Kategoria lokalna 5
2.5/6
Hotel ogólnie oceniam raczej pozytywnie. Pewne zarzuty mam do obsługi restauracji. Do mojej 5-osobowej rodziny obsługa podeszła sama z siebie tylko raz, w innych przypadkach musiałem kilkukrotnie prosić o podanie napojów lub najczęściej organizować je sam. Samo jedzenie dość nierówne, choć dało się znaleźć zwykle coś smacznego. W restauracji panuje duży chaos i halas. W hotelu panuje zwyczaj rezerwacji leżaków ręcznikami wczesnym porankiem. Po godz. 9 próżno szukać wolnych miejsc. Na plus świetna kawa w kawiarni i wygodne lobby. Plaża w porządku, woda czysta. Polecam wziąć buty do kąpieli - niedaleko hotelu znajduje się kilkuset metrowa mielizna, warto się tam przejść (trzeba uważać na kamienie oraz jeżowce). Na ogromny plus Panie animatorki z Polski, Amelia i Kornelia, ze wspaniałym podejściem do dzieci oraz pozytywną energią, oraz Pani rezydentka Magdalena, bardzo kompetentna, pomocna oraz empatyczna. Sam pobyt do przedostatniego dnia ocenilbym pewnie na 4-5, natomiast w przedostatnim dniu wakacji moja córka doznała wypadku na zjeżdżalni znajdującej się obok Snack baru, przed którą przestrzegam dzieci oraz rodziców wszystkich dzieci. Zjeżdżalnia nie ma wydzielonych fizycznie torów (jest jeden duży łączony zjazd) i istnieje ryzyko kolizji z osobą zjeżdżająca obok, co niestety zdarzyło się mojej córce. Uraz brzucha zakończył się długą hospitalizacją oraz koniecznością długotrwałej rekonwalescencji. Przy zjeżdżalni nie ma żadnych pracowników obsługi. Moim zdaniem hotel powinien przyjrzeć się bezpieczeństwu na tej zjeżdżalni. Sam hotel w przypadkach podobnych wypadków, wg mojej wiedzy, nie wzywa pogotowia, wszystko odbywa się indywidualnie za pośrednictwem firm ubezpieczeniowych, które kierują do prywatnych klinik.
Przemysław, Warszawa - 11.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024
7/7 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Ktoś kto pisze ,że ten hotel jest wspaniały to chyba nigdy nie był w pięciogwiazdkowym hotelu w Turcji. Być może nie wie jak wyglądają 5* hotele z ofertą ultra all inclusive. Zacznę od pokoju. Pokój 2 osobowy + dostawka, po rozłożeniu fotela do spania nie było jak się ruszać . Łazienka dość duża bez szału . Brzydka . Brak szlafroków. Na korytarzach brudno i duszno. Odpadający tynk ze ścian. Winda w 5* hotelu kolejny dramat , brudna i nieładna. W restauracji brud . Jak komuś spadło coś z talerza nikt nie chciał tego podnieść z obsługi, trzeba było to omijać . Słaby wybór jedzenia codziennie to samo i niezbyt smaczne .Bar z jedzeniem przy basenie dramat. Dosyć ,że codziennie serwowano to samo to jeszcze było to niesmaczne . Kolejny dramat to night buffet- codziennie spaghetti z ketchupem , zupa, miska suchej sałaty i oliwki. Jak ktoś nie poszedł na kolację, to w nocnym bufecie nie zaspokoi swojego głodu. Kolejny minus to restauracja a la carte- byliśmy w restauracji rybnej . Jedzenie nadawało się do kosza . Kalmary -guma , ryba nie do zjedzenia . Oferta ultra all inclusive to fikcja . Ten lepszy alkohol chowany, trzeba było się dopominać o ten oryginalny . Napoje w lodówce tylko na dzień dobry , potem każde uzupełnienie płatne. Lobby hotelowe masakra. Kanapy przy recepcji straszą a nie przyciągają . Hotel wymaga remontu . Teren niezagospodarowany w całości. Na terenie jeden duży basen , brodzik dla dzieci i malutki basenik ze słabymi zjeżdżalniami otwieranymi w określone godziny . Pomost na plaży na końcu plaży bezużyteczny , bez parasoli ( nikt tam nie przebywała ) Nastolatkowie nie bardzo mają co tam robić. Do Turcji latam co roku i jeszcze w takim hotelu który niby ma 5* nie byłam . Ten hotel nie zasługuje na tyle gwiazdek. Jedyne co zasługuje na plusa to fajna plaża .Nie polecam !!!!!
Iza - 30.07.2021
10/16 uznało opinię za pomocną
2.0/6
obsługa w jadłodajni jakby pracowała za karę, jedzenie monotonne , w drinkach chlor , w pokojach smród z kanalizy , leżaki ciągle zajęte a ludzi brak , po dwóch dniach pobytu sensacje rzołądkowe u pięciu osób, omijać szerokim łukiem
Mateusz, --- - 08.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024
3/5 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Hotel 5*przereklamowany max 3*. Po trzy krotnym zgłoszeniu że nie działa klimatyzacja,obsługa techniczna zjawiła się po 7 godzinach,lodówka przestał chłodzić na dwa dni przed końcem pobytu i taka został.Na dwa tygodnie trzy razy było zmieniane prześcieradło(nie było dużego tylko łączona dwa),poszewki na poduszkach i poszwa na kołdrze(usłyszałam że jako jedyny domagam się kołdry,bo w standardzie tego hotelu klienci spali pod szorstka kapą,a dla mnie była to derka dla konia) dwa tygodnie nie zmieniana.Łazienka pleśń w brodziku i wydobywający się nieprzyjemny zapach,spłuczka wypadająca ze ściany.Ręczniki nie wymieniane tylko stare składane.Na listwach przypodłogowych kurz.Byłam na urlopie w "Venosa" po tragedii w Tunezji. Proszę sobie wyobrazić jaki szok przeżyła widząc ciemnoskórego mężczyznę, idącego z bronią przy basenie.Okazało się później, że to atrakcja dla turystów zorganizowana przez animatorów (strzelanie z wiatrówki).Nieprzyjemnym widokiem były malutkie dzieci w pampersach pływające w basenie 145 m.Zajmowanie leżaków przy basenie o godz 6 rano nie interesowało mnie,bo to chore. Na kortach tenisowych brudno pozostawiane pampersy i puste butelki po wodzie,oraz szklanki.To minusy i wady pobytu w tym hotelu. Na wielką pochwałę i uznanie zasługują: rezydent p.Magda jak również polscy animatorzy. Kelnerzy mili,uczyni,barmani również.Wyżywienie bardzo dobre.Do Altinkum dojazd busem koszt 2 TRY.Jest tam piękna promenada prowadząca wzdłuż morza.Wybierając się do Turcji warto zabrać ze sobą ich walutę.Znajomym nie polecam tego hotelu,drugi raz już tam nie pojadę,państwo czytający moją opinię zadecydujecie sami.Wstawiłam tylko kilka zdjęć tego 5*hotelu.
Jolanta - 04.08.2015
6/23 uznało opinię za pomocną