Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przy zatoce dość daleko od centrum. Bardzo duży teren, duży basen. Jedzenie powtarzalne ale duży wybór ( zawsze ryba robiona na dwa sposoby). Wady hotelu: 1. za mało leżaków- rezerwowanie zaczyna się już po godz.6:00, 2. obsługa poza pojedyńczymi przypadkami obrażona na cały świat, pracuje tam chyba za karę, 3. czystość do poprawki 4. powolne windy, duszno na holu na piętrach
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo dobrze zlokalizowany hotel, cisza,spokój blisko do plaży.Obiekt czysty,pokoje czyste ,każdy z pięknym widokiem na basen oraz morze.Wyżywienie bardzo smaczne dobrze doprawione.Wspaniałe arbuzy.Profesjonalny kelner ERCAN patrzy na gości oraz stolik szybko reaguje na wszystkie potrzeby. Barmanka TUANA również dba o gości. Drinki niestety bardzo słabej jakości alkohole tylko i wyłącznie miejscowe.Słabo klimatyzowana jadalnia.Rejon Bodrum z dobrym klimatem wilgotność na poziomie 20% przy rekordowych temperaturach 47 stopni.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Generalnie pobyt w hotelu Venosa bardzo udany, fajny pokój z basenem, dużo rozmaitego jedzenia, picia i ten widok:). Niestety minusem program animacyjny i Pani Rezydent, która średnio była zainteresowana klientami firmy Rainbow, mogłoby jej nie być i nie byłoby żadnej różnicy.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu spędziliśmy tygodniowy wypoczynek. Zacznę od dwóch minusów gdyż one sprawiły spory dyskomfort. Pierwszy to zajmowanie leżaków od 6:00 rano, to był koszmar, po śniadaniu już nie można było liczyć na wolny leżak ani przy basenie ani na plaży. Ludzie zajmowali sobie leżaki przy basenie i plaży, żeby przychodząc na posiłek móc położyć torby przy basenie a po zjedzenie wrócić na plaże. Brytyjczycy kompletnie nie mają pojęcia po co służą misy przy leżakach, papierosy były strzepywane na kafle a kubki wrzucane pod leżaki, niestety efektem tego był brud bo sprzątany był tylko basen. Na kolację należało przyjść na początek, gdyż później obsługa zajmowała się donoszeniem napojów a nie sprzątaniem stolików, więc na stolik można było czekać w nieskończoność. Z plusów to rewelacyjnie usytuowany hotel z pokojami z widokiem tylko na morze - to jest super rozwiązanie, bardzo duża ilość zjeżdżalni w Aquaparku, który jest nowoczesny i zadbany. Wymiennie działające zjeżdżalnie między Aquaparkiem a tymi przy basenach. Bardzo dobre jedzenie w ogromnych ilościach oraz przesympatyczną obsługą. Pokoje dość średnio sprzątanie, gdyż po umyciu podłogi miało się wrażenie że jest jeszcze brudniej. Każdego wieczoru w hotelu były różne animacje, w czasie dnia fajnie prowadzone animacje w wodzie, na plaży czy amfiteatrze. Bardzo dobrym rozwiązaniem hotelu są sklepiki, fryzjer oraz studio tatuażu (nawet z henny). Plaża średnio czysta, ale to za sprawą gości hotelowych, dość mocno żwirkowa, ale plusem jest brak fal co umożliwia spokojną kąpiel dzieciom. Dodatkowo jest fantastyczna promenada, która jest bardzo klimatyczna wieczorami. Muszę jeszcze wspomnieć o jednym, gdyż połowa sukcesu fajnego pobytu to rezydent w naszym przypadku rezydentka Anna, jeszcze nigdy nie mieliśmy tak profesjonalnej obsługi z tak ogromna wiedzą, która była przekazywana na każdym kroku za co serdecznie dziękujemy i jesteśmy oczarowani p. Anią.