5.5/6 (546 opinii)
Kategoria lokalna 5
3.5/6
Sam hotel pod względem atrakcji dla dzieci ok. Brodzik, zjeżdżalnie, aquapark. Wszędzie jednak zimna woda. Ani jeden z basenów i brodzików dla dzieci nie miał podgrzewanej wody. Jedzenie powtarzalne. Przy dłuższym pobycie nudzi się. Obsługa restauracji miła, pomocna. Czystość pokoi pozostawia wiele do życzenia. Pokoje sprzątne powierzchownie, ogólny problem z czystością. Zdecydowanie hotel nie zasluguje na 5 gwiazdek.
3.5/6
Niestety warunki zawarte w umowie i ofercie hotelu nie pokrywają się z prawdą - w pokoju brak płatnego minibaru, sejfu, suszarki, czajnika, kubków, zestawu kosmetyków. W pokoju nie mieliśmy ciepłej wody i psuła się klimatyzacja - dopiero po trzykrotnym kontakcie z recepcją wymieniono nam pokój. Po przyjeździe późno w nocy nie otrzymaliśmy posiłku, pomimo że w informacji jest bar czynny do godziny 2:00 w nocy (ok, tutaj wiemy że godziny serwowania posiłków mogą się zmienić, natomiast inna grupa z Rainbow otrzymała kolację a również przyjechali w nocy). Rezydentka twierdziła, że jest możliwość rezerwacji kolacji w restauracji a’la carte, która jak się okazało nie istnieje. Jedzenie smaczne, w restauracji starają się utrzymać porządek natomiast szklanki za każdym razem były brudne i przerzuciliśmy się na jednorazowe. Kuchnia wyrozumiała dla kobiety ciężarnej za co dziękujemy. Drinki bardzo słabej jakości - zmieszanie kilku soków z dyspensera, jeśli liczycie że napijecie się tu Mohito czy Pinacolady możecie zapomnieć. Brak wody butelkowej - ludzie napełniali wodę do swoich butelek z dyspensera w lobby lub restauracji. Pokoje sprzątane codziennie. Za mało leżaków nad basenem. Za mało stolików i krzeseł na zewnątrz - nam nie udało się skorzystać. Brak ręcznika lub suszarki do rąk w toaletach ogólnodostępnych. Brak uchwytu na papier toaletowy w toalecie w pokoju, brak jednej szafki nocnej (widocznie nie zmieściła się, więc jeden telefon zawsze nam wisiał na ładowarce). Animacje codziennie takie same. Jakość hotelu o wiele niższa niż się spodziewaliśmy. Największy atut - widok z pokoju na Morze, plaża zaraz obok hotelu i promenada, polecamy serdecznie wycieczkę do Nessebaru na własną rękę (autobusem) i powrót statkiem wycieczkowym. Bulgaria ogólnie wypadła słabo, lotnisko brudne, drinki z baru na plaży zwarzyły się. Więcej nie wrócimy.
3.5/6
Pierwsze co mi nasuwa mi się na usta to hotel nie szanuje ludzi niepalących. Wszędzie można palić na posiłkach na zewnątrz ,przy basenie w kawiarni na zewnątrz .MASAKRA. Jedynie co przy basenie w strefie dla dzieci jest zakaz palenia -ale jest dużo dzieci .Dostałam pokój dwu piętrowy .Niby fajnie ale za każdym razem jak coś się zapomniało trzeba było latać po schodach. Pokój na poziomie recepcji. Większość polaków dostała 4 i 6 piętro.Pokoje nawet dwu izbowe ,sypialnia i salon.Jedzenia dużo ale większość dań to codziennie to samo. Są kolacje tematyczne .Nam udało się załapać na Japońską i Turecką pobyt na 10 dni. Poza tym są restaurację ala kartę .Byłam w Tureckiej jedzenie dobre .Z tego co opowiadali inni rybna i włoska też dobre.pokoje co dziennie mają wymieniane ręczniki i słane łóżko ale nie są sprzątane.Pierwszego dnia w dolnej łazience na podłodze miałam awarię trochę uprzątnęłam i do końca była plama.hotel nie za dużą ma powierzchnię .
3.0/6
hotel o bardzo średniej czystości i głośny nocami szczególnie jak trafo się pokój nad all 24 i pijących gości do rana. jedzenie dobre