Opinie o Venosa Beach

Kategoria lokalna: 5

5.5/6
(632 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.4
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Iwona

    I. 10.07.2022

    Plusy piękny widok z okna. Hotel max 3* Brudne korytarze. Leżaki trzeba rezerwować o 6 rano bo zawsze są zajęte i jest ich za mało i do tego są bardzo brudne. Jedzenie codziennie to samo i nic specjalnego raczej mało smacze. Alkohole tylko lokalne. Wi-fi slaby ma zasięg nawet w lobby. Ciągle problem z wejściem do pokoju przez kartę. Barek w pokoju nie uzupelniany. Po 22 nie ma już jedzenia w restauracji, nie jest to all inclusive ultra... Była awantura w pokoju obok mimo wezwania pracownika hotelu nikt się nie popofatygował. Ogólnie położenie rewelacja ale nic więcej.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Niezłe wakacje, które zamieniły się w koszmar

    Przemysław, Warszawa 11.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel ogólnie oceniam raczej pozytywnie. Pewne zarzuty mam do obsługi restauracji. Do mojej 5-osobowej rodziny obsługa podeszła sama z siebie tylko raz, w innych przypadkach musiałem kilkukrotnie prosić o podanie napojów lub najczęściej organizować je sam. Samo jedzenie dość nierówne, choć dało się znaleźć zwykle coś smacznego. W restauracji panuje duży chaos i halas. W hotelu panuje zwyczaj rezerwacji leżaków ręcznikami wczesnym porankiem. Po godz. 9 próżno szukać wolnych miejsc. Na plus świetna kawa w kawiarni i wygodne lobby. Plaża w porządku, woda czysta. Polecam wziąć buty do kąpieli - niedaleko hotelu znajduje się kilkuset metrowa mielizna, warto się tam przejść (trzeba uważać na kamienie oraz jeżowce). Na ogromny plus Panie animatorki z Polski, Amelia i Kornelia, ze wspaniałym podejściem do dzieci oraz pozytywną energią, oraz Pani rezydentka Magdalena, bardzo kompetentna, pomocna oraz empatyczna. Sam pobyt do przedostatniego dnia ocenilbym pewnie na 4-5, natomiast w przedostatnim dniu wakacji moja córka doznała wypadku na zjeżdżalni znajdującej się obok Snack baru, przed którą przestrzegam dzieci oraz rodziców wszystkich dzieci. Zjeżdżalnia nie ma wydzielonych fizycznie torów (jest jeden duży łączony zjazd) i istnieje ryzyko kolizji z osobą zjeżdżająca obok, co niestety zdarzyło się mojej córce. Uraz brzucha zakończył się długą hospitalizacją oraz koniecznością długotrwałej rekonwalescencji. Przy zjeżdżalni nie ma żadnych pracowników obsługi. Moim zdaniem hotel powinien przyjrzeć się bezpieczeństwu na tej zjeżdżalni. Sam hotel w przypadkach podobnych wypadków, wg mojej wiedzy, nie wzywa pogotowia, wszystko odbywa się indywidualnie za pośrednictwem firm ubezpieczeniowych, które kierują do prywatnych klinik.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Nie polecam !!!!!!!!!!!

    Iza 30.07.2021

    Ktoś kto pisze ,że ten hotel jest wspaniały to chyba nigdy nie był w pięciogwiazdkowym hotelu w Turcji. Być może nie wie jak wyglądają 5* hotele z ofertą ultra all inclusive. Zacznę od pokoju. Pokój 2 osobowy + dostawka, po rozłożeniu fotela do spania nie było jak się ruszać . Łazienka dość duża bez szału . Brzydka . Brak szlafroków. Na korytarzach brudno i duszno. Odpadający tynk ze ścian. Winda w 5* hotelu kolejny dramat , brudna i nieładna. W restauracji brud . Jak komuś spadło coś z talerza nikt nie chciał tego podnieść z obsługi, trzeba było to omijać . Słaby wybór jedzenia codziennie to samo i niezbyt smaczne .Bar z jedzeniem przy basenie dramat. Dosyć ,że codziennie serwowano to samo to jeszcze było to niesmaczne . Kolejny dramat to night buffet- codziennie spaghetti z ketchupem , zupa, miska suchej sałaty i oliwki. Jak ktoś nie poszedł na kolację, to w nocnym bufecie nie zaspokoi swojego głodu. Kolejny minus to restauracja a la carte- byliśmy w restauracji rybnej . Jedzenie nadawało się do kosza . Kalmary -guma , ryba nie do zjedzenia . Oferta ultra all inclusive to fikcja . Ten lepszy alkohol chowany, trzeba było się dopominać o ten oryginalny . Napoje w lodówce tylko na dzień dobry , potem każde uzupełnienie płatne. Lobby hotelowe masakra. Kanapy przy recepcji straszą a nie przyciągają . Hotel wymaga remontu . Teren niezagospodarowany w całości. Na terenie jeden duży basen , brodzik dla dzieci i malutki basenik ze słabymi zjeżdżalniami otwieranymi w określone godziny . Pomost na plaży na końcu plaży bezużyteczny , bez parasoli ( nikt tam nie przebywała ) Nastolatkowie nie bardzo mają co tam robić. Do Turcji latam co roku i jeszcze w takim hotelu który niby ma 5* nie byłam . Ten hotel nie zasługuje na tyle gwiazdek. Jedyne co zasługuje na plusa to fajna plaża .Nie polecam !!!!!

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Ocena hotelu

    Jolanta, Wrzesnia 06.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Hotel rozczarował mnie , myślę że 5 gwiazdek zobowiązuje do jakości usług . W pokoju niestety okazało się , że lodówka nie działa a szafka w której była umieszczona ma wyrwane zawiasy. W lodówce soczki i woda . Płacąc za wycieczkę prawie 5000 złotych spodziewałam się raczej czegoś lepszego . Restauracja też nie wzbudziła mojego zachwytu , jedzenie powtarzające się , po protu przestawiano patery z jednej strony na drugą . O napoje trzeba było prosić a zdarzało się że po wodę gazowaną odsyłano mnie do baru na drugą stronę basenu . Niestety nie udało mi się pobrać ręczników przy basenie na które wydawano karty . Lody w ośrodku były dostępne od godziny 12 . To jakaś porażka . Raczej nikomu nie polecę tego ośrodka wręcz przeciwnie .

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    omijać szerokim łukiem

    Mateusz, --- 08.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    obsługa w jadłodajni jakby pracowała za karę, jedzenie monotonne , w drinkach chlor , w pokojach smród z kanalizy , leżaki ciągle zajęte a ludzi brak , po dwóch dniach pobytu sensacje rzołądkowe u pięciu osób, omijać szerokim łukiem

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Pobyt dwu tygodniowy lipiec 2015

    Jolanta 04.08.2015

    Hotel 5*przereklamowany max 3*. Po trzy krotnym zgłoszeniu że nie działa klimatyzacja,obsługa techniczna zjawiła się po 7 godzinach,lodówka przestał chłodzić na dwa dni przed końcem pobytu i taka został.Na dwa tygodnie trzy razy było zmieniane prześcieradło(nie było dużego tylko łączona dwa),poszewki na poduszkach i poszwa na kołdrze(usłyszałam że jako jedyny domagam się kołdry,bo w standardzie tego hotelu klienci spali pod szorstka kapą,a dla mnie była to derka dla konia) dwa tygodnie nie zmieniana.Łazienka pleśń w brodziku i wydobywający się nieprzyjemny zapach,spłuczka wypadająca ze ściany.Ręczniki nie wymieniane tylko stare składane.Na listwach przypodłogowych kurz.Byłam na urlopie w "Venosa" po tragedii w Tunezji. Proszę sobie wyobrazić jaki szok przeżyła widząc ciemnoskórego mężczyznę, idącego z bronią przy basenie.Okazało się później, że to atrakcja dla turystów zorganizowana przez animatorów (strzelanie z wiatrówki).Nieprzyjemnym widokiem były malutkie dzieci w pampersach pływające w basenie 145 m.Zajmowanie leżaków przy basenie o godz 6 rano nie interesowało mnie,bo to chore. Na kortach tenisowych brudno pozostawiane pampersy i puste butelki po wodzie,oraz szklanki.To minusy i wady pobytu w tym hotelu. Na wielką pochwałę i uznanie zasługują: rezydent p.Magda jak również polscy animatorzy. Kelnerzy mili,uczyni,barmani również.Wyżywienie bardzo dobre.Do Altinkum dojazd busem koszt 2 TRY.Jest tam piękna promenada prowadząca wzdłuż morza.Wybierając się do Turcji warto zabrać ze sobą ich walutę.Znajomym nie polecam tego hotelu,drugi raz już tam nie pojadę,państwo czytający moją opinię zadecydujecie sami.Wstawiłam tylko kilka zdjęć tego 5*hotelu.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Dawna chwała przeminęła

    Patryk, Wrocław 28.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel pomimo nie najniższej ceny, lata świetności ma dawno za sobą. Porządek w hotelu jak i w pokoju pozostawiał wiele do życzenia. Jedzenie mocno przeciętne i monotonne a alkohole lokale, pomimo informacji o importowanych alkoholach w ogłoszeniu.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Venosa Beach nie polecam

    RENATA 27.07.2024

    Najgorszy hotel w jakim do tej pory byliśmy. Transfer powrotny z biegunką u męża I wymiotami u córki. Pokoje sprzątane ale niedokladnie, o dodatkowych kosmetykach oprócz tych w dozownikach mowy nie ma, Wieczorem smród z kanalizacji. Stołówka główna bo restauracją tego nie można nazwać usyfiona zamiast obrusów pogniecione a i zdarzało się dziurawe bieżniki, Śniadania monotonne, o bufecie dla dzieci można zapomnieć bo go nie ma praktycznie, kolacje jedynie bardziej urozmaicone. Ogólnie nie polecam, mamy już doświadczenia z wyjazdu do Turcji i przepaść ogromna.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Nie polecam

    Joanna, Bydgoszcz 06.10.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Hotel najgorszy w jakim byłam w Turcji. Jeden wielki syf zdjęcia które są na stronie były chyba robione jak był nowy, nikt z obsługi nie dbał o czystość, przy basenie nie sprzątane, materace strach się położyć, w restauracji jedzenie bardzo często było zimne jak zwracano uwagę dokladano trochę ciepłego. Rezydentka bardzo nie miła i nie pomocna Złożyłam reklamację niestety brak odpowiedzi . Biuro chyba wie dobrze że to kiepski hotel ale poleca jako 5* . Żenada

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Omijać z daleka ten hotel

    Iwona, Kraków 18.09.2022

    Najgorsze wakacje jakie kiedykolwiek spędziłam. Problem zaczął się tuż po przyjeździe przy meldunku. Okazało się, że w hotelu nie ma miejsca pomimo rezerwacji kilka macy wcześniej dlatego zakwaterowani nas w bungalowie. Warunki jakie tam zastaliśmy w żaden sposób nie zgadzały się z ofertą. Pokój brudny , stare, zardzewiałe sprzęty, spadający na głowę tynk w łazience, połamane meble ogrodowe i stojąca woda na tarasie. Po naszej wizycie w recepcji i u rezydenta otrzymaliśmy informację jak na przywitaniu, brak miejsc w hotelu. Wspomniano, że kolejnego dnia nastąpi zmiana jednak tak się nie stało. Za to rozpoczął się remont , w którym nas zakwaterowano i najgorsze , że ja w tym remoncie musiałam uczestniczyć bo ekipa serwisowa nie posiadała zapasowych kluczy do pokoju. Panowie gipsowali spadający tynk, potem było malowanie sufitu, uszczelnienie silikonem balkonu na którym codziennie było bajoro wody z dziurawego węża ogrodowego. Potem przyszła pora na naprawę drzwi balkonowych, które się nie zasuwały i na koniec usuwanie gniazda mrówek. Rezydentka chociaż zainteresowana problemem i zaangażowana w pomoc była bezsilna w ostatecznym rozwiązaniu sytuacji i zmianie miejsca zamieszkania. Po 4 dniach naszych ciągłych wizyt w recepcji popartych fotografiami i nagraniami zamieniono nam pokój na miejsce w hotelu. Wspomnę, że nikt z obsługi hotelu nawet nie przeprosił za taką sytuację. Warunki w hotelu na pewno lepsze niż te , w których przyszło nam spędzić pierwsze dni pobytu. Jedno jest pewne, nie jest to hotel o standardzie 5*. W Turcji wypoczywałam już 5-cio krotnie dlatego o porównanie nie trudno. Szczegóły mojej opinii, pościel jak i ręczniki wymieniane były tylko dwukrotnie, sprzątanie pokoju to tylko opróżnienie kosza na śmieci. Brak uzupełnienia lodówki nawet w wodę, która trzeba było sobie samemu przynieść z baru przy basenie. Korytarze , zaplamione wykładziny i stosy brudnych naczyń , które były usuwane przez ekipę sprzątającą raz na kilka dni. Wyjątkiem była tylko recepcja i teren wokół hotelu gdzie faktycznie było czysto i stanowiło mylącą wizytówkę obiektu. Jedzenia duże ilości ale monotonne więc to kwestia gustu. Animacje w żaden sposób nie zachęcające do zabawy. Sumując widok z balkonu jak i teren wokół hotelu nie powinny być wyznacznikiem jego standardu a tak niestety jest w Venosie

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem