Kategoria lokalna 5
4.0/6
Hotel 5* wg tureckiej klasyfikacji wg polskiej miedzy 3 a 4 *. Sprzątają pokoje ale robią to bardzo niechlujnie, nawet jak zostawiasz napiwki. Wyżywienie bardzo monotonne, trzeciego dnia już wiesz gdzie co leży i nie są w stanie niczym cię zaskoczyć. Oczywiście wybór jest duży ale jakość posiłku nie porywa. Obsługa podczas posiłków to zależy jak trafisz, ktoś zaproponuje ci jakiś napój albo będzie przez cały czas unikał twojego kontaktu wzrokowego. Komunikacja po angielsku w recepcji bardzo dobra a w pozostałych częściach hotelu wygląda różnie. Lokalizacja ok. 5 km od centrum Didim. Można dojechać dolmuszem który pojawia się co ok. 20 min.
Daniel - 19.07.2022
7/8 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel oceniam jako średni/dobry. Położenie ładne, trochę na odludziu, długi dojazd z lotniska 1,5h. Główne mankamenty to: obsługa i wyżywienie. Byliśmy rok temu w Turcji w Limak Lara, gdzie obsługa i wyżywienie było o poziom wyżej. Obsługa nie zna j. angielskiego poza nazwami drinków i paru słów; Plaża sprzątana 1x dziennie, a potem śmieci leżą do kolejnego dnia, również łazienki przy basenie/morzu mogłyby być częściej sprzątane. Hotel reklamował się świeżo wyciskanymi sokami, a prawda była taka że często wlewali do pojemnika soki z wielkiego kartonu i do tego dolewali trochę wyciskanego sok i taką mieszankę serwowali gościom. Za mała ilość kelnerów na obiadach/kolacjach, więc trzeba było samemu chodzić po napoje itp. Na basenie też kelnerzy nie nosili napoi i owoców co można spotkać w innych hotelach podobnej kategorii. Wyżywienie bardzo monotonne, obiad i kolacja to było w zasadzie to samo jedzenie, znaliśmy je na pamięć bo nawet nie różniło się pomiędzy dniami, jedno i to samo. Mały wybór owoców, przez cały tydzień nie było nawet melona, tylko arbuz i arbuz. Pokój ok - schludny, widok na morze, cicha klimatyzacja, sejf, mały tv, sprzątanie już trochę gorsze, codzienna wymiana ręczników nie jest standardem, brak szamponu. Plaża ładna, piaszczysto-żwirowa, płytkie długie wejście do morza, niestety po kamieniach. Pomost na plus. Dużo atrakcji dla dzieci, zjeżdżalni itp, niestety cześć z nich czynna tylko w wybranych godzinach (2x dziennie po 2h). Lodówki z butelkami wody na plus, napoje alkoholowe lokalne, słabe, nic specjalnego, aby napić się czegoś lepszego to trzeba zapłacić.
Ewelina - 12.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024
3/3 uznało opinię za pomocną
4.0/6
W pokoju problem z klimatyzacja. Po przyjeździe nie działa w ogóle, później nie można jej było wyłączyć. Podczas pobytu 10dniowego jeszcze dwukrotnie klimatyzacja się wyłączała i trzeba było czekać na naprawdę przez technika. Przy początkowych problemach z klimatyzacją i zgłoszonej potrzebie zmiany pokoju-też był problem z klimatyzacją (nie można jej było włączyć) i to nawet po rzekomej wizycie technika. Drugiego czy trzeciego dnia przez kilka godz nie było wody w związku z pęknięciem rury na 10p. Wszelakie dopytywanie się w recepcji było ucinane jako ‘general problem’ przez mało sympatyczną panią. Hotel posiada wiele atrakcji jednakże powyższe wskazuje, że nie jest to nowy obiekt, który winien przejść remont. Figloklub również mógłby być bardziej atrakcyjny, z zajęciami dla dzieci, a często było to po prostu puszczanie bajek czy filmów, panie siedzące z telefonami.
Magdalena, --- - 04.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024
1/1 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Hotel na takim sobie poziomie. Ale napewno nie jest to hotel 5*. Uczciwe standardowe max 4*. Są starania ze strony obsługi ale jest bardzo dużo niedociągnięć. Sprzątanie akceptowalne ale bez szału. Napewno nie na 5*. Bardzo duża odczuwalna presja ze strony obsługi na napiwki, w hotelu 5* bardzo krępująca dla gości. Leżaki o godzinie 7:00 niedostępne przy basenie i przy morzu. Brak reakcji obsługi na chodzenie bez okrycia w restauracji-zostawiam bez komentarza. Jedzenie dobre ale jak na hotel 5* to bardzo słabo. W hotelach 4* jadłem o wiele lepiej. Częste braki lodu do drinków w barach co przy +38 jest bardzo komfortowe. Ogólnie mam bardzo mieszane odczucia. W nazwie i cenie hotel 5* a pobyt w niższym standardzie. Napewno nie polecam nikomu.
ŁUKASZ, BIAŁYSTOK - 11.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024
4/4 uznało opinię za pomocną