Opinie o Venosa Beach

Kategoria lokalna: 5

5.5/6
(703 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.3
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Fajny hotel z super aquaparkiem

    Łukasz, Chabielice 05.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel ogólnie fajny,duży basen i przestronny dostęp do morza. Duży plus to aquapark dla dzieci i dorosłych. Jedzenie bardzo dobre, choć trochę monotonne, alkohol ok. Dla mnie średnia obsługa w kawiarniach. Pokój miałem rodzinny, był przestronny dla 4 osób, chodź ze sprzątaniem było różnie. Trochę mało leżaków przy głównym basenie, trzeba było o 7 robić rezerwacje. Na plaży bez problemu o każdej porze wolne, tak jak na molo. Ogólnie bardzo fajny pobyt z paroma minusami. Myślę że może kiedyś bym jeszcze raz pojechał.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pobyt z rodziną

    Agnieszka, Zabłudów 24.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel położony w pięknej okolicy, na wsi z dostępem do morza. Dużą atrakcja dla dzieci jest park wodny, dodatkowo jest oddzielny basen z zjeżdżalniami. Jedzenie smaczne i regionalne. Jest opieka animatorek w dzień i wieczorne tańce dla dzieci, a także występy lub dyskoteka. Minusem jest stan leżaków (ich czystość), w pokojach również nie jest za czysto.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Fajnie, ale nie za duże pieniądze

    KM 08.07.2021 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Po długich poszukiwaniach odpowiedniego obiektu i tygodniowym pobycie chętnie wspomożemy Was w poszukiwaniu.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Ok

    ARTUR, REWAL 03.02.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2023 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    W zasadzie ok.Korytarze do odświeżenia.Dobre alkohole.Cukiernia - do poprawy obsługa.Udany pobyt 14sto dniowy.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    19

    Hotel na 4*

    Ola 10.09.2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel posiada bardzo ładny ogród i fajny park wodny dla dużych i małych. Każdy pokój posiada widok na morze. Naszym zdaniem jedzenie dobre. Hotel niestety posiada bardzo słabą restaurację a'la carte. Jeśli chodzi o bar proponuję zrobić zdjęcie menu koktajli, bo potem twierdzą, że nie mają. Koktajle i drinki na mega słabym poziomie (np. mohito to sprite z dodatkami i rzadko kiedy z dodatkiem mięty i cytryny). Minusem również są niesprzątane i wietrzone korytarze na poziomach pokoji przez co jest bardzo gorąco. Pokoje czyste, ale widać że potrzebują remontu. Ostrzegam również, żeby podczas wycieczki do Efez nie dać się namówić przez Panią pilot (bardzo zachęca do zakupu wymieniając same pozytywy i informując, ze tytlko tu kupimy oryginalny i prawdziwy kamień szlachetny o nazwie sultanit) na wejście do sklepu z biżuterią GALATA, a jak już trzeba od razu kierować się do wyjścia. Sprzedają biżuterią złotą i srebrną i zamiast kamienia szlachetnego okazuje się, że nasza biżuteria jest ze szkłem lub kamieniem syntetycznym i tak na prawdę jest bezwartościowa, jednym słowem oszukują (proponuję poczytać opinię na google GALATA QUALITY IZMIR). Sytuacja powyższa spowodowała, że zastanawiam się nad zakupem kolejnej wycieczki w firmie Reinbow, bo ewidentnie pani Pilot jest zamieszana w całą sytuację.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pobyt rodzinny -zawiedzeni goście 🙁

    Barbara, Konarzewo 21.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Nasz rodzinny pobyt niestety niezbyt udany. Położenie hotelu niezbyt ciekawe … nie było gdzie wyjść poza hotel 🙁 Plaża pozostawiała wiele do życzenia, brudne materace na leżakach. Baseny w miarę w porządku , jednak słabo sprzątane obrzeże na którym zbierał się brud, resztki roślin. Zjeżdżalnie czynne od 10:00-12:00 a potem od 14:00- 17:00 Wyżywienie dobre, duży wybór, jednak na restauracji poszukiwanie sztućców obsługa nie nadążała sprzątać stołów bo było zbyt mało pracowników. Jeżeli jest to hotel 5* z opcją Ultra to nie spełnia oczekiwań. Dla mnie to hotel 4* bez rewelacji. Dodam że to nie był mój pierwszy pobyt w Turcji i ten hotel wypadł w porównaniu najsłabiej🙁

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Venosa beach

    Anna, Olsztyn 07.06.2014 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Wakacje udane mimo wszystko. Hotel ma potencjał, szkoda że nie wykorzystuje tego, bo zdecydowanie za mało atrakcji dla młodszych dzieci.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Wakacje 2023

    EDWARD, PISARZOWICE 14.11.2023 | Termin pobytu: październik 2023 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Hotel spełnił moje oczekiwania , chociaż należy mu się remont. Pokoje z widokiem na morze do odświeżenia. Mini bar nie był uzupełniany , mimo bakszyszu. Ładna plaża , ciepłe morze , dostępność leżaków dobra . Obsługa barów pozostawia wiele do życzenia, alkohol importowany z wielką łaską , spod lady lub częsty brak . Zmiana barmanów co 2 godziny , co nie wpływało na jakość obsługi. Obsługa jakby pracowała za karę , bez zaangażowania. Obsługa w restauracji dobra, czystość w porządku.Jedzenie dobre , ale bez fajerwerków , raz były kalmary w ciągu 2 tygodni. Hotel mogę polecić , pomimo słabej i nie profesjonalnej obsługi. Może dlatego , że to koniec sezonu.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel Venosa Beach – mieszane odczucia

    Julia 05.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: do 25 lat, ze znajomymi

    Pobyt w hotelu Venosa Beach oceniam jako średni. Pokoje są przestronne i ładne, ale niestety wymagają odświeżenia – prysznic przeciekał, a lodówka praktycznie nie chłodziła. Dużym minusem jest też fakt, że na pokój przypada tylko jedna karta, co bywa uciążliwe. Jedzenie przeciętne, bez większego wyboru, a nocny bufet praktycznie nie istnieje – poza frytkami trudno znaleźć coś do zjedzenia. Na minus także stan leżaków na plaży – brudne pianki zdecydowanie odbierają komfort wypoczynku. W restauracji często trudno było doprosić się o sztućce, co również wpływało na ogólną ocenę obsługi. Z pozytywów: basen był codziennie sprzątany, animacje naprawdę fajne i na dobrym poziomie, a obsługa przy barach miła i pomocna. Hotel ma potencjał, ale wymaga kilku zmian, by w pełni spełniał oczekiwania.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    fajnie, gdyby nie rezydentka

    M 30.04.2014 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel ma raczej słabą infrastrukturę, zwłaszcza jeśli chodzi o zagospodarowanie plaży. Leżaki umieszczone jeden obok drugiego. W dodatku w pełnym sezonie brakuje miejsca na plaży. Sugeruję raczej dla rodzin z dziećmi, którzy zamierzają spędzić czas nad basenem.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem