Opinie o Venosa Beach

5.5/6 (546 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.5/6
546 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.4
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Hotel Venosa Beach

    Hotel niestety nie zasługuje na miano 5* Resort and SPA.Położony na uboczu posiadający niby własną plażę, która jest malutka i otwarta( śpią i załatwiają się na niej w ciągu dnia bezdomne pieski). Materace na leżakach okropnie brudne. Mało leżaków na basenie, ale to też dlatego że teren mały i oczywiście o 7 rano już nie było miejsca na basenie, bo wszystko zarezerwowane ręcznikami ( co za drobną opłatą robiła też obsługa). Cały teren hotelu bardzo malutki, w zasadzie oprócz pomostu to nie ma gdzie pospacerować. Wokół hotelu też nie ma miejsca na spacery, pustkowie.Jedyną atrakcją na spacer jest plaża publiczna łącząca się z plażą hotelową ( ale bardzo brudna i zatłoczona). Skromny wybór posiłków jak na 5* hotel, ubogo bardzo w owoce. Ogólnie nie wiem skąd tyle zachwytów nad tym hotelem. Bez nadęcia dałabym 4*, ale. Obsługa jak to w Turcji część się stara, a część nie ;). Ogólnie nie jestem zachwycona i na pewno nie za taką cenę.

    Justyna , Kraków - 18.09.2022

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Udany wyjazd

    Nie miałem zarzutów wobec hotelu. Pokój bez problemów, hotel sam w sobie dobrze wyglądający. Na zewnątrz jeden duży basen, z leżakami gdzie część była pod zadaszeniem jak ktoś chciał. Transfer też nie straszny, godzina i 20 minut.

    Krzysztof, Poznań - 24.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Niestety ale rozczarowanie

    Pobyt tygodniowy z dzieckiem 1.5 roku - organizatorem biuro Rainbow. Kompletnie niezrozumiałe są dla nas oceny, w tym 4.5 na Tripadvisor i 5 gwiazdek. Jakość, jedzenie, serwis to co najwyżej 3 gwiazdki. Mamy porównanie do innego 5-gwiazdkowego hotelu w Turcji sprzed 2 miesięcy. Zacznę po kolei: - zajęcia w miniclubie dla dzieci od 4 roku życia, to jasne, weszliśmy z córką na chwilę, żeby się pobawiła pod naszą opieką, zabawki nieliczne, a i te zniszczone, mata na podłodze poplamiona, owady wszędzie, obrzydlistwo po prostu, więcej tam nie weszliśmy; - plac zabaw przez większość dnia w pełnym słońcu; - menu dla dzieci to farsa: mrożone nuggetsy, mrożone frytki i burgery, rozgotowany makaron, zupa taka sama jak dla dorosłych, bułki hamburgerowe z paczki; - menu dietetyczne to rozgotowany ryż i twarde jak podeszwa gotowane mięso; - jednego dnia serwowano sushi z twardym, niedogotowanym ryżem; - w snack barze codziennie już około 15 brak placków gozleme, mimo reklamy, że są, podobnie kończyło się mięso z kebaba, głównie dostępne mrożone nuggetsy, mrożone krążki cebulowe i mrożone hamburgery; - restauracja włoska a la carte to farsa: żylaste mięso podawane jako carpaccio z kawałkami surimi, salatka cezar to trzy grzanki i łyżeczka majonezu z anchois, wino lokalne, nie włoskie; - lokalne wino w cenie tak kwaśne, że nie do picia; - animacje na basenie tak głośne, że właściwie nie ma miejsca nawet na plaży, w którym można byłoby sie schronić, aby ich nie słyszeć; - pokoje tylko z prysznicem, powiedziano nam, że innych nie ma, wanienki dziecięcej także hotel nie posiada; - minibar w pokoju pusty, jedynie butelka wody; - leżaki rezerwowane o 7 rano, przy czym stoisko do pobrania ręczników czynne od 9, czyli trzeba zabrać ręczniki z dnia poprzedniego do pokoju, aby móc zarezerwować leżak o 7 rano; - gdy chcieliśmy pobrać nowe ręczniki w porze poobiedniej, odmówiono nam, bo ręczników już nie było; - brak parasoli, w związku z tym tylko niewielka część leżaków w cieniu pod daszkiem, bardzo duża ilość w pełnym słońcu; - jakość sprzątania dyskusyjna, jak przyjechaliśmy koło łóżka leżał papierek po saszetce z cukrem, sprawdziliśmy, nie zniknął ani następnego dnia, ani kolejnego; - sprzątanie pokoju z dnia na dzień bardziej powierzchowne, ostatnie dni to właściwie wymiana ręczników, - kubek do mycia zębów w śmierdzącej folii, nie do użytku; - animacje do 23-24 codziennie, nie da się otworzyć okna, bo jest tak głośno; - wifi na plaży właściwie nie działa; - windy wolne i przepełnione, zdarza się, że nie zatrzymują się na wezwanie; - stoły w restauracji wycierane brudną ścierką, - rozklekotane łóżeczko dziecięce z połamanymi elementami plastikowymi, po prośbie o wymianę, wymienione na dokładnie tak samo rozklekotane z połamanymi elementami. Wśród plusów zacieniony brodzik, płytkie morze, zadbana plaża, cztery hamaki ustawione na terenie hotelu, ładnie urządzona czytelnia i kawiarnia i segregacja śmieci. Ale plusy nie rekompensują w żaden sposób wszystkich braków. Byliśmy wcześniej w Xanadu i to gigantyczna przepaść jakości i serwisu. Chociaż wg Tripadvisora pod względem hoteli przyjaznych dzieciom w Turcji, Xanadu zajmuje miejsce 9, a Venosa 18, to jednak okazuje się, że są to hotele nie do porówania. Absolutnie to nie są standardy 5-gwiazdkowego hotelu. Absolutnie nie polecamy, zwłaszcza rodzinom z małymi dziećmi. Zresztą poziom jedzenia z kids menu i snack baru nie posłuży dziecku w żadnym wieku. Daję dwie gwiazdki, ponieważ obsługa była w większości uprzejma i miła, osoby pracujące w ogrodzie wykonują ciężķą pracę, więc nie chcę być niesprawiedliwa. W obsłudze większość to właściwie dzieciaki, bardzo młodzi ludzie.

    Ewalina i Michał, Warszawa - 06.02.2020

    7/13 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Biuro nie spisało się

    Hotel bardzo fajny choć starszy. Bardzo dobre jedzenie i miła obsługa Natomiast biuro Rainbow nie spisało się. Mieliśmy opóźnienie 13 godzin samolotu. Zepsuł się i ten cały czas obserwowaliśmy jak samolot nie naprawiany. To akurat może się zdarzyć każdemu, ale najgorszy jest brak jakiegokolwiek zainteresowania ze strony biura. Nie mieliśmy żadnej informacji przez ten czas, nikt nie wiedział kiedy i czy wylecimy. Dzwoniliśmy do centrali Rainbow i nikt nic nie wiedział i zganiał na przewoźnika a przewoźnik na biuro. Ten incydent popsuł bardzo cały wyjazd

    Konrad, Łódź - 15.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    1/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem