Kategoria lokalna 5
2.0/6
Hotel pomimo nie najniższej ceny, lata świetności ma dawno za sobą. Porządek w hotelu jak i w pokoju pozostawiał wiele do życzenia. Jedzenie mocno przeciętne i monotonne a alkohole lokale, pomimo informacji o importowanych alkoholach w ogłoszeniu.
Patryk, Wrocław - 28.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024
2/4 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Najgorszy hotel w jakim do tej pory byliśmy. Transfer powrotny z biegunką u męża I wymiotami u córki. Pokoje sprzątane ale niedokladnie, o dodatkowych kosmetykach oprócz tych w dozownikach mowy nie ma, Wieczorem smród z kanalizacji. Stołówka główna bo restauracją tego nie można nazwać usyfiona zamiast obrusów pogniecione a i zdarzało się dziurawe bieżniki, Śniadania monotonne, o bufecie dla dzieci można zapomnieć bo go nie ma praktycznie, kolacje jedynie bardziej urozmaicone. Ogólnie nie polecam, mamy już doświadczenia z wyjazdu do Turcji i przepaść ogromna.
RENATA - 27.07.2024
1/1 uznało opinię za pomocną
0.5/6
Hotel najgorszy w jakim byłam w Turcji. Jeden wielki syf zdjęcia które są na stronie były chyba robione jak był nowy, nikt z obsługi nie dbał o czystość, przy basenie nie sprzątane, materace strach się położyć, w restauracji jedzenie bardzo często było zimne jak zwracano uwagę dokladano trochę ciepłego. Rezydentka bardzo nie miła i nie pomocna Złożyłam reklamację niestety brak odpowiedzi . Biuro chyba wie dobrze że to kiepski hotel ale poleca jako 5* . Żenada
Joanna, Bydgoszcz - 06.10.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024
2/2 uznało opinię za pomocną
0.5/6
Najgorsze wakacje jakie kiedykolwiek spędziłam. Problem zaczął się tuż po przyjeździe przy meldunku. Okazało się, że w hotelu nie ma miejsca pomimo rezerwacji kilka macy wcześniej dlatego zakwaterowani nas w bungalowie. Warunki jakie tam zastaliśmy w żaden sposób nie zgadzały się z ofertą. Pokój brudny , stare, zardzewiałe sprzęty, spadający na głowę tynk w łazience, połamane meble ogrodowe i stojąca woda na tarasie. Po naszej wizycie w recepcji i u rezydenta otrzymaliśmy informację jak na przywitaniu, brak miejsc w hotelu. Wspomniano, że kolejnego dnia nastąpi zmiana jednak tak się nie stało. Za to rozpoczął się remont , w którym nas zakwaterowano i najgorsze , że ja w tym remoncie musiałam uczestniczyć bo ekipa serwisowa nie posiadała zapasowych kluczy do pokoju. Panowie gipsowali spadający tynk, potem było malowanie sufitu, uszczelnienie silikonem balkonu na którym codziennie było bajoro wody z dziurawego węża ogrodowego. Potem przyszła pora na naprawę drzwi balkonowych, które się nie zasuwały i na koniec usuwanie gniazda mrówek. Rezydentka chociaż zainteresowana problemem i zaangażowana w pomoc była bezsilna w ostatecznym rozwiązaniu sytuacji i zmianie miejsca zamieszkania. Po 4 dniach naszych ciągłych wizyt w recepcji popartych fotografiami i nagraniami zamieniono nam pokój na miejsce w hotelu. Wspomnę, że nikt z obsługi hotelu nawet nie przeprosił za taką sytuację. Warunki w hotelu na pewno lepsze niż te , w których przyszło nam spędzić pierwsze dni pobytu. Jedno jest pewne, nie jest to hotel o standardzie 5*. W Turcji wypoczywałam już 5-cio krotnie dlatego o porównanie nie trudno. Szczegóły mojej opinii, pościel jak i ręczniki wymieniane były tylko dwukrotnie, sprzątanie pokoju to tylko opróżnienie kosza na śmieci. Brak uzupełnienia lodówki nawet w wodę, która trzeba było sobie samemu przynieść z baru przy basenie. Korytarze , zaplamione wykładziny i stosy brudnych naczyń , które były usuwane przez ekipę sprzątającą raz na kilka dni. Wyjątkiem była tylko recepcja i teren wokół hotelu gdzie faktycznie było czysto i stanowiło mylącą wizytówkę obiektu. Jedzenia duże ilości ale monotonne więc to kwestia gustu. Animacje w żaden sposób nie zachęcające do zabawy. Sumując widok z balkonu jak i teren wokół hotelu nie powinny być wyznacznikiem jego standardu a tak niestety jest w Venosie
Iwona, Kraków - 18.09.2022
10/11 uznało opinię za pomocną