Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.0/6
Arkadiusz Jerzy, Władysławowo 26.04.2024 Termin pobytu: wrzesień 2023
pobyt średnio udany
hotel o bardzo średniej czystości i głośny nocami szczególnie jak trafo się pokój nad all 24 i pijących gości do rana. jedzenie dobre
3.0/6
Justyna , Kraków 18.09.2022
Hotel Venosa Beach
Hotel niestety nie zasługuje na miano 5* Resort and SPA.Położony na uboczu posiadający niby własną plażę, która jest malutka i otwarta( śpią i załatwiają się na niej w ciągu dnia bezdomne pieski). Materace na leżakach okropnie brudne. Mało leżaków na basenie, ale to też dlatego że teren mały i oczywiście o 7 rano już nie było miejsca na basenie, bo wszystko zarezerwowane ręcznikami ( co za drobną opłatą robiła też obsługa). Cały teren hotelu bardzo malutki, w zasadzie oprócz pomostu to nie ma gdzie pospacerować. Wokół hotelu też nie ma miejsca na spacery, pustkowie.Jedyną atrakcją na spacer jest plaża publiczna łącząca się z plażą hotelową ( ale bardzo brudna i zatłoczona). Skromny wybór posiłków jak na 5* hotel, ubogo bardzo w owoce. Ogólnie nie wiem skąd tyle zachwytów nad tym hotelem. Bez nadęcia dałabym 4*, ale. Obsługa jak to w Turcji część się stara, a część nie ;). Ogólnie nie jestem zachwycona i na pewno nie za taką cenę.
3.0/6
Ewalina i Michał, Warszawa 06.02.2020
Niestety ale rozczarowanie
Pobyt tygodniowy z dzieckiem 1.5 roku - organizatorem biuro Rainbow. Kompletnie niezrozumiałe są dla nas oceny, w tym 4.5 na Tripadvisor i 5 gwiazdek. Jakość, jedzenie, serwis to co najwyżej 3 gwiazdki. Mamy porównanie do innego 5-gwiazdkowego hotelu w Turcji sprzed 2 miesięcy. Zacznę po kolei: - zajęcia w miniclubie dla dzieci od 4 roku życia, to jasne, weszliśmy z córką na chwilę, żeby się pobawiła pod naszą opieką, zabawki nieliczne, a i te zniszczone, mata na podłodze poplamiona, owady wszędzie, obrzydlistwo po prostu, więcej tam nie weszliśmy; - plac zabaw przez większość dnia w pełnym słońcu; - menu dla dzieci to farsa: mrożone nuggetsy, mrożone frytki i burgery, rozgotowany makaron, zupa taka sama jak dla dorosłych, bułki hamburgerowe z paczki; - menu dietetyczne to rozgotowany ryż i twarde jak podeszwa gotowane mięso; - jednego dnia serwowano sushi z twardym, niedogotowanym ryżem; - w snack barze codziennie już około 15 brak placków gozleme, mimo reklamy, że są, podobnie kończyło się mięso z kebaba, głównie dostępne mrożone nuggetsy, mrożone krążki cebulowe i mrożone hamburgery; - restauracja włoska a la carte to farsa: żylaste mięso podawane jako carpaccio z kawałkami surimi, salatka cezar to trzy grzanki i łyżeczka majonezu z anchois, wino lokalne, nie włoskie; - lokalne wino w cenie tak kwaśne, że nie do picia; - animacje na basenie tak głośne, że właściwie nie ma miejsca nawet na plaży, w którym można byłoby sie schronić, aby ich nie słyszeć; - pokoje tylko z prysznicem, powiedziano nam, że innych nie ma, wanienki dziecięcej także hotel nie posiada; - minibar w pokoju pusty, jedynie butelka wody; - leżaki rezerwowane o 7 rano, przy czym stoisko do pobrania ręczników czynne od 9, czyli trzeba zabrać ręczniki z dnia poprzedniego do pokoju, aby móc zarezerwować leżak o 7 rano; - gdy chcieliśmy pobrać nowe ręczniki w porze poobiedniej, odmówiono nam, bo ręczników już nie było; - brak parasoli, w związku z tym tylko niewielka część leżaków w cieniu pod daszkiem, bardzo duża ilość w pełnym słońcu; - jakość sprzątania dyskusyjna, jak przyjechaliśmy koło łóżka leżał papierek po saszetce z cukrem, sprawdziliśmy, nie zniknął ani następnego dnia, ani kolejnego; - sprzątanie pokoju z dnia na dzień bardziej powierzchowne, ostatnie dni to właściwie wymiana ręczników, - kubek do mycia zębów w śmierdzącej folii, nie do użytku; - animacje do 23-24 codziennie, nie da się otworzyć okna, bo jest tak głośno; - wifi na plaży właściwie nie działa; - windy wolne i przepełnione, zdarza się, że nie zatrzymują się na wezwanie; - stoły w restauracji wycierane brudną ścierką, - rozklekotane łóżeczko dziecięce z połamanymi elementami plastikowymi, po prośbie o wymianę, wymienione na dokładnie tak samo rozklekotane z połamanymi elementami. Wśród plusów zacieniony brodzik, płytkie morze, zadbana plaża, cztery hamaki ustawione na terenie hotelu, ładnie urządzona czytelnia i kawiarnia i segregacja śmieci. Ale plusy nie rekompensują w żaden sposób wszystkich braków. Byliśmy wcześniej w Xanadu i to gigantyczna przepaść jakości i serwisu. Chociaż wg Tripadvisora pod względem hoteli przyjaznych dzieciom w Turcji, Xanadu zajmuje miejsce 9, a Venosa 18, to jednak okazuje się, że są to hotele nie do porówania. Absolutnie to nie są standardy 5-gwiazdkowego hotelu. Absolutnie nie polecamy, zwłaszcza rodzinom z małymi dziećmi. Zresztą poziom jedzenia z kids menu i snack baru nie posłuży dziecku w żadnym wieku. Daję dwie gwiazdki, ponieważ obsługa była w większości uprzejma i miła, osoby pracujące w ogrodzie wykonują ciężķą pracę, więc nie chcę być niesprawiedliwa. W obsłudze większość to właściwie dzieciaki, bardzo młodzi ludzie.
3.0/6
KAMIL, Karlino 17.06.2024 Termin pobytu: czerwiec 2024
Ocena Venosa Beach
Hotel Venosa naszym zdaniem nie zasługuje na 5 gwiazdek , ponieważ w pokojach brak jednorazowych szamponów,odżywek(żel pod prysznicem w pokoju był zepsuty i przez cały pobyt nikt tego nie naprawił). Jak na taki duży hotel brak barów samoobsługi .Jedzenie nie było za ciekawe. Brak animacji dla dzieci. Codzienna walka o leżaki. Jak chce się mieć fajne miejsce to już w nocy trzeba zając leżak. A teraz plusy - Cudowne widoki z 7 piętra (pokój 1701).,ciepła woda w basenie, piękna roślinność, blisko do plaży. Na 5 gwiazdek zasługuje jedynie OBSŁUGA,KELNERZY I BARMANI, którzy do czlowieka podchodzą z uśmiechem i szacunkiem.