Opinie o Venosa Beach

5.5/6 (546 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.5/6
546 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.4
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 0.5/6

    Omijać z daleka ten hotel

    Najgorsze wakacje jakie kiedykolwiek spędziłam. Problem zaczął się tuż po przyjeździe przy meldunku. Okazało się, że w hotelu nie ma miejsca pomimo rezerwacji kilka macy wcześniej dlatego zakwaterowani nas w bungalowie. Warunki jakie tam zastaliśmy w żaden sposób nie zgadzały się z ofertą. Pokój brudny , stare, zardzewiałe sprzęty, spadający na głowę tynk w łazience, połamane meble ogrodowe i stojąca woda na tarasie. Po naszej wizycie w recepcji i u rezydenta otrzymaliśmy informację jak na przywitaniu, brak miejsc w hotelu. Wspomniano, że kolejnego dnia nastąpi zmiana jednak tak się nie stało. Za to rozpoczął się remont , w którym nas zakwaterowano i najgorsze , że ja w tym remoncie musiałam uczestniczyć bo ekipa serwisowa nie posiadała zapasowych kluczy do pokoju. Panowie gipsowali spadający tynk, potem było malowanie sufitu, uszczelnienie silikonem balkonu na którym codziennie było bajoro wody z dziurawego węża ogrodowego. Potem przyszła pora na naprawę drzwi balkonowych, które się nie zasuwały i na koniec usuwanie gniazda mrówek. Rezydentka chociaż zainteresowana problemem i zaangażowana w pomoc była bezsilna w ostatecznym rozwiązaniu sytuacji i zmianie miejsca zamieszkania. Po 4 dniach naszych ciągłych wizyt w recepcji popartych fotografiami i nagraniami zamieniono nam pokój na miejsce w hotelu. Wspomnę, że nikt z obsługi hotelu nawet nie przeprosił za taką sytuację. Warunki w hotelu na pewno lepsze niż te , w których przyszło nam spędzić pierwsze dni pobytu. Jedno jest pewne, nie jest to hotel o standardzie 5*. W Turcji wypoczywałam już 5-cio krotnie dlatego o porównanie nie trudno. Szczegóły mojej opinii, pościel jak i ręczniki wymieniane były tylko dwukrotnie, sprzątanie pokoju to tylko opróżnienie kosza na śmieci. Brak uzupełnienia lodówki nawet w wodę, która trzeba było sobie samemu przynieść z baru przy basenie. Korytarze , zaplamione wykładziny i stosy brudnych naczyń , które były usuwane przez ekipę sprzątającą raz na kilka dni. Wyjątkiem była tylko recepcja i teren wokół hotelu gdzie faktycznie było czysto i stanowiło mylącą wizytówkę obiektu. Jedzenia duże ilości ale monotonne więc to kwestia gustu. Animacje w żaden sposób nie zachęcające do zabawy. Sumując widok z balkonu jak i teren wokół hotelu nie powinny być wyznacznikiem jego standardu a tak niestety jest w Venosie

    Iwona, Kraków - 18.09.2022

    10/11 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Venosa Beach

    Hotel spełnił nasze oczekiwania godne polecenia,nie było problemu z zamianą pokoju ze względu na małe dzieci .Plusem jest plaża przy hotelu czyściutka oraz super aquapark dla dużych średnich i małych dzieci. Dużo owoców jedzenie smaczne personel pomocny oraz zawsze uśmiechnięty

    Adam - 19.06.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    5/7 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem