozownikach. Obiekt nadszarpnięty zębem czasu, na pewno nie zasługuje na 5*. Jedzenie bardzo monotonne. Pierwszy raz w Turcji spotkałam się z brakiem wyboru ryb i serów!! Brak owoców morza. Mięso z grilla twarde niedopieczone i surowe dzięki czemu koty miały darmową ucztę. Nie należymy do osób roszczeniowych ale wybór i jakość jedzenia była na bardzo niskim poziomie. Kolacje a la carte, to pomyłka i szkoda czasu na jedzenie czegoś, co nie przypomina smakiem i wyglądem tematycznych kolacji. Picie tureckiej herbaty w innych hotelach to sama przyjemność, niestety tu wyjątek od reguły: słaba, bez zapachu i aromatu najchętniej przez obsługę nalewana do plastikowych kubków lub ew.do szklanek u nas znanych pod hasłem "musztardówka". Woda w basenie bardzo zimna, chyba, że ktoś lubi krioterapię. Drinki w barze i lobby bardzo dobre, zrobione z importowanych alkoholi, piwo butelkowane, lody, gofry i dobra kawa. Obsługa miła i sympatyczna. W 2019 roku byliśmy bardzo zadowoleni z pobytu w hotelu Palm Wings Ephesus i ten hotel przewyższa we wszystkich strefach Sealight, który przy nim wypada blado. Na zakończenie zachowanie rosyjskich turystów od lat jest naganne i to już mnie nie dziwi. Niestety niektórzy Polacy pozostawili po sobie niesmak. Picie na umór przy swoich dzieciach, nie zwracanie uwagi, co w tym czasie robią ich pociechy itd.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Niby ok. Ale nie ok.

    MAREK, Askim 09.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel ok. Ale są i minusy. Niby ultra all inclusiv, Tylko jak dla mnie nie do przyjęcia ,przyjazd do hotelu około 7rano a pani w recepcji mówi ze mamy poczekać w lobby na pokuj do około 12 bo tak sie zaczyna doba hotelowa. Ok rozumiem, ale dobiadujemy sie ze opaski do korzystania z posiłków itd dostaniemy dopiero o 11 bo taki mają regulamin , czyli po śniadaniu.Głodni po całonocnej podruży. Wielki minus nie polecam. Coś takiego w hotelu 5gwiazdkowym !!!. Reszta ok ale bez szału.Słyszałem ze ci którzy mieli wyjazd po południu musieli dopłacać za korzystanie po 12.00.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    rozczarowanie

    TOMI, --- 06.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Ogólnie jak na 5-cio gwiazdkowy hotel to o trzy za dużo. Super stołówka i jedzenie. Brak gniazdek przy szafkach nocnych, internet wi-fi tak wolny że nic nie dało sią przeglądać nie mówiąc o wysłaniu filmu czy zdjęcia, łazienka brudna, pod prysznicem grzyb, wentylator w łazience oblepiony kurzem i bardzo głośny, brak gniazdka w łazience, po wyjęciu szczotki do czyszczenia sedesu ze stojaka odruch wymiotny Plaża wąska i brudna. Zbyt krótkie godziny otwarcia siłowni i saun.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    średnio

    JULITA, TCZEW 23.10.2024 | Termin pobytu: październik 2024 | Tagi: 36-45 lat, ze znajomymi

    Co tu będę wiele pisać dla niektórych ludzi to może wakacje marzeń,ale nie dla nas.Jedzenie słabe nic na miejscu nie było smażone np.ryby mięso,żadnych owoców morza .Jedyny mały plusik to pokoje sprzątane codziennie byle jak ale były. Obsługa hotelowa nie interesowała się co wokół się dzieje.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie polecam

    EWELINA 15.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Pobyt w hotelu okazał się bardzo nieprzyjemny.W restauracji wielokrotnie trafiliśmy na brudne naczynia, sztućce(resztki jedzenia przyklejone) oraz klejące krzesła i stoły co budziło duży niepokój o higienę. Niestety,po jednym z posiłków 3 osoby doznały zatrucia pokarmowego co całkowicie zepsuło mój pobyt. Drinki słabej jakości.Z plusów bardzo dobra kawa po turecku i kolacja a La carte oraz lokalizacja hotelu,pokoje sprzątane codziennie.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    NIE POLECAM

    Piotr, Warszawa 09.06.2023 | Termin pobytu: maj 2023 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Witam. Otium to w praktyce dwa hotele, pierwszy 5 gwiazdek a drugi 4 gwiazdki ( Sealight Family Club ) i oba są w Państwa ofercie , rózni je cena . Wybierająć hotel Otium liczyłem na 5 gwizdek i się zawiodłem , goście hotelu 4 gwizdkowego maja pełny dostęp zarówno do pełnego wyżywienia jak i do całej infastruktury hotelu 5 gwizdkowego co przekłada się na sam pobyt. Problemów jest parę. Pierwszy to obsługa stołówki, brak miejsc w czasie posiłków, nieposprzatane naczynia , goście sami przekładaja naczynia bo jest problem z miejcem, brak pracowników szczególnie widać to w czasie obiadów i kolacji, pod koniec godzin obiadów i kolacji brak dań , ciast (kuchnia jak w hotelu o niższym standardzie). Drugi punkt to brak miejsca zarówno przy basenie jak i na plaży , brak ręczników ( menadżer po informacji, że brakuje ręczników tylko wzruszył ramionmi ). Trzeci punkt to Lobby, uważam że to wizytówka hotelu i podawanie kawy oraz drinkow w kubkach pastikowych nie przystoi, brak szklanek, kieliszków oraz kubeczków . Po co płacić za 5 gwiazdek jeśli różnica z Państwa stony to 1500 zł na jedna osobę , lepiej wykupić 4 gwiazdkowy hotel i kozystać z udogodnień hotelu Otium . Państwa firma Rainbow wie o zaistniałej sytułacji bo przekłada rezerwacje z hotelu Family na hotel Otium a więc naprawdę nie ma co rezerwować 5 gwiazdkowego hotelu i przepłacać . Data 02-03.06 to był szok co się działo zarówno w stołówce, na basenach i plaży ( była nawet kolonia ) . W dniu 8.06 odbywała się impreza młodych Bułgarów z hotelu 4 gwizadkowego na basenie Otium od 4 rano do 5 bez inerwencji hotelu . Nieprzyjemnych sytuacji było o wiele więcej. Hotelu nie polecam jako 5 gwizadkowego i czuję się OSZUKANY. Na plus miła obsługa i fajni animatorzy i opieka rezydenta.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Słaby hotel i bardzo słaba opieka Rainbow Tours

    TERESA, OSTRZESZEWO 14.06.2022 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Hotel oceniam na trzy gwiazdki. W restauracji ciągłe zamieszanie, nie sprzątane, Potrawy teoretycznie na ciepło zawsze zimne. Leżaki poniszczone i brudne (w trakcie wymiany jak odpowiada Rainbow Tours). Hotel położony na skraju miasta z drogą do centrum częściowo bez chodnika, wiodącą krętymi wąskimi uliczkami wśród zabudowy mieszkaniowej. Rezydentka mało kompetentna, nie potrafiła wskazać sposobu dojazdu do centrum miasta, a na informacje turystów, że jest to dolmusz nr 5 z przed hotelu była zadziwiona. Nie poinformowała o czasie i miejscu dyżuru w hotelu. Proponowane wycieczki przez Rainbow Tours to prawdziwa KATASTROFA. Wycieczka po Kusiadasi to przejazd autokarem przez miasto i wizyta w wytwórni i sklepie ze słodyczami, syropu z granatów itp. po wybitnie wysokich cenach. Następni punkt wycieczki to wytwórnia i sklep wyrobów ze skóry z nagabującymi sprzedawcami. Kolejna wycieczka to Hamam. Rozpoczęła się myciem rękawicami po dwie osoby na zmianę, jedną rękawicą przez jednego myjącego z niestosownymi dowcipami obsługi. Namoczony i rozgrzany klient siada holu w wejściu, gdzie jest duży ruch i chłód i czeka na masaż. Masażystki to kobiet wielkości 10-cio letnich dzieci pochodzące ze wschodu. Kładą cię na łóżku pokryty derką lepiącą się od oliwy, bez osobistego prześcieradła czy ręcznika. Dotykanie twarzą otworu jak i leżenie na tej mokrawej derce było mega OBRZYDLIWE. Po takim "zabiegu" to tylko błyskawiczna kąpie wydaje się wybawienie z opresj. Dziwę się że Rainbow Tours, w dobie około pandemicznej wystawia swoich klientów na takie ryzyka i godzi się na takie standardy. NIE POLECAM!

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Ocena hotelu

    Sebastian, Kalisz 04.08.2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel moim zdaniem ma dużo zawyżone gwiazdki jak na Turcję. Pokój który dostalismy na 9 piętrze był tak mały że zmieściło się tylko łóżko....stolik i krzesła już by nie weszły. Klimatyzacja chłodzi bardzo słabo, a nawet wogóle....dwa dni walczyłem w recepcji żeby ktoś to naprawił. Z ludźmi z którymi rozmawiałem mówili to samo.... Hotel położony w bardzo ładnym rejonie z ładnymi widokami. Obsługa hotelowa?......zero uśmiechu, barmani niemili w każdym barze. Drinki bardzo słabej jakości podawane w plastikach. O mochito można zapomnieć....Po prostu go nie robią... Bar przy basenie do 17.00 a o 16.20 już nie ma mowy że dostanie się jedzenie.....bo kelnerzy mówią że "finish" , Ogólnie obsługa robi wszystko z łaski. Zapisy na ala'card tylko od 10 do 11 , a żeby się tam dostać trzeba stanąć w kolejce już godzinę wcześniej...żenada!!!!! Jedzenie bardzo dobre i dużo. Animatorzy bardzo fajni. Są Polskie animatorki. Przynajmniej one się starają. Plaża fajna , piaszczysta. Nie potrzeba butów do wody. W wodzie dużo ryb, polecam zabrać gogle i fajkę. Podsumowując....są dużo lepsze hotele za te pieniądze.....widoki to nie wszystko. My już tam nie wrócimy.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Opinia. O. Wczasach

    Piotr, Żywiec 12.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    W pokojach. Brud jedzenie. Dobre. Ale. Zimne Rezydenci. Nie. Interesują. Się. Klientami. Tylko. Naganiają. Klientów. Na. Wycieczki. Hotel. Zasługuje. Na. Trzy. Gwiazdki. A. Nie. Na. Piec

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Przeciętny to zbyt wiele

    Piotr, Wodzisław Śląski 16.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Hotel zasługuje na ledwo 3 gwiazdki, czasy jego świetności już dawno minęły. w dodatku obsługa na bardzo niskim poziomie. Na pewno bym go nikomu nie polecił a szczególnie w tej cenie.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem