Opinie o Venosa Beach

Kategoria lokalna: 5

5.5/6
(703 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.3
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Przyjemnie lecz bez szału

    Grzegorz, Wrocław 07.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel położony w bardzo ładnym miejscu. Piękne widoki z obszaru hotelu. Pokoje czyste i codziennie sprzątane. Miła i pomocna obsługa. Dużo atrakcji dla dzieci i dorosłych. Atrakcyjne animacje i animatorki (pozdrawiamy Kornelię i Amelię z grupy Rainbow 😉) również w języku polskim. Bardzo smaczne jedzenie z ogromnym wyborem dań. Hotel ma jedak swoje słabe strony: 1. Jeśli nie zarezerwujesz sobie leżaka o 6 rano to zapomnij aby znaleźć wolny po śniadaniu. 2. W naszym pokoju czasem śmierdziało z kanalizacji. 3. słaba oferta alkoholi i drinków. Jedynie w lobby hotelowym można było napić się czegoś normalnego. To samo jeśli chodzi o kawę - jedyna akceptowalna była w kawiarni w hotelu. Wszędzie indziej rozpuszczalne coś a nie kawa. 4. Restauracja włoska tragedia. Jedzenie niesmaczne, brak wielu pozycji w menu a nawet sam kelner odradzał wzięcie tiramisu jako deseru ( mówił że jest niesmaczny). 5. Sporo osób skarżył się na problemy żołądkowe (podobno to wina wody w basenie).

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel venossa

    Beata 26.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel fajny lecz byłam w lepszym. Ale ogólnie bardzo fajnie. Czysto, kelnerzy uprzejmi, jedzenie smaczne. Jedyne co mnie raziło to ,że jak coś się skończyło z jedzenia w beatch barze to nie było to uzupełniane. Po prostu nie było i koniec. Poza tym miały być dyskoteki także ich nie było.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Venosa

    GRAZYNA, Jelenia Góra 29.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Ogólne wrażenia z pobytu w hotelu Venosa w miesiącu wrześniu bardzo dobre. Wyżywienie, obsługa, zagospodarowanie terenu na wysokim poziomie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Rozczarowanie

    Michał, Łódź 29.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Zagubiona obsluga, często bez j. angielskiego (recepcja!), kelnerzy w barze mylący zamówienia z menu, przynoszący często jedzenie innych gości pomimo numerków na stolikach to nie jest coś czego oczekiwaliśmy :)

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Venosa Beach

    JOLANTA, TWARDOGÓRA 17.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel duży ładnie usytuowany . Średnio czysto . D'j do kitu rzadnej normalnej muzyki na tydzień pobytu na dyskotekach .

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wakacje 2+1

    Robert, warszawa 30.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel ładny pokoje wymagające odświeżenia, baseny duże i aquapark genialny. Niestety jedzenie słabe, połowa obsługi nic a nic nie umie angielskiego.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Umiarkowanie fajnie....

    RENATA 25.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Cała podróż odbyła się bez zarzutów i opóźnienień za co dziękujemy organizatorom. Jednakże hotel ma swoje lata i mocno widać ząb czasu : łatane blaty łazienkowe, widać prowizorkę, smród wieczorem z kanalizacji, trzeba włączać wentylację, zaduch na korytarzach bo brak klimatyzacji, brudna wykładzina i po prostu nieładne. Pokoje sprzątane codziennie, kosmetyków nikt nie uzupełnia bo ich w koszyczkach łazienkowych po prostu nie ma. Barek uzupełniany codziennie. Na początku staraliśmy się nie reagować na brak obrusów w stołówce, które zakryły by te brzydkie stoliki, bo restauracją tego bym nie nazwała. Kelnerzy zarzucają tylko bieżniki wygniecione, trafiają się i dziurawe, sztućce wymagały przetarcia przed użyciem. Fajni animatorzy, szczególnie Pani Ola. Podsumowując brak czystości i higieny rzucał się w oczy. Stanowiska kelnerskie momentami tak usyfione że aż patrzeć nie można. Hotel nie zasługuje na 5*, myślę że standard ewentualnie 3*. Wyjazd z hotelu zakończyliśmy biegunką u męża i zatruciem pokarmowym u 4 letniej córki, mimo stosowania probiotyków przed urlopem i w trakcie. Już podczas transeru na lotnisko córka kilka razy wymiotowała. Plus za park wodny dla dzieci i dorosłych, zacienionego brodzika nie widziałam, brodzik w pełnym słońcu cały dzień. Śniadania monotonne, obiady bardziej urozmaicone, kolacje czasami tematyczne, gdzie każdy coś dla siebie znalazł, problem z dzieckiem bo bufet dla dzieci po prostu nie istnieje. Przekąski w snack barze przy basenie codziennie takie same. Obsługa zależy na kogo sie trafi. Dużo Polaków, szczególnie rodzin z dziećmi. Niektorzy tatusiowe skupieni na konsumowaniu alkoholu nawet z czystą whisky w brodziku dla dzieci, co osobiście uważam że nie powinno mieć miejsca. Podsumowując, z naszych zagranicznych podróży do tej pory to najsłabszy hotel w jakim byliśmy, mimo że położenie ma piękne, dużo zieleni a woda w morzu cieplutka.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    W miarę przyjemny wypoczynek…

    MARCIN, WARSZAWA 31.07.2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Podróż szybka i bezproblemowa, zgodnie z pierwotnymi założeniami. Odnośnie hotelu to niestety widać że minął jego czas świetności. Naprawy w hotelu realizowane prowizorycznie, łączone blaty w łazienkach, problemy z kanalizacją (wieczornego odoru z nie dało się usunąć i tylko włączona w nocy klimatyzacja ratowała sytuację). Obsługa bardzo miła, sprzątała pokoje i uzupełniała barek codziennie. Niestety zaniedbane stoliki na stołówce, restauracją ciężko byłby ją nazwać. Animatorzy spisywali się świetnie. Baseny duże, czysta ciepła woda i świetny park wodny zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Trzeba rezerwować leżaki. Monotonne przekąski w snack bar. Położenie wspaniałe, dużo zieleni i co najważniejsze ciepła i czysta woda w morzu. Bardzo dobry posiłek w restauracji w opcji a’la carte. Dużo Polaków, w tym rodzin z dziećmi, niestety skupionych na spożywaniu alkoholu w miejscach nie przeznaczonych do tego m.in. w brodziku dla dzieci … Hotel nie zasługuje na 5* w mojej ocenie uczciwe 4*.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Polecam, ale mam pewne uwagi

    Jarosław, Warszawa 20.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel bardzo duży, położony bezpośrednio przy piaszczystej plaży. Wejscie do wody łagodne, kamieni jest mało, w sierpniu woda w morzu gorąca. Baseny duże, woda czysta ciepła, dużo zjeżdżalni wodnych i atrakcji nie tylko dla dzieci. Plusem pokoju są wszystkie pokoje skierowane w stronę morza, zatoki. My byliśmy na 8 mym piętrze. Obsługa hotelu miła, pomocną, aczkolwiek sierpniu hotel był pełen i np na obsługę kelnerska w restauracji raczej nie można było liczyć. Jeżeli chodzi o wyżywienie to wybór bardzo duży, ale sporą monotonia szczególnie śniadania. Chleb i wędliny jak w krajach arabskich - bardzo słabe. Lunche i obiady trochę lepiej, ale w mojej ocenie do 5 gwiazdek to jednak sporo brakuje, szczególnie jakości. Na plus, że przy basenie jest snack bar, ze sporym wyborem przekąsek, np frytki, hamburgery, kebab, lody, etc. Alkoholu importowanego nie było dane mi uświadczyć w barach. Piwo efes z kija całkiem ok, wino średnie ale jeszcze uszło, mocne alkohole raczej nie zdatne do spożycia, radzę się zaopatrzyć w duty free. Obok hotelu są dwa markety, wszystko można kupić. Najsłabszy punkt hotelu, to chyba to że ma już ponad 10 lat i wydaje mi się że nie przeszedł ostatnio generalnego remontu. Zużycie widać wszędzie, porwana wykładzina, nam., nam w pokoju zarwalansie toaleta, telewizor bardzo stary, mało kanałów szczególnie dla dzieci. Koszmarem okazały się windy, kilkakrotnie czekaliśmy ponad 10 minut na przyjazd, na początku pobytu jedna z dwóch wind wogole nie zatrzymywała się na 8mym piętrze . Jeżeli chodzi o goscin o przeważaja Anglicy, sporro Polaków i Turków, Rosjan bardzo mało. Ogólnie hotel godny polecenia, ale w mojej ocenie tę opinię, że wszystko jest super trochę przesadzone. Pewnie przy mniejszym obciążeniu ocenionym trochę lepiej. Uwaga do właścicieli, chyba warto pomyśleć o remoncie po tym sezonie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Lipiec'22

    Daniel 19.07.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel 5* wg tureckiej klasyfikacji wg polskiej miedzy 3 a 4 *. Sprzątają pokoje ale robią to bardzo niechlujnie, nawet jak zostawiasz napiwki. Wyżywienie bardzo monotonne, trzeciego dnia już wiesz gdzie co leży i nie są w stanie niczym cię zaskoczyć. Oczywiście wybór jest duży ale jakość posiłku nie porywa. Obsługa podczas posiłków to zależy jak trafisz, ktoś zaproponuje ci jakiś napój albo będzie przez cały czas unikał twojego kontaktu wzrokowego. Komunikacja po angielsku w recepcji bardzo dobra a w pozostałych częściach hotelu wygląda różnie. Lokalizacja ok. 5 km od centrum Didim. Można dojechać dolmuszem który pojawia się co ok. 20 min.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem