Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo duży, położony bezpośrednio przy piaszczystej plaży. Wejscie do wody łagodne, kamieni jest mało, w sierpniu woda w morzu gorąca. Baseny duże, woda czysta ciepła, dużo zjeżdżalni wodnych i atrakcji nie tylko dla dzieci. Plusem pokoju są wszystkie pokoje skierowane w stronę morza, zatoki. My byliśmy na 8 mym piętrze. Obsługa hotelu miła, pomocną, aczkolwiek sierpniu hotel był pełen i np na obsługę kelnerska w restauracji raczej nie można było liczyć. Jeżeli chodzi o wyżywienie to wybór bardzo duży, ale sporą monotonia szczególnie śniadania. Chleb i wędliny jak w krajach arabskich - bardzo słabe. Lunche i obiady trochę lepiej, ale w mojej ocenie do 5 gwiazdek to jednak sporo brakuje, szczególnie jakości. Na plus, że przy basenie jest snack bar, ze sporym wyborem przekąsek, np frytki, hamburgery, kebab, lody, etc. Alkoholu importowanego nie było dane mi uświadczyć w barach. Piwo efes z kija całkiem ok, wino średnie ale jeszcze uszło, mocne alkohole raczej nie zdatne do spożycia, radzę się zaopatrzyć w duty free. Obok hotelu są dwa markety, wszystko można kupić. Najsłabszy punkt hotelu, to chyba to że ma już ponad 10 lat i wydaje mi się że nie przeszedł ostatnio generalnego remontu. Zużycie widać wszędzie, porwana wykładzina, nam., nam w pokoju zarwalansie toaleta, telewizor bardzo stary, mało kanałów szczególnie dla dzieci. Koszmarem okazały się windy, kilkakrotnie czekaliśmy ponad 10 minut na przyjazd, na początku pobytu jedna z dwóch wind wogole nie zatrzymywała się na 8mym piętrze . Jeżeli chodzi o goscin o przeważaja Anglicy, sporro Polaków i Turków, Rosjan bardzo mało. Ogólnie hotel godny polecenia, ale w mojej ocenie tę opinię, że wszystko jest super trochę przesadzone. Pewnie przy mniejszym obciążeniu ocenionym trochę lepiej. Uwaga do właścicieli, chyba warto pomyśleć o remoncie po tym sezonie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel 5* wg tureckiej klasyfikacji wg polskiej miedzy 3 a 4 *. Sprzątają pokoje ale robią to bardzo niechlujnie, nawet jak zostawiasz napiwki. Wyżywienie bardzo monotonne, trzeciego dnia już wiesz gdzie co leży i nie są w stanie niczym cię zaskoczyć. Oczywiście wybór jest duży ale jakość posiłku nie porywa. Obsługa podczas posiłków to zależy jak trafisz, ktoś zaproponuje ci jakiś napój albo będzie przez cały czas unikał twojego kontaktu wzrokowego. Komunikacja po angielsku w recepcji bardzo dobra a w pozostałych częściach hotelu wygląda różnie. Lokalizacja ok. 5 km od centrum Didim. Można dojechać dolmuszem który pojawia się co ok. 20 min.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel oceniam jako średni/dobry. Położenie ładne, trochę na odludziu, długi dojazd z lotniska 1,5h. Główne mankamenty to: obsługa i wyżywienie. Byliśmy rok temu w Turcji w Limak Lara, gdzie obsługa i wyżywienie było o poziom wyżej. Obsługa nie zna j. angielskiego poza nazwami drinków i paru słów; Plaża sprzątana 1x dziennie, a potem śmieci leżą do kolejnego dnia, również łazienki przy basenie/morzu mogłyby być częściej sprzątane. Hotel reklamował się świeżo wyciskanymi sokami, a prawda była taka że często wlewali do pojemnika soki z wielkiego kartonu i do tego dolewali trochę wyciskanego sok i taką mieszankę serwowali gościom. Za mała ilość kelnerów na obiadach/kolacjach, więc trzeba było samemu chodzić po napoje itp. Na basenie też kelnerzy nie nosili napoi i owoców co można spotkać w innych hotelach podobnej kategorii. Wyżywienie bardzo monotonne, obiad i kolacja to było w zasadzie to samo jedzenie, znaliśmy je na pamięć bo nawet nie różniło się pomiędzy dniami, jedno i to samo. Mały wybór owoców, przez cały tydzień nie było nawet melona, tylko arbuz i arbuz. Pokój ok - schludny, widok na morze, cicha klimatyzacja, sejf, mały tv, sprzątanie już trochę gorsze, codzienna wymiana ręczników nie jest standardem, brak szamponu. Plaża ładna, piaszczysto-żwirowa, płytkie długie wejście do morza, niestety po kamieniach. Pomost na plus. Dużo atrakcji dla dzieci, zjeżdżalni itp, niestety cześć z nich czynna tylko w wybranych godzinach (2x dziennie po 2h). Lodówki z butelkami wody na plus, napoje alkoholowe lokalne, słabe, nic specjalnego, aby napić się czegoś lepszego to trzeba zapłacić.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W pokoju problem z klimatyzacja. Po przyjeździe nie działa w ogóle, później nie można jej było wyłączyć. Podczas pobytu 10dniowego jeszcze dwukrotnie klimatyzacja się wyłączała i trzeba było czekać na naprawdę przez technika. Przy początkowych problemach z klimatyzacją i zgłoszonej potrzebie zmiany pokoju-też był problem z klimatyzacją (nie można jej było włączyć) i to nawet po rzekomej wizycie technika. Drugiego czy trzeciego dnia przez kilka godz nie było wody w związku z pęknięciem rury na 10p. Wszelakie dopytywanie się w recepcji było ucinane jako ‘general problem’ przez mało sympatyczną panią. Hotel posiada wiele atrakcji jednakże powyższe wskazuje, że nie jest to nowy obiekt, który winien przejść remont. Figloklub również mógłby być bardziej atrakcyjny, z zajęciami dla dzieci, a często było to po prostu puszczanie bajek czy filmów, panie siedzące z telefonami.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel na takim sobie poziomie. Ale napewno nie jest to hotel 5*. Uczciwe standardowe max 4*. Są starania ze strony obsługi ale jest bardzo dużo niedociągnięć. Sprzątanie akceptowalne ale bez szału. Napewno nie na 5*. Bardzo duża odczuwalna presja ze strony obsługi na napiwki, w hotelu 5* bardzo krępująca dla gości. Leżaki o godzinie 7:00 niedostępne przy basenie i przy morzu. Brak reakcji obsługi na chodzenie bez okrycia w restauracji-zostawiam bez komentarza. Jedzenie dobre ale jak na hotel 5* to bardzo słabo. W hotelach 4* jadłem o wiele lepiej. Częste braki lodu do drinków w barach co przy +38 jest bardzo komfortowe. Ogólnie mam bardzo mieszane odczucia. W nazwie i cenie hotel 5* a pobyt w niższym standardzie. Napewno nie polecam nikomu.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie zasługuje na swoje 5 gwiazdek. W całym hotelu był 1 działający ekspres ciśnieniowy do kawy, który był co chwilę naprawiany, po serach w restauracji głównej chodziły muchy. Produkty zostały zabezpieczone dopiero po interwencji. Kelnerzy w głównej restauracji pracowali różnie. Często nie można się było doprosić napojów lub czas oczekiwania na ich reakcję baardzo długi- nawet wtedy gdy restauracja była prawie pusta. Do sprzątania pokoi też nie bardzo się przykładano- łazienka była jedynie pobieżnie sprzątana. Przy basenie nie ma szans by zająć leżaki po śniadaniu. Goście zajmowali po kilka leżaków przy basenach i jednoczesnie na plaży już w godzinach nocnych. Animatorzy - tragedia ( za wyjątkiem kilku osób w tym dziewczyn z Polski) - wybierali sobie grupę do gier bądz sportów jak im pasowało, czasami nie dopouszczając chetnych gości. Doszło nawet do takiej sytuacji że szef animatorów wywołał goscia hotelowego z gry, przerywając wszystkim siatkówkę i zrobił mu awanturę przy wszyskich. Stwierdził że on decyduje kto może grać a kto nie, a nawet może zabrać siatkę z boiska do siatkówki, to nikt nie będzie grać bo on tu rządzi. Pokój był duży ale nad barem w którym całą noc były serwowane drinki. Goście czasami balowali głośno nawet do rana.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo duży hotel.widok z okna każdego pokoju na morze. Świetna plaża,dużo leżaków,sprzęt do pływania do wypożyczenia odpłatnie. Duży basen,czysty zadbany. Jedzenie smaszne trochę monotonne . Dużo barów ,sympatyczna obsługa,sporo animacji.swietne spa cudowne masaże. Hotel dla rodzin dużo dzieci,ale można znaleźć też ciche miejsca. Lokalizacja z dala od ...wszystkiego.Rezydent kompetentny. Polecam poza sezonem .
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie mówiąc lata świetności hotel ma już za sobą, wymaga gruntownego remontu w większości obszarów. Uważam , że Venosa Beach na chwilę obecną zasługuje maksymalnie naciągając na 4* - i to jest wszystko. W przestrzeniach publicznych brudne i poplamione dywany na podłogach, odrapane ściany a o windach już nie wspomnę. Brudne, przestarzałe, psujące się co chwilę, wyglądały jak żywcem wyjęte z osiedlowego wiezowca. Wiele do życzenia dawał również stan czystosci talerzy i pozostałej zastawy, a o tzw. Ultra All Inclusive to już nie wspomnę. Importowany alkohol w Lobby hotelowym czy innym barze to święto (oczywiscie za dodatkową oplatą nie było problemu). Nie będę się więcej rozpisywał, jednak nikomu ze znajomych nie polecę tego hotelu, były to moje najgorsze wakacje wTurcji, a byłem już kilka razy.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sam hotel pod względem atrakcji dla dzieci ok. Brodzik, zjeżdżalnie, aquapark. Wszędzie jednak zimna woda. Ani jeden z basenów i brodzików dla dzieci nie miał podgrzewanej wody. Jedzenie powtarzalne. Przy dłuższym pobycie nudzi się. Obsługa restauracji miła, pomocna. Czystość pokoi pozostawia wiele do życzenia. Pokoje sprzątne powierzchownie, ogólny problem z czystością. Zdecydowanie hotel nie zasluguje na 5 gwiazdek.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety warunki zawarte w umowie i ofercie hotelu nie pokrywają się z prawdą - w pokoju brak płatnego minibaru, sejfu, suszarki, czajnika, kubków, zestawu kosmetyków. W pokoju nie mieliśmy ciepłej wody i psuła się klimatyzacja - dopiero po trzykrotnym kontakcie z recepcją wymieniono nam pokój. Po przyjeździe późno w nocy nie otrzymaliśmy posiłku, pomimo że w informacji jest bar czynny do godziny 2:00 w nocy (ok, tutaj wiemy że godziny serwowania posiłków mogą się zmienić, natomiast inna grupa z Rainbow otrzymała kolację a również przyjechali w nocy). Rezydentka twierdziła, że jest możliwość rezerwacji kolacji w restauracji a’la carte, która jak się okazało nie istnieje. Jedzenie smaczne, w restauracji starają się utrzymać porządek natomiast szklanki za każdym razem były brudne i przerzuciliśmy się na jednorazowe. Kuchnia wyrozumiała dla kobiety ciężarnej za co dziękujemy. Drinki bardzo słabej jakości - zmieszanie kilku soków z dyspensera, jeśli liczycie że napijecie się tu Mohito czy Pinacolady możecie zapomnieć. Brak wody butelkowej - ludzie napełniali wodę do swoich butelek z dyspensera w lobby lub restauracji. Pokoje sprzątane codziennie. Za mało leżaków nad basenem. Za mało stolików i krzeseł na zewnątrz - nam nie udało się skorzystać. Brak ręcznika lub suszarki do rąk w toaletach ogólnodostępnych. Brak uchwytu na papier toaletowy w toalecie w pokoju, brak jednej szafki nocnej (widocznie nie zmieściła się, więc jeden telefon zawsze nam wisiał na ładowarce). Animacje codziennie takie same. Jakość hotelu o wiele niższa niż się spodziewaliśmy. Największy atut - widok z pokoju na Morze, plaża zaraz obok hotelu i promenada, polecamy serdecznie wycieczkę do Nessebaru na własną rękę (autobusem) i powrót statkiem wycieczkowym. Bulgaria ogólnie wypadła słabo, lotnisko brudne, drinki z baru na plaży zwarzyły się. Więcej nie wrócimy.