Opinie klientów o Venosa Beach

5.5 /6
430 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.4
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Robert, warszawa 30.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Wakacje 2+1

Hotel ładny pokoje wymagające odświeżenia, baseny duże i aquapark genialny. Niestety jedzenie słabe, połowa obsługi nic a nic nie umie angielskiego.

4.0/6

Jarosław, Warszawa 20.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Polecam, ale mam pewne uwagi

Hotel bardzo duży, położony bezpośrednio przy piaszczystej plaży. Wejscie do wody łagodne, kamieni jest mało, w sierpniu woda w morzu gorąca. Baseny duże, woda czysta ciepła, dużo zjeżdżalni wodnych i atrakcji nie tylko dla dzieci. Plusem pokoju są wszystkie pokoje skierowane w stronę morza, zatoki. My byliśmy na 8 mym piętrze. Obsługa hotelu miła, pomocną, aczkolwiek sierpniu hotel był pełen i np na obsługę kelnerska w restauracji raczej nie można było liczyć. Jeżeli chodzi o wyżywienie to wybór bardzo duży, ale sporą monotonia szczególnie śniadania. Chleb i wędliny jak w krajach arabskich - bardzo słabe. Lunche i obiady trochę lepiej, ale w mojej ocenie do 5 gwiazdek to jednak sporo brakuje, szczególnie jakości. Na plus, że przy basenie jest snack bar, ze sporym wyborem przekąsek, np frytki, hamburgery, kebab, lody, etc. Alkoholu importowanego nie było dane mi uświadczyć w barach. Piwo efes z kija całkiem ok, wino średnie ale jeszcze uszło, mocne alkohole raczej nie zdatne do spożycia, radzę się zaopatrzyć w duty free. Obok hotelu są dwa markety, wszystko można kupić. Najsłabszy punkt hotelu, to chyba to że ma już ponad 10 lat i wydaje mi się że nie przeszedł ostatnio generalnego remontu. Zużycie widać wszędzie, porwana wykładzina, nam., nam w pokoju zarwalansie toaleta, telewizor bardzo stary, mało kanałów szczególnie dla dzieci. Koszmarem okazały się windy, kilkakrotnie czekaliśmy ponad 10 minut na przyjazd, na początku pobytu jedna z dwóch wind wogole nie zatrzymywała się na 8mym piętrze . Jeżeli chodzi o goscin o przeważaja Anglicy, sporro Polaków i Turków, Rosjan bardzo mało. Ogólnie hotel godny polecenia, ale w mojej ocenie tę opinię, że wszystko jest super trochę przesadzone. Pewnie przy mniejszym obciążeniu ocenionym trochę lepiej. Uwaga do właścicieli, chyba warto pomyśleć o remoncie po tym sezonie.

4.0/6

Daniel 19.07.2022

Lipiec'22

Hotel 5* wg tureckiej klasyfikacji wg polskiej miedzy 3 a 4 *. Sprzątają pokoje ale robią to bardzo niechlujnie, nawet jak zostawiasz napiwki. Wyżywienie bardzo monotonne, trzeciego dnia już wiesz gdzie co leży i nie są w stanie niczym cię zaskoczyć. Oczywiście wybór jest duży ale jakość posiłku nie porywa. Obsługa podczas posiłków to zależy jak trafisz, ktoś zaproponuje ci jakiś napój albo będzie przez cały czas unikał twojego kontaktu wzrokowego. Komunikacja po angielsku w recepcji bardzo dobra a w pozostałych częściach hotelu wygląda różnie. Lokalizacja ok. 5 km od centrum Didim. Można dojechać dolmuszem który pojawia się co ok. 20 min.

4.0/6

Ewelina 12.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Venosa opinia hotelu

Hotel oceniam jako średni/dobry. Położenie ładne, trochę na odludziu, długi dojazd z lotniska 1,5h. Główne mankamenty to: obsługa i wyżywienie. Byliśmy rok temu w Turcji w Limak Lara, gdzie obsługa i wyżywienie było o poziom wyżej. Obsługa nie zna j. angielskiego poza nazwami drinków i paru słów; Plaża sprzątana 1x dziennie, a potem śmieci leżą do kolejnego dnia, również łazienki przy basenie/morzu mogłyby być częściej sprzątane. Hotel reklamował się świeżo wyciskanymi sokami, a prawda była taka że często wlewali do pojemnika soki z wielkiego kartonu i do tego dolewali trochę wyciskanego sok i taką mieszankę serwowali gościom. Za mała ilość kelnerów na obiadach/kolacjach, więc trzeba było samemu chodzić po napoje itp. Na basenie też kelnerzy nie nosili napoi i owoców co można spotkać w innych hotelach podobnej kategorii. Wyżywienie bardzo monotonne, obiad i kolacja to było w zasadzie to samo jedzenie, znaliśmy je na pamięć bo nawet nie różniło się pomiędzy dniami, jedno i to samo. Mały wybór owoców, przez cały tydzień nie było nawet melona, tylko arbuz i arbuz. Pokój ok - schludny, widok na morze, cicha klimatyzacja, sejf, mały tv, sprzątanie już trochę gorsze, codzienna wymiana ręczników nie jest standardem, brak szamponu. Plaża ładna, piaszczysto-żwirowa, płytkie długie wejście do morza, niestety po kamieniach. Pomost na plus. Dużo atrakcji dla dzieci, zjeżdżalni itp, niestety cześć z nich czynna tylko w wybranych godzinach (2x dziennie po 2h). Lodówki z butelkami wody na plus, napoje alkoholowe lokalne, słabe, nic specjalnego, aby napić się czegoś lepszego to trzeba zapłacić.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem