Kategoria lokalna 5
5.0/6
Hotel zasługuje na swoje wysokie oceny ale nie jest bez wad. Wyjazd w lipcu, na tydzień z całą rodziną, czyli 2 osoby dorosłe i 2 dzieci (6 lat i 10 miesięcy). W hotelu głównie goście z Anglii, Turcji, Słowacji, Czech i Polski. Przynajmniej te nacje zauważyliśmy. Nie spotkaliśmy ani jednej osoby z nacji przez nas nielubianej. PLUSY: - obsługa - przyjazna i pomocna. - jedzenie - urozmaicone, smaczne, każdy znajdzie coś dla siebie. - baseny - bardzo duży basen główny, atrakcyjny aquapark. Woda przyjemna, w brodziku dla dzieci pod koniec dnia przy 39 stopniach to wręcz za ciepła :). - pogoda - temperatury od 36 do 39 stopni. Ale nie jest ona uciążliwa. Przez prawie wszystkie dni wiał przyjemny wiatr, który miło chłodził. - animacje dla dzieci - super mini club dla dzieci. Na obiekcie pracują w ramach figoklubu polskie animatorki. Są 2 okienka zajęć dla dzieci i w tym czasie dzieci od 4 lat można zostawić pod ich opieką. Panie są super i nasze dziecko codziennie tam chodziło i zawsze było bardzo zadowolone. Pod wieczór standardowo mini disco dla dzieci. - animacje dla dorosłych - pod wieczór codziennie ok godzinny występ. Profesjonalny. Warto odwiedzać. Później zabawa w beach barze. Codziennie coś nowego. Tutaj niestety za dużo nie korzystaliśmy bo dzieci :). - pokój - przestronny, ogólnie zadbany. Mieliśmy pecha bo klimatyzacja pod koniec wyjazdu nam się przez 2 noce zepsuła, a przy 28 stopniach w nocy ciężko się śpi ale to nie wina hotelu. Rzeczy czasem się psują. Po zgłoszeniu od razu klimatyzację naprawiali. MINUSY: - leżaki - polityka z leżakami przy basenie to uważam jest dramat. To jest coś co powinno się zmienić. Ogólnie jest tak, że hotel pozwala na rezerwację leżaków po 8 rano. Przed 8 rano ręczniki z leżaków powinny być zabierane. Niestety nikt tego nie egzekwuje. Leżaki są rezerwowane przez gości od 6 rano. Jak ktoś planuje przyjść na basen o 8 to już wszystkie leżaki są zajęte (zarezerwowane). Ludzie często rezerwują sobie leżaki po 6 rano i potem przychodzą na basen po 12, 13, 14. Często leżaki mimo, że zarezerwowane to nie są przez godziny zajmowane. Dramat. To powinno się zmienić. Albo powinni dokupić leżaków albo zmienić politykę. Najgorzej jest pierwszego albo drugiego dnia, kiedy nie zna się zwyczajów. Widzieliśmy jak nowi goście co dopiero przyjechali do hotelu, krążyli ok 12 albo 15 wokół basenu źli, że nie mają gdzie się położyć. Płacąc takie pieniądze za hotel, za wakacje gdzie człowiek chce odpocząć, za niedopuszczalną uważam sytuację że nie ma żadnego leżaka wolnego przy basenie albo że trzeba wstawać ok 7 aby móc taki leżak sobie zarezerwować. - czystość w pokojach - tutaj dam niewielki minus. Ogólnie pokoje są sprzątane codziennie. Tylko, że są to takie porządki powierzchowne. Nasza córka 10 miesięczna dużo raczkuje. Jak chwilę raczkowała po podłodze to miała całe nogi stopy czarne. Mimo minusów polecam pobyt w hotelu :). Jak przyzwyczaicie się do porannego wstawania, żeby zarezerwować leżak to hotel oferuje super wakacje :).
Bartosz, Reda - 05.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024
1/2 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Hotel nadgryziony zębem czasu ale czysty, jedzenie bardzo dobre i miła obsługa. widok z balkonu super. Bliskość aquaparku ważnym elementem pobytu z dziećmi.
Magdalena, Nowa Wola - 29.08.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2023
2/2 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Pobyt w hotelu wspominamy bardzo pozytywnie. Sam hotel bardzo fajny, widok z balkonu rewelacyjny. Byliśmy razem z jeszcze jedną rodziną, pokoje mieliśmy obok siebie a pomiędzy nimi były podwójne drzwi. Dzieci były przeszczęśliwe, a my spokojni że nie robią hałasu na korytarzach i nigdzie nie uciekną. W pokojach jest czajnik, saszetki z herbata/kawą. Łóżka bardzo duże, można spokojnie się wyspać nawet gdy jakiś szkrab wkradnie się do środka:) W Venosa Beach nie idzie być głodnym. Praktycznie non stop jest jakiś punkt/restauracja all inclusive otwarta. Bary czynne 24h na dobę. Wszędzie kelnerzy na bieżąco sprzątają puste talerze, szklanki itp. Co do czystości nie idzie się doczepić. Dzieci korzystały z Figloklubu i były zachwycone. Panie - Polki się z nimi bawiły, organizowały im czas. Obsługa recepcji bardzo pomocna, nie było z niczym problemu. Jedyna rzecz, jaka mi się nie podobała to ręczniki basenowe. Były cienkie, krótkie i słabej jakości ( wiem że to szczegół, ale tylko taki minus zauważyłam).
Ewa, Zbąszyń - 24.09.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018
13/18 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Bylismy w Venosie po raz drugi. Hotel bardzo porządny, a obsługa niezwykle miła .Szczególnie przyjaźni kelnerzy Josef i jego przyjaciel z pokoju. Niestety widać, że hotel trochę podupadł. Dwa razu utknęliśmy w windzie i wyciagali nas po pół godzinnym postoju na półpietrze. Nasza córka nie chciała jeździć wiecej windą, więc mieszkajac na 9 pietrze trochę pobiegaliśmy. Animatrzy bardzo mili i aktywnie organizowali wypoczynek. PPnie z miniklubu rewelacyjne. Pan Patryk z figloklubu bardzo miły i serdeczny. Pozdrawiamy. Sprzatanie bez zarzutu, jedzenie dobre. Pokoje przestronne. Szczególnie polecam restaurację rybną. Minusem jest położenie hotelu nie ma gdzie iść na spacer. Niestety wybralismy inny hotel na kolejne wakacje. Chociaż wracamy do Didim.
Izabela Agata, Zduńska Wola - 28.11.2017
5/5 uznało opinię za pomocną