Opinie o Venosa Beach

5.5/6 (549 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.5/6
549 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.4
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    opinia

    Nasłabszy hotel w którym byłem w terminie 4-11 lipiec , jedzenie mega monotonne, codziennie to samo , za mała obsługa w restauracji głównej do ilości gości hotelowych , leżaki ciągle zajęte pomimo iż na nich nikt nie leżał, w drinkach było czuć chlor , w pokojach smród z kanalizy. AQUA PARK OK, TO CHYBA JEDYNY PLUS

    Mateusz, --- - 08.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    1/2 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Venosa Beach

    Hotel zdecydowanie na 4* - do pięciu ma jeszcze sporo do zrobienia. Pokoje przestronne z balkonami bocznym widokiem na morze , jedzenie bardzo smaczne i urozmaicone bardzo duży wybór..Do poprawy czystość na basenach i plaży - sporo latających śmieci - mała ilość śmietników . Obsługa miła pomocna . Hotel godny polecenia .

    ALICJA, TORUŃ - 15.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Wielkie rozczarowanie

    Zapłaciliśmy za 7 dniowy pobyt 5100 zl/os. Obiekt absolutnie nie wart tych pieniędzy. Hotel wymaga gruntownego odnowienia. Obsługa nieczuła na uwagi. Plaza bardzo przeciętna. Zaluje ze nie mogę tu dodać zdjęć w jakim stanie dostaliśmy pokój bo wszystkie opisy byłby zbędne.

    Piotr, Łódź - 29.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    4/5 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Iwona

    Plusy piękny widok z okna. Hotel max 3* Brudne korytarze. Leżaki trzeba rezerwować o 6 rano bo zawsze są zajęte i jest ich za mało i do tego są bardzo brudne. Jedzenie codziennie to samo i nic specjalnego raczej mało smacze. Alkohole tylko lokalne. Wi-fi slaby ma zasięg nawet w lobby. Ciągle problem z wejściem do pokoju przez kartę. Barek w pokoju nie uzupelniany. Po 22 nie ma już jedzenia w restauracji, nie jest to all inclusive ultra... Była awantura w pokoju obok mimo wezwania pracownika hotelu nikt się nie popofatygował. Ogólnie położenie rewelacja ale nic więcej.

    I. - 10.07.2022

    5/7 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem