Opinie o Venosa Beach

5.5/6 (546 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.5/6
546 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.4
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    Iwona

    Plusy piękny widok z okna. Hotel max 3* Brudne korytarze. Leżaki trzeba rezerwować o 6 rano bo zawsze są zajęte i jest ich za mało i do tego są bardzo brudne. Jedzenie codziennie to samo i nic specjalnego raczej mało smacze. Alkohole tylko lokalne. Wi-fi slaby ma zasięg nawet w lobby. Ciągle problem z wejściem do pokoju przez kartę. Barek w pokoju nie uzupelniany. Po 22 nie ma już jedzenia w restauracji, nie jest to all inclusive ultra... Była awantura w pokoju obok mimo wezwania pracownika hotelu nikt się nie popofatygował. Ogólnie położenie rewelacja ale nic więcej.

    I. - 10.07.2022

    5/7 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Niezłe wakacje, które zamieniły się w koszmar

    Hotel ogólnie oceniam raczej pozytywnie. Pewne zarzuty mam do obsługi restauracji. Do mojej 5-osobowej rodziny obsługa podeszła sama z siebie tylko raz, w innych przypadkach musiałem kilkukrotnie prosić o podanie napojów lub najczęściej organizować je sam. Samo jedzenie dość nierówne, choć dało się znaleźć zwykle coś smacznego. W restauracji panuje duży chaos i halas. W hotelu panuje zwyczaj rezerwacji leżaków ręcznikami wczesnym porankiem. Po godz. 9 próżno szukać wolnych miejsc. Na plus świetna kawa w kawiarni i wygodne lobby. Plaża w porządku, woda czysta. Polecam wziąć buty do kąpieli - niedaleko hotelu znajduje się kilkuset metrowa mielizna, warto się tam przejść (trzeba uważać na kamienie oraz jeżowce). Na ogromny plus Panie animatorki z Polski, Amelia i Kornelia, ze wspaniałym podejściem do dzieci oraz pozytywną energią, oraz Pani rezydentka Magdalena, bardzo kompetentna, pomocna oraz empatyczna. Sam pobyt do przedostatniego dnia ocenilbym pewnie na 4-5, natomiast w przedostatnim dniu wakacji moja córka doznała wypadku na zjeżdżalni znajdującej się obok Snack baru, przed którą przestrzegam dzieci oraz rodziców wszystkich dzieci. Zjeżdżalnia nie ma wydzielonych fizycznie torów (jest jeden duży łączony zjazd) i istnieje ryzyko kolizji z osobą zjeżdżająca obok, co niestety zdarzyło się mojej córce. Uraz brzucha zakończył się długą hospitalizacją oraz koniecznością długotrwałej rekonwalescencji. Przy zjeżdżalni nie ma żadnych pracowników obsługi. Moim zdaniem hotel powinien przyjrzeć się bezpieczeństwu na tej zjeżdżalni. Sam hotel w przypadkach podobnych wypadków, wg mojej wiedzy, nie wzywa pogotowia, wszystko odbywa się indywidualnie za pośrednictwem firm ubezpieczeniowych, które kierują do prywatnych klinik.

    Przemysław, Warszawa - 11.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    7/7 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Nie polecam !!!!!!!!!!!

    Ktoś kto pisze ,że ten hotel jest wspaniały to chyba nigdy nie był w pięciogwiazdkowym hotelu w Turcji. Być może nie wie jak wyglądają 5* hotele z ofertą ultra all inclusive. Zacznę od pokoju. Pokój 2 osobowy + dostawka, po rozłożeniu fotela do spania nie było jak się ruszać . Łazienka dość duża bez szału . Brzydka . Brak szlafroków. Na korytarzach brudno i duszno. Odpadający tynk ze ścian. Winda w 5* hotelu kolejny dramat , brudna i nieładna. W restauracji brud . Jak komuś spadło coś z talerza nikt nie chciał tego podnieść z obsługi, trzeba było to omijać . Słaby wybór jedzenia codziennie to samo i niezbyt smaczne .Bar z jedzeniem przy basenie dramat. Dosyć ,że codziennie serwowano to samo to jeszcze było to niesmaczne . Kolejny dramat to night buffet- codziennie spaghetti z ketchupem , zupa, miska suchej sałaty i oliwki. Jak ktoś nie poszedł na kolację, to w nocnym bufecie nie zaspokoi swojego głodu. Kolejny minus to restauracja a la carte- byliśmy w restauracji rybnej . Jedzenie nadawało się do kosza . Kalmary -guma , ryba nie do zjedzenia . Oferta ultra all inclusive to fikcja . Ten lepszy alkohol chowany, trzeba było się dopominać o ten oryginalny . Napoje w lodówce tylko na dzień dobry , potem każde uzupełnienie płatne. Lobby hotelowe masakra. Kanapy przy recepcji straszą a nie przyciągają . Hotel wymaga remontu . Teren niezagospodarowany w całości. Na terenie jeden duży basen , brodzik dla dzieci i malutki basenik ze słabymi zjeżdżalniami otwieranymi w określone godziny . Pomost na plaży na końcu plaży bezużyteczny , bez parasoli ( nikt tam nie przebywała ) Nastolatkowie nie bardzo mają co tam robić. Do Turcji latam co roku i jeszcze w takim hotelu który niby ma 5* nie byłam . Ten hotel nie zasługuje na tyle gwiazdek. Jedyne co zasługuje na plusa to fajna plaża .Nie polecam !!!!!

    Iza - 30.07.2021

    10/16 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    omijać szerokim łukiem

    obsługa w jadłodajni jakby pracowała za karę, jedzenie monotonne , w drinkach chlor , w pokojach smród z kanalizy , leżaki ciągle zajęte a ludzi brak , po dwóch dniach pobytu sensacje rzołądkowe u pięciu osób, omijać szerokim łukiem

    Mateusz, --- - 08.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    2/4 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem